اموزش سير تا پياز اينستاگرام

فروش فالوور و ممبر تلگرام

اموزش سير تا پياز اينستاگرام

۳۰ بازديد

اموزش  0 تا  100  اينستاگرام 

هر انچه بايد  در  مورد اينستاگرام  بدانيد  

بازاريابي اينستاگرام

وقتي اينستاگرام براي اولين بار در سال 2010 روي صحنه ظاهر شد ، دقيقاً مانند هر پلتفرم اجتماعي ديگري بود: پر از سلفي ، حيوانات خانگي و تصاوير غذا.

انتقال سريع به سال 2019 و تبديل اينستاگرام از يك برنامه اشتراك گذاري عكس ساده به يك كانال بازاريابي كامل تقريباً كامل است.

فقط به برخي از جديدترين ويژگي هاي پلت فرم نگاه كنيد! فقط در سال گذشته ، اينستاگرام ده ها ابزار جديد براي مشاغل منتشر كرده است ، از جمله تجزيه و تحليل پيشرفته ، پست هاي قابل خريد اينستاگرام و روش هاي جديد براي ايجاد ترافيك از Instagram Stories و پلت فرم جديد ويدئويي مستقل ، IGTV.

چه در تجارت الكترونيك ، آموزش يا رسانه و انتشارات فعاليت كنيد ، ايجاد حضور در اينستاگرام هزينه دارد. اما اگر واقعاً مي خواهيد پيش برويد ، بايد پلتفرم (و مخاطبان خود) را از داخل و خارج بشناسيد ، از جمله اينكه چه نوع محتوايي بيشتر مورد توجه قرار مي گيرد ، چگونه مي توانيد استراتژي Instagram Stories را بسازيد و چگونه مي توانيد معيارها و KPI خود را رديابي كنيد.

اين جايي است كه اين راهنما ارائه مي شود. در 16 فصل بعدي ، شما را مرور خواهيم كرد:

اصول يك استراتژي بازاريابي كاملاً گسترده Instagram

نكاتي درباره نحوه ايجاد يك نمايه موثر اينستاگرام

اولين كمپين بازاريابي تأثيرگذار اينستاگرام خود را اجرا كنيد

زير و بم تحليلهاي اينستاگرام شما

نكاتي در مورد نحوه استفاده از Instagram Stories براي تجارت

و خيلي بيشتر!

اما ابتدا ، بياييد نگاهي بيندازيم كه چرا بازاريابي اينستاگرام براي كسب و كارهاي تجارت الكترونيك به ويژه بسيار موثر است.

زمانبند رايگان اينستاگرام

با زمانبند رايگان اينستاگرام بعداً يك هفته پست اينستاگرام را در 20 دقيقه برنامه ريزي كنيد!

اكنون آن را دريافت كنيد

فصل 2

چرا بازاريابي اينستاگرام رمز موفقيت تجارت الكترونيكي است

همه ما مي دانيم كه Instagram براي به اشتراك گذاشتن عكس و فيلم با دوستان و خانواده خود چقدر عالي است ، اما همچنين يك كانال باور نكردني براي بازاريابي تجارت الكترونيكي است. اما چرا؟

خوب ، يك دليل واضح قالب Instagram است. به دليل اين طبيعت بصري ، اينستاگرام فرصت هاي گسترده اي را براي مشاغل تجارت الكترونيكي در اختيار دارد كه مي خواهند محصولات خود را به نمايش بگذارند. چه از طريق عكس هاي منظم ، فيلم ها يا داستان هاي اينستاگرام ، ميليون ها كسب و كار آموخته اند كه ايجاد حضور بصري در اينستاگرام مي تواند به شدت از بازاريابي تجارت الكترونيكي آنها تعريف كند.

بازاريابي اينستاگرام توسط هرشل

اين واقعيت نيز وجود دارد كه كاربران اينستاگرام بيشتر از يك كاربر متوسط ​​شبكه هاي اجتماعي درگير هستند. و در حالي كه به نظر مي رسد روند نشان مي دهد كه تعامل اينستاگرام در حال كاهش است (چيزي كه در فصل بعدي در مورد آن بحث خواهيم كرد) ، اين پلتفرم همچنان در مقايسه با توييتر و فيس بوك نرخ تعامل بالاتري را براي مشاغل توليد مي كند.

اما كاربران اينستاگرام چيزي بيش از سادگي درگير كار نيستند - آنها همچنين معمولاً خريداران آنلاين هستند. طبق مطالعه اخير ، 72٪ از كاربران اينستاگرام گزارش مي دهند كه پس از ديدن چيزي در اينستاگرام ، تصميم گيري براي خريد را انجام داده اند ، محبوب ترين دسته ها لباس ، آرايش ، كفش و جواهرات است.

تبليغ اينستاگرام توسط ميبلاين

اين طرز خريد باعث مي شود كاربران اينستاگرام مخاطبان كاملي باشند زيرا آنها با نيت بالا و سريع تبديل مي شوند.

دليل ديگر عالي بودن اينستاگرام براي تجارت الكترونيكي مربوط به خود پلتفرم است. همانطور كه در فصل قبل اشاره كرديم ، اينستاگرام به تازگي تعداد زيادي ابزار جديد براي مواجهه با مشاغل تجاري معرفي كرده است - و قطعاً موارد بيشتري در آينده وجود دارد! چه از طريق پيوندهايي در Instagram Stories يا پست هاي قابل خريد اينستاگرام ، به زودي بسياري از تجارب خريد آنلاين ما در اينستاگرام آغاز مي شود (و پايان مي يابد).

بازاريابي موفقيت آميز اينستاگرام توسط Shopbrando

همه اينها گفت ، اين اشتباه خواهد بود كه فكر كنيد فقط به اين دليل كه محصولات تجارت الكترونيكي نمي فروشيد ، تجارت شما به اينستاگرام تعلق ندارد! اينستاگرام فراتر از توانايي منحصر به فرد خود در انتقال محصولات ، همچنين مكاني باورنكردني براي ايجاد آگاهي از برند و ارتباط با مخاطبان جديد (و مشتريان بالقوه) براي مشاغل است.

مطمئناً ، اگر مي خواهيد استراتژي بازاريابي اينستاگرام ايجاد كنيد كه واقعاً مورد توجه مخاطبان شما قرار گيرد ، ابتدا بايد نحوه كار الگوريتم اينستاگرام را بفهميد - چيزي كه در ادامه بحث خواهيم كرد.

زمانبند رايگان اينستاگرام

با زمانبند رايگان اينستاگرام بعداً يك هفته پست اينستاگرام را در 20 دقيقه برنامه ريزي كنيد!

اكنون آن را دريافت كنيد

فصل 3

الگوريتم اينستاگرام

آه ، الگوريتم هميشه مرموز اينستاگرام. هنگامي كه اينستاگرام براي اولين بار در سال 2016 اعلام كرد كه در حال جايگزيني منبع تغذيه با الگوريتمي هستند ، اكثر مردم با واكنشي كمتر از آن لذت بخش پاسخ دادند ... و از آن زمان تغيير زيادي نشده است.

پس چرا اينستاگرام از تقويم زماني به الگوريتم سوئيچ كرد؟

خوب ، اين به اندازه مربوط بود. با افزايش محبوبيت اينستاگرام ، همراهي با همه عكس ها و فيلم هايي كه مردم به اشتراك مي گذارند دشوارتر مي شود. در واقع ، طبق اينستاگرام ، مردم به طور متوسط ​​70٪ از اطلاعات خود را از نظر زماني از دست مي دادند.

با توجه به اين موارد ، اينستاگرام الگوريتمي ايجاد كرد كه تغذيه افراد را دوباره سازماندهي مي كند تا آنها از لحاظ نظري محتواي بيشتري را كه مربوط به آنها است مشاهده كنند.

مشكلات تقسيم بندي اينستاگرام

متأسفانه ، اثرات نامطلوبي نيز به همراه داشت.

در حالي كه يك خوراك گاهشماري به حدس و گمان كمي و بدون هيچ احتمالي احتياج دارد (تمام نگراني هاي شما واقعاً در اين زمينه است)

در حال ارسال پست است ، درصورتي كه مخاطب شما بيشتر فعال باشد) ، خبرهاي مبتني بر الگوريتم مي توانند تحت تأثير عوامل مختلفي قرار بگيرند - مانند ميزان تعامل پست يا مدت زماني كه افراد براي مشاهده پست هاي شما وقت مي گذارند.

استراتژي بازاريابي شبكه هاي اجتماعي توسط FabFitFun
و از آنجا كه اينستاگرام به طور مداوم الگوريتم را براي بهبود تجربه كاربر و اولويت بندي انواع خاصي از محتوا به روز مي كند ، دشوار است كه بدانيد چگونه مي توانيد پست هاي خود را بهينه كنيد تا بيشترين ميزان تعامل را داشته باشيد و به possible

اما غيرممكن نيست!

سال گذشته ، اينستاگرام در مورد نحوه كار الگوريتم اينستاگرام ، از جمله عواملي كه نحوه عملكرد پست شما را در الگوريتم اينستاگرام تعيين مي كند (و تعداد زيادي از افراد آن را مشاهده مي كنند!) ثبت كرد. در اينجا آنها از نظر اهميت در زير قرار مي گيرند:

شماره 1: علاقه

اين اينستاگرام پيش بيني مي كند كه شما تا چه اندازه به يك پست اهميت مي دهيد.

هرچه بيشتر فكر كنند شما آن پست را "پسنديده ايد" ، بيشتر در خبرمايه شما ظاهر مي شود. اين براساس "رفتار گذشته در مورد محتواي مشابه و به طور بالقوه ديد ماشين با تجزيه و تحليل محتواي واقعي پست" است.

به اين مورد مانند صفحه Instagram Explore فكر كنيد: هنگامي كه يك فيلم از اسلايم را دوست داشتيد ، كل صفحه كاوش شما پر از فيلم اسلايم است. و اگر كسي در خبرمايه شما ويديويي از لجن را ارسال كند ، اينستاگرام حدس خواهد زد كه شما نيز آن را دوست داريد.

مثال علاقه الگوريتم بازاريابي اينستاگرام
شماره 2: به موقع بودن

چند سال پيش يك عكس يا فيلم ارسال شده بود؟ الگوريتم جديد اينستاگرام پست هاي اخير را در اولويت قرار مي دهد ، بنابراين اميدوارم تعداد پست هاي بيش از يك هفته قبل را ببينيد.

در حالي كه خبرمايه به هيچ وجه به ترتيب زماني برنمي گردد ، اينستاگرام به جاي فقط محتوا يا درگير كردن پست ، بسيار بيشتر به هنگام ارسال پست اهميت مي دهد.

اين در اواخر سال 2017 تأييد شد كه اينستاگرام متعهد شد از نمايش پست هاي قديمي در خبرخوان افراد جلوگيري كند.

مثال به موقع الگوريتم بازاريابي اينستاگرام
شماره 3: رابطه

در نتيجه ، كسب و كارها بايد بيشتر از زمان فعال بودن مخاطبان خود در اينستاگرام آگاهي داشته باشند ، بنابراين مي توانند پست هاي خود را براي نمايش در آن زمان بهينه كنند.

چگونه حسابهايي را كه در خبرمايه شما نشان داده مي شوند مي دانيد؟ اگر غالباً در مورد عكسهاي شخصي نظر مي دهيد يا در عكس با او نشان مي شويد ، اين به اينستاگرام نشان مي دهد كه او در گروه "دوستان و خانواده" شما قرار مي گيرد. در نتيجه ، احتمالاً محتواي بيشتري را مشاهده خواهيد كرد كه آنها ارسال مي كنند (و بالعكس!).

اين خبر خوبي براي مشاغل است زيرا به آنها راهي مي دهد تا سرآمد باشند. فقط از دنبال كنندگان خود بخواهيد كه شما را در پست هاي خود برچسب گذاري كنند و مطمئن شويد كه پست ها و استوري هاي اينستاگرام خود را بهينه مي كنيد تا هرچه بيشتر نظر بگيريد

مثال رابطه الگوريتم بازاريابي اينستاگرام
ساير عواملي كه الگوريتم اينستاگرام را تحت تأثير قرار مي دهند:

شماره 4: فركانس

چند بار برنامه Instagram را باز مي كنيد؟ اگر مرتباً اسكرول مي كنيد ، از زماني كه اينستاگرام سعي مي كند "بهترين پست ها از آخرين بازديد شما را به شما نشان دهد" ، "اخبار" بيشتر "زماني" به نظر مي رسد.

شماره 5: دنبال كردن

اگر برنامه اينستاگرام را كمتر بررسي مي كنيد ، پس از آن فيد شما بيشتر از آنچه كه اينستاگرام فكر مي كند دوست داريد ، مرتب مي شود نه به ترتيب زماني.

چند نفر را در اينستاگرام دنبال مي كنيد؟ اگر افراد زيادي را دنبال كنيد ، Instagram گزينه هاي بيشتري براي انتخاب دارد ، بنابراين احتمالاً همه پست ها را از هر حساب مشاهده نخواهيد كرد.

الگوريتم بازاريابي اينستاگرام به دنبال مثال
شماره 6: كاربرد

اگر وقت زيادي را در اينستاگرام بگذرانيد ، وقتي "اينستاگرام در كاتالوگ خود فرو مي رود" پست هاي بيشتري را مشاهده خواهيد كرد.

اگر هر روز فقط چند دقيقه روي برنامه صرف مي كنيد ، فقط موارد برجسته را از الگوريتم دريافت خواهيد كرد.

 

ادامه  ي مطالب  

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.