صفحه ساز رایگان وردپرس کدام است؟

فروش فالوور و ممبر تلگرام

صفحه ساز رایگان وردپرس کدام است؟

۴ بازديد
صفحه ساز رایگان وردپرس


اگر به دنبال بهترین صفحه سازهای وردپرس رایگان در بازار هستید، این مقاله و مقالات جداگانه برای هر صفحه ساز را که از طریق دکمه های زیر در دسترس است، بخوانید. سپس شما آماده هستید که تصمیم بگیرید کدام صفحه ساز برای شما بهترین است. در بررسی ها، نه تنها نسخه های رایگان، بلکه در صورتی که صفحه ساز مورد نظر دارای نسخه های حرفه ای باشد، مورد بحث قرار گرفته است.



 بهترین صفحه ساز وردپرس رایگان


1. المنتور
المنتور بهترین صفحه ساز رایگان وردپرس


المنتوراکنون بر روی تقریبا 5 میلیون وب سایت نصب شده است. Elementor یک نسخه حرفه ای عالی دارد اما همانطور که می بینید نسخه رایگان را نیز در بالای لیست دارم. Elementor را می توان در ترکیب با تم Hello Elementor خود یا هر تم مینیمالیستی دیگر و ترجیحاً 1 که به طور ویژه برای همکاری با Elementor مانند Astra آماده شده است، استفاده کرد.

افزونه المنتور با پشتیبانی از برخی افزونه‌ و قالب های وردپرس دیگر قابلیت‌های خود را گسترش می‌دهد و به شما امکان افزودن عناصر و ویژگی‌های بیشتری را می‌دهد.

Astra یک نسخه حرفه ای و همچنین یک نسخه رایگان دارد. Elementor کار کردن با آن لذت بخش است و تعداد زیادی پلاگین "شخص ثالث" و تم های ویژه برای آن موجود است. Divi، بزرگترین رقیب المنتور نسخه رایگان ندارد و بنابراین ما Elementor در 1 را به عنوان بهترین صفحه ساز وردپرس رایگان داریم.


2. Beaverbuilder
Beaverbuilder بهترین صفحه ساز رایگان وردپرس


Beaverbuilder به تازگی یک به‌روزرسانی بزرگ منتشر کرده است و اکنون بسیار مدرن‌تر است. استفاده از Beaverbuilder بسیار آسان است و یک انتخاب محبوب برای مبتدیان مطلق است. Beaverbuilder ساده است، اما به شما امکان می دهد تقریباً هر کاری را انجام دهید. Beaverbuilder یک White-Label ارائه می دهد که به شما امکان می دهد لوگوهای Beaverbuilder را جایگزین کنید یا لوگوهای خود را ایجاد کنید. Beaverbuilder به شما امکان می دهد تا تنظیمات جزئی در طراحی هر دستگاه (دسکتاپ/تبلت، موبایل) انجام دهید تا همه چیز عالی به نظر برسد. به هر حال، Beaverbuilder کاملاً با تم محبوب Astra Pro کار می کند، زیرا Astra حاوی تعداد زیادی دمو ساخته شده با Beaverbuilder است.


3. صهیون ساز
Zion-Builder بهترین صفحه سازان وردپرس رایگان است


مقالات برای Zion Builder اکنون در همه جا ظاهر می شوند. احتمالاً همه این نویسندگان اصلاً با صهیون ساز آشنایی ندارند. منظورم این است که این صفحه ساز به تازگی زمانی که به عنوان یک افزونه مستقل در دسترس قرار گرفته است، شناخته شده است. تخمین می زنم قبل از آن زمان، صفحه ساز حدود 8 سال وجود داشت. به خوبی در تم Kallyas پنهان شده است، موضوعی که مدت زیادی با آن کار کرده ام. من معمولاً آن موضوع را انتخاب می‌کنم، نه تنها به این دلیل که موضوع برای فروشگاه‌های اینترنتی فوق‌العاده است، بلکه به دلیل صفحه‌ساز که می‌توانید با آن بسیار دقیق کار کنید. Zion-Builder همچنین حاوی ویجت های زیادی است تا صفحات شما را با انواع ابزارها ارائه دهد.


4. Brizy 
Brizy بهترین صفحه ساز وردپرس رایگان


صفحه ساز De Brizy از آوریل 2020 پیشرفت سریعی داشته است. این طرح زمینه از قبل دارای ویژگی هایی مانند پنجره های بازشو در این مرحله اولیه است و بیش از 400 طرح نمایشی ارائه می دهد که می توانید پروژه خود را از آن ها شروع کنید. با توجه به سن کمی که دارد، این تنها صفحه ساز است که کد خود را با React نوشته است. React یک کتابخانه جدید جاوا اسکریپت از فیس بوک است. این احتمالاً آینده است و من فکر نمی‌کنم دیگر صفحه‌سازها محصول خود را با React ارائه دهند، که کار زیادی می‌طلبد. Brizy واقعاً اکنون صفحه ساز بسیار خوبی است، تیم آنها عملاً به همه چیز فکر کرده است، اگرچه من دوست دارم عناصر بیشتری را ببینم اما آنها مطمئناً با ارتقاء خواهند آمد.


5. UX-Builder
UX-Builder بهترین صفحه سازان وردپرس رایگان است


UX-Builder در تم Flatsome گنجانده شده است که یکی از بهترین تم ها برای ساخت فروشگاه های اینترنتی است. UX-Builder مطمئناً یکی از بهترین صفحه سازها است، حتی اگر شهرت آن خیلی بالا نباشد. عملاً این وضعیتی است که Zion-Builder قبل از اینکه صفحه ساز را به عنوان افزونه ای که می تواند در هر موضوع دیگری نصب شود به بازار عرضه کند. شانس خوبی وجود دارد که روزی UX-Builder به طور جداگانه در دسترس قرار گیرد. در حال حاضر، فقط در موضوع Flatsome در دسترس است. اگر قصد دارید مغازه بسازید، این قطعا انتخاب خوبی است و می توانید بلافاصله تست کنید که آیا UX-Builder را دوست دارید یا خیر.

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.