آرشیو تیر ماه 1400

فروش فالوور و ممبر تلگرام

استوري گذاشتن در اينستاگرام

۵ بازديد

آموزش  ارسال  استوري


حوه افزودن برچسب مكانبراي افزودن موقعيت مكاني خود به پست هاي Instagram Stories ، روي دكمه Stickers ضربه بزنيد و سپس گزينه "Location" را انتخاب كنيد.


اكنون ليستي از مكانهاي اطراف و يك نوار جستجو براي كمك به شما در فيلتر كردن و يافتن مكان مناسب به شما ارائه مي شود:


در مرحله بعدي ، خريد بازديد استوري به سادگي روي مكاني كه مي خواهيد اضافه كنيد ضربه بزنيد تا به پست داستان شما اضافه شود. وقتي مكان در صفحه داستان هاي شما قرار گرفت ، مي توانيد روي آن ضربه بزنيد تا رنگ برچسب تغيير كند.



نحوه افزودن برچسب هشتگبا ضربه زدن روي برچسب هشتگ مي توانيد هشتگي به استوري اينستاگرام خود اضافه كنيد. پس از انتخاب ، از شما خواسته مي شود كه هشتگ خود را بنويسيد:

داستانهاي مكان و هشتگ در كاوشوقتي هشتگ يا موقعيت مكاني را در اينستاگرام جستجو مي كنيد ، ممكن است يك حلقه استوري در بالاي صفحه ببينيد كه با استفاده از آن هشتگ پر شده است و يا از آن مكان به اشتراك گذاشته شده است.



اگر نمايه شما به حالت عمومي تنظيم شده باشد و هشتگ يا مكاني را اضافه كنيد ، ممكن است داستان هاي شما در برگه كاوش نيز نمايش داده شوند.


نحوه افزودن برچسب نظرسنجيInstagram Stories همچنين برچسب نظرسنجي تعاملي شسته و رفته اي است كه به شما امكان مي دهد سوالي بپرسيد و هنگام رأي دادن از دوستان و پيروان خود نتايج را ببينيد.


بعد از اينكه براي داستان خود عكس يا فيلم گرفتيد ، منوي برچسب ها را باز كنيد و برچسب "نظرسنجي" را انتخاب كنيد.


هنگامي كه روي برچسب "نظر سنجي" ضربه بزنيد ، اينستاگرام از شما مي خواهد سوالي بنويسيد و گزينه هاي نظرسنجي را سفارشي كنيد. پس از ايجاد نظرسنجي ، استوري خود را پست كنيد و پيروان شما مي توانند بلافاصله رأي دهند.

وقتي كسي به نظرسنجي شما رأي داد ، هر لحظه مي بيند كه كدام گزينه پيشرو است. و اگر بعداً دوباره داستان شما را تماشا كنند ، آخرين نتايج را مي بينند.
نحوه افزودن برچسب شمارش معكوسبا استفاده از برچسب شمارش معكوس ، براي يك رويداد بزرگ يا عرضه محصول هيجان ايجاد كنيد.


براي افزودن برچسب شمارش معكوس به داستان خود:


پس از گرفتن عكس يا فيلم ، "شمارش معكوس" را از سيني برچسب انتخاب كنيدشمارش معكوس خود را نامگذاري كنيدتاريخ يا زمان پايان را اضافه كنيد و رنگ را سفارشي كنيددر داستان خود به اشتراك بگذاريدوقتي برچسب شمارش معكوس ايجاد كرديد ، در سيني برچسب شما باقي مي ماند تا در داستان هاي آينده دوباره استفاده شود تا شمارش معكوس كامل شود. اگر يكي از پيروان شما روي شمارش معكوس شما ضربه بزند ، با پايان شمارش معكوس اعلاني دريافت مي كنند.
ساير گزينه هاي برچسببرچسب هاي زيادي براي افزودن به Stories Instagram موجود است ، از جمله:


زمان: زمان كنوني را به داستان خود اضافه كنيددما: دما را در داستان خود بگنجانيدGIF: Giphy را جستجو كنيد و GIF را در داستان خود جاسازي كنيدMention: يكي ديگر از كاربران اينستاگرام را تگ كنيدس Quesالات: از مخاطبان خود س Askالي بپرسيد ، پاسخ ها به عنوان DM براي شما ارسال مي شودچت: گفتگوها را با گروهي از دوستان خود از داستان خود شروع كنيدموسيقي: آهنگ هاي مورد علاقه خود را در داستان خود به اشتراك بگذاريدمسابقه: سوالات آزمونهاي چند گزينه اي ايجاد كنيد تا مخاطبان بتوانند به آنها پاسخ دهندEmoji Slider: س questionsالات خود را به روشي سرگرم كننده بپرسيد. يك شكلك انتخاب كنيد كه نشانگر س yourال شما باشد و مخاطب شما فقط مي تواند شكلك را به سمت چپ يا راست بكشد تا احساس او را نشان دهد


برچسب Instagram Stories Emoji Sliderنكات برجسته داستانهاي اينستاگرامدر سال 2017 ، اينستاگرام Stories Highlights را به عنوان راهي براي نگه داشتن داستان هاي خود براي بيش از 24 ساعت معرفي كرد.


موارد برجسته Stories در نمايه شما در زير بيوگرافي شما نشان داده مي شود:

در كنار موارد برجسته ، اينستاگرام بايگاني استوري ها را نيز معرفي كرد. داستان هايي كه ارسال مي كنيد اكنون پس از انقضا به طور خودكار در بايگاني شما ذخيره مي شوند ، بنابراين در هر زمان مي توانيد داستان هاي مورد علاقه خود را دوباره ارسال كنيد.
براي ايجاد يك برجسته:


روي دايره "جديد" در سمت چپ راست ضربه بزنيدنه ، نمي توانيد هيچ داستاني را از بايگاني خود انتخاب كنيديك پوشش براي Highlight خود انتخاب كنيد و به آن يك نام دهيدپس از پايان كار ، برجسته سازي شما به عنوان يك حلقه در نمايه شما ظاهر مي شود. به دلخواه مي توانيد موارد برجسته داشته باشيد و تا زماني كه آنها را حذف نكنيد در نمايه شما باقي مي مانند. براي ويرايش يا حذف يك برجسته ، كافيست آن برجسته را روي نمايه خود لمس كرده و نگه داريد.

 

 

منابع 

دليل فراموش كردن رمز اينستاگرام چيست

۶ بازديد

نحوه بازنشاني يا تغيير رمز اينستاگرام خودرمز عبور خود را فراموش كرده ايد؟ براي بازيابي حساب خود آن را تغيير دهيدتوسط برنا مايلزدر 02 دسامبر 2020 به روز شده استتوييتاشتراك گذاريپست الكترونيك

 
فيلم اينستاگرام فيلم ضبط كنيددرك حريم خصوصي و امنيت IGدرگير كردن كاربران در اينستاگرامموارد اضافي اينستاگرام: زيرنويس ها و موارد ديگراستفاده از Instagram در سيستم عامل هاي ديگرخواه اينستاگرام را در دستگاه جديدي بارگيري كنيد يا به طور تصادفي از سيستم خارج شده باشيد ، يادآوري رمز عبوري كه اغلب از آن استفاده نمي كنيد گاهي سخت است. اگر رمز ورود اينستاگرام خود را فراموش كرده ايد ، بازنشاني آن راهي آسان و سريع براي بازيابي در هر دستگاهي است.


نحوه تغيير و بازنشاني رمز ورود اينستاگرام خوداولين نكته ، مطمئن شويد كه برنامه karinacss خود را بر روي تلفن خود باز كرده ايد يا وب سايت Instagram را در رايانه خود بارگيري كرده ايد.

 
در صفحه اول ، گزينه اي براي ثبت نام را مشاهده خواهيد كرد. به سمت پايين گزينه ورود به سيستم است. پيش برويد و ورود به سيستم را انتخاب كنيد.
تصويري از صفحه ثبت نام و ورود به سيستم Instagram در دسك تاپ.رمزعبور فراموش شده را انتخاب كنيد.



براي شروع مي توانيد آدرس ايميل ، شماره تلفن يا نام كاربري خود را وارد كنيد. هر كدام را كه انتخاب كرديد در قسمت خالي وارد كنيد  بازيابي رمز اينستاگرام سپس تنظيم مجدد رمز عبور را انتخاب كنيد.


هنگامي كه اطلاعات خود را وارد كرديد ، با يك پنجره بازشو به شما اطلاع مي دهد تا ايميل يا شماره تلفني را كه با حساب شما در ارتباط است پيوندي براي تنظيم مجدد رمز ورود خود بررسي كنيد. يك پيام متني يا يك ايميل حاوي يك پيوند دريافت خواهيد كرد.


پس از دريافت پيوند ، به مكاني كه در آن قرار دارد برويد و آن را باز كنيد.
در قسمت New Password ، يك رمز عبور جديد وارد كنيد. اينستاگرام سپس از شما مي خواهد رمز جديد را در قسمت تأييد رمز ورود جديد تأييد كنيد. پس از آن ، تنظيم مجدد رمز عبور را انتخاب كنيد.

اينستاگرام ، در صورت لزوم ، با يك كد تنظيم مجدد براي شما پيامكي ارسال مي كند. كد را در كادر Security Code وارد كنيد.


اگر كدي كه وارد مي كنيد صحيح است ، تغيير رمز عبور شما موفقيت آميز است و به حساب اينستاگرام خود هدايت مي شويد.


گذرواژه جديد خود را در مكاني امن و محلي كه مي توانيد در آينده به خاطر بسپاريد ، حفظ كنيد. در يك ابزار گذرواژه مانند LastPass سرمايه گذاري كنيد يا از مرورگر خود براي يادآوري رمزهاي عبور براي خود استفاده كنيد.
تموم شدي


با استفاده از تنظيم مجدد فيس بوك در تلفن همراههنگام بازنشاني گذرواژه اينستاگرام خود در تلفن همراه ، اين گزينه را داريد كه در صورت پيوند حساب هاي اينستاگرام و فيس بوك خود از فيس بوك براي ورود مجدد به حساب خود استفاده كنيد.
در دستگاه همراه خود ، روي گذرواژه فراموش شده ضربه بزنيد.
در صفحه بعدي ، در پايين با نماد Facebook ادامه Continue as your name را مي بينيد. براي ورود به سيستم با حساب فيس بوك خود بر روي اين دكمه ضربه بزنيد. در صورت موفقيت به حساب اينستاگرام خود هدايت مي شويد.


چرا نمي توانم وارد اينستاگرام شوم؟اگر فكر مي كنيد بايد گذرواژه خود را بازنشاني كنيد ، چند دليل را كه باعث مي شود اينستاگرام اجازه دسترسي شما به حساب شما را نداشته باشد ، در نظر بگيريد. برخي از اين دلايل ممكن است شامل موارد زير باشد:


رمز ورود اشتباه وارد شده است: وارد كردن گذرواژه خود به راحتي در دستگاه تلفن همراه آسان است. دوباره وارد سيستم شويد ، اين بار به آنچه تايپ مي كنيد بسيار توجه كنيد.رمز عبور به حروف كوچك و بزرگ حساس است: اينستاگرام از رمزهاي عبور حساس به حروف كوچك استفاده مي كند ، به اين معني كه شما بايد هر بار حروف كوچك و بزرگ را دقيقاً يكسان تايپ كنيد.نام كاربري اشتباه است: مطمئن شويد كه نام كاربري شما درست است. خبر خوب اين است كه اينستاگرام به شما امكان مي دهد از شماره تلفن ، نام كاربري يا آدرس ايميل خود براي ورود به سيستم استفاده كنيد. مي توانيد گزينه هاي خود را اينجا امتحان كنيد.اگر همه آن گزينه ها با شكست مواجه شوند ، قطعاً وقت آن است كه گذرواژه خود را تنظيم كنيد تا وارد حساب خود شويد. چه در تلفن و چه در رايانه روميزي خود ، روند كار سريع ، ساده و دقيقاً يكسان است.


از نام اينستاگرام خود خسته شده ايد؟ در اينجا نحوه تغيير آن آورده شده استاين صفحه به شما كمك كرد؟

 


افزايش بازديد اينستاگرام

۵ بازديد

راه هاي افزايش بازديد اينستاگرام 

خوشبختانه ، آنقدرها هم كه فكر مي كنيد سخت نيست!

 
ما در حال به اشتراك گذاشتن 11 روشي هستيم كه شما مي توانيد استراتژي اينستاگرام خود را افزايش دهيد و تعامل اينستاگرام را در سال 2021 افزايش دهيد:
زني كه روي صفحه اش تلفني با استوري اينستاگرام در دست دارد. همپوشاني متن پست وبلاگ:

خريد بازديد ويديو 

11 روش براي افزايش تعامل اينستاگرام در سال 202111 راه براي افزايش تعامل اينستاگرام در سال 2021بهترين زمان ارسال خود را كشف كنيدگفتگوها را با برچسب هاي Stories Instagram آغاز كنيدانواع محتواي جديد را مرتباً آزمايش و تحليل كنيدمحتواي "قابل ذخيره" براي خبرمايه خود ايجاد كنيدداده هايي را كه مخاطبان شما دوست دارند به اشتراك بگذاريدزيرنويس طولاني تر بنويسيددر مورد مارك و تجارت خود باز كنيديك عنصر سرگرم كننده اضافه كنيدتوجه بيشتري به هشتگ هاي خود داشته باشيدمحتواي قابل اشتراك ايجاد كنيدمحتواي ويديويي بيشتري ايجاد كنيدآماده براي شروع؟ ما تمام بهترين راه ها را براي افزايش ارگانيك تعامل شما به اشتراك مي گذاريم. فيلم را تماشا كنيد يا به خواندن اين پست وبلاگ ادامه دهيد.


شماره 1: بهترين زمان ارسال خود را كشف كنيدآيا مي دانيد مي توانيد با ارسال پست در زمان اشتباه ، يا فقط به طور منظم به اندازه كافي ، تعامل Instagram خود را محدود كنيد؟


در حالي كه تعدادي روش براي افزايش تعامل در اينستاگرام وجود دارد ، ارسال پست در زمان فعاليت بيشتر مخاطبان يك برد سريع است.
الگوريتم اينستاگرام پست هايي را دوست دارد كه در مدت زمان كوتاهي تعامل زيادي ايجاد مي كنند و اغلب آن پست را به بالاي مطالب پيروان شما منتقل مي كنند.


براي تشويق اين موضوع ، مدتي را صرف نظارت و رديابي تجزيه و تحليل اينستاگرام خود كنيد تا ياد بگيريد چه زماني بهترين زمان ارسال براي مخاطبان شما است.
ويژگي بهترين زمان براي ارسال بعداً به طور خودكار 7 زمان ارسال برتر شما را بر اساس بهترين ارسال هاي ماه اخير شما محاسبه مي كند: بهترين زمان براي ارسال در اينستاگرام 


هر حساب اينستاگرام از پيروان منحصر به فرد در مناطق زماني مختلف تشكيل شده است ، بنابراين ايده خوبي است كه بهترين زمان شخصي خود را براي ارسال در اينستاگرام پيدا كنيد. با اين روش مي توانيد به افراد بيشتري دسترسي پيدا كنيد ، تعامل را افزايش داده و برند خود را رشد دهيد!
ويژگي بهترين زمان ارسال بعداً در همه برنامه هاي پولي موجود است. اكنون به روز شويد تا بهترين روزها و زمان ها را براي ارسال در اينستاگرام براي حداكثر تعامل پيدا كنيد.
بهترين زمان ارسال خود را در اينستاگرام پيدا كنيد
پست هاي برنامه ريزي شده اينستاگرام خود را بهينه كرده و با اطلاع از آنلاين بودن بيشتر فالوورهاي خود ، تعامل را افزايش دهيد!
اكنون بارگذاري كنيد!
 
شماره 2: مكالمات را با Stickers Stories Instagram شروع كنيدروزانه بيش از 500 ميليون حساب اينستاگرام از Instagram Stories استفاده مي كنند و اين تعداد فقط در سال 2021 رشد مي كند!


برچسب هاي Instagram Stories يك روش عالي براي تشويق پيروان شما به گپ زدن و به اشتراك گذاشتن نظرات و تجربيات خود با شما است ، كه به نوبه خود به ايجاد يك پيرو وفادار كمك مي كند كه احساس مي كند با نام تجاري شما ارتباط دارد.
در اينجا چند روش براي شروع كار با برچسب ها براي افزايش تعامل در اينستاگرام وجود دارد:


برچسب سوالهيچ چيز به جز يك AMA خوب (از من هر چيزي بخواهيد) در Instagram Stories مكالمه ايجاد نمي كند.
و گرچه شناخته شده است كه افراد تأثيرگذار از برچسب س Instagramال Instagram Stories براي كمك به پيروان خود براي شناخت بيشتر آنها استفاده مي كنند ، هيچ دليلي وجود ندارد كه شما نتوانيد همين كار را براي تجارت خود انجام دهيد.


اين فرصتي عالي براي پيروان شما است تا با نام تجاري شما بهتر آشنا شوند يا اطلاعات بيشتري در مورد محصولات خود كسب كنند.
تعامل اينستاگرام را افزايش دهيد: تابلوهاي استوري اينستاگرامدر طرف مقابل ، مكاني عالي براي شماست كه از پيروان خود چند س askال بپرسيد. مي توانيد مكالمه اي در مورد پالت رنگي در فصل آينده خود داشته باشيد يا اينكه مي خواهيد كدام خط توليد را بيشتر ببينيد.


اين تعامل ، مكالمه و بازخورد مشتري است كه همه در يك پست عالي جمع شده است!
ايده هاي بيشتري در مورد نحوه استفاده از برچسب سوالات Instagram Stories در اينجا دريافت كنيد.


برچسب مسابقهبرچسب مسابقه تعاملي Instagram Stories به شما امكان مي دهد س questionsالات چند گزينه اي به سبك چيزهاي بي اهميت را با پيروان خود به اشتراك بگذاريد و نتايج را پيگيري كنيد.
وقتي يكي از پيروان شما در مسابقه شما "رأي" مي دهد ، آنها مي توانند ببينند كه آيا اين كار را درست انجام داده اند يا خير - و شما مي توانيد ببينيد كه هر گزينه چند رأي دريافت كرده و هر كس چگونه رأي داده است.


تعامل اينستاگرام را افزايش دهيد: نامزدهاي داستانهاي اينستاگرام: برچسب مسابقه بعداًدر مورد نحوه استفاده از برچسب مسابقه Instagram Stories براي مشاغل خود الهام بگيريد.
برچسب شمارش معكوساگر مي خواهيد علاقه فالورهاي خود را برانگيزانيد و توجه بيشتري به رويدادها و فروش خود داشته باشيد ، برچسب شمارش معكوس در Instagram Stories براي پست هاي شما مناسب است!
وقتي مطلبي راجع به يك رويداد آينده (مانند فروش در فروشگاه ، راه اندازي محصول يا اعلاميه ويژه) به اشتراك مي گذاريد ، مي توانيد برچسب شمارش معكوس اضافه كنيد كه تا تاريخ و زمان تعيين شده شمارش معكوس دارد.


افزايش جذابيت اينستاگرام: برچسب شمارش معكوس استوري هاي اينستاگرامwornbylittles
پيروان شما مي توانند در رويداد شمارش معكوس شما مشترك شوند ، كه هنگام اتمام زمان يادآوري براي آنها ارسال مي شود

p و شمارش معكوس شما كامل است!


اين يك استراتژي عالي براي تعامل با پيروان اينستاگرام و جلب نظر مخاطبان براي شركت در رويدادهاي خاص يا تبليغات است.


آيا مي خواهيد اطلاعات بيشتري در مورد استيكرهاي Instagram Stories كسب كنيد؟ اين پست وبلاگ را بخوانيد كه ما در آن 13 مورد از بهترين برچسب هاي Instagram Stories را براي كمك به رشد كسب و كار خود غرق مي كنيم.

 

ادامه مطالب 

چگونه وارد حساب خصوصي ديگران شويم

۵ بازديد

نحوه مشاهده حساب خصوصي اينستاگرام 

كاساندرا 3 ژوئن 2021   چاپ ارسال ايميل

با اهميت و اهميت رسانه هاي اجتماعي در زندگي روزمره ما ، سازندگان سيستم عامل ها به ماهيت اساسي امنيت در حفظ اعتماد كاربران پي برده اند.


پاسخ سريع TechJunkieبله ، فقط با پذيرش مستقيم كاربر توسط شما.براي اطلاعات بيشتر مقاله را بخوانيدكاربران مي خواهند بدانند كه سيستم آنها را به فروش نمي رساند - يا حداقل آنها را بيش از حد به فروش نمي رساند. اينستاگرام ، يكي از محبوب ترين سيستم عامل هاي فعلي رسانه هاي اجتماعي ، يك مجموعه كامل از سياست هاي محافظتي را در نرم افزار خود ايجاد كرده تا اطلاعات را از بازديد كنندگان ناخواسته دور نگه دارد.


صفحه خصوصي اينستاگرام به اين معني است كه فقط كساني كه قبول مي كنيد مي توانند مطالب شما را دنبال و مشاهده كنند. بسياري از كاربران ترجيح مي دهند آن محتوا را ايمن نگه دارند و اينستاگرام را ملزم به رعايت آن مي كند.


اما اگر مي خواهيد يك حساب كاربري خصوصي در اينستاگرام مشاهده كنيد ، چه مي كنيد؟ يا مي خواهيد اطمينان حاصل كنيد كه هيچ كس بدون اطلاع شما حساب خصوصي شما را مشاهده نمي كند؟ بياييد ببينيم كه چگونه نمايه اينستاگرام خود را خصوصي كنيم و اينكه افراد چگونه مي توانند حساب هاي خصوصي خود را مشاهده كنند.


چگونه حساب اينستاگرام خود را خصوصي كنيملينك هاي سريع
چگونه حساب اينستاگرام خود را خصوصي كنيمآيا مي توانم يك حساب خصوصي در اينستاگرام ببينم؟نحوه مشاهده حساب خصوصي اينستاگرامراه مشروعنام كاربري و نام اصلي آنها را جستجو كنيداستفاده از سايت هاي نمايش مشخصات عموميقوانينراه كمتر از مشروعيتراه تنبلاسب

ترواداپلگانگرسوالات متداولآيا مي توانم يك حساب خصوصي اينستاگرام را بدون رضايت آنها مشاهده كنم؟آيا مي توانم يك احضار احضار كنم تا حساب خصوصي اينستاگرام شخصي را ببينم؟اگر مي خواهيد حساب اينستاگرام خود را خصوصي كنيد ، اين دستورالعمل ها را دنبال كنيد:


با باز كردن برنامه ، يا از صفحه اصلي (iOS) يا كشوي برنامه (Android) شروع كنيد. اين برنامه در صفحه اصلي اينستاگرام باز مي شود و مجموعه اي از پست ها و اشتراك هاي دوستان دنبال شده شما را نشان مي دهد.
در پايين برنامه ، پنج نماد براي افزودن عكس ، مشاهده پست ها و موارد ديگر پيدا خواهيد كرد. روي نماد نمايه در پايين برگه ضربه بزنيد. نسخه بسيار كوچكي از عكس پروفايل خود را مشاهده خواهيد كرد.

از اين صفحه نمايش ، چند نماد در بالاي صفحه خود مشاهده خواهيد كرد. در گوشه بالا و سمت راست روي سه خط عمودي كليك كنيد. از اينجا مي توانيد روي «تنظيمات» ضربه بزنيد.

چندين گزينه براي حفظ حريم خصوصي مانند احراز هويت دو عاملي و مسدود كردن كاربران در دسترس است. «حريم خصوصي» را پيدا كنيد و روي آن ضربه بزنيد. به پايين به عنوان «اتصالات» برويد و روي «حريم خصوصي حساب» ضربه بزنيد.
كليد را روشن كنيد تا آبي شود. يك پنجره بازشو ظاهر مي شود كه از شما مي خواهد پيروان خود را مرور كنيد. در صورت وجود مواردي كه مي خواهيد حذف كنيد ، مي توانيد اين كار را از اين صفحه انجام دهيد.

اگر در هر زمان مي خواهيد يك بار ديگر حساب خود را عمومي كنيد ، مراحل بالا را دنبال كنيد و كليد حساب هاي خصوصي را خاموش كنيد. اين كار را مي توانيد هر چند بار كه بخواهيد بدون هيچگونه عواملي انجام دهيد - به ياد داشته باشيد كه هر پستي كه به اشتراك گذاشته ايد در حالي كه حساب كاربري شما خصوصي است ، به محض اين كه خاموش شويد ، عمومي خواهد شد.
آيا مي توانم يك حساب خصوصي اينستاگرام ببينم؟بله ، از نظر فني چندين روش براي مشاهده يك حساب كاربري خصوصي در اينستاگرام وجود دارد.
راه مشروع - درخواست شخص با حساب خصوصي براي قبول درخواست دوستانه شما.جستجوي نام كاربري / نام واقعي - اين درصورتي است كه مي خواهيد بدون درخواست دسترسي به حساب اينستاگرام آنها ، اطلاعاتي درباره آنها بدانيداز برنامه هاي شخص ثالث استفاده كنيد - ما اين روش را توصيه نمي كنيم. به نظر مي رسد هيچ كدام كارساز نيستند و به نظر مي رسد همه آنها با طرح هاي پولشويي يا كلاهبرداري در ارتباط هستند.وانمود كنيد شخصي نيستيد - براي مشاوره در مورد اين روش بيشتر بخوانيد.در زير نگاهي عميق تر به نحوه استفاده از هر روش به نفع شما است.

 

كليك كنيد 

آموزش بازاريابي در اينستاگرام

۶ بازديد

بازاريابي در اينستاگرام

 

آيا مي دانيد اينستاگرام ماهانه بيش از يك ميليارد كاربر فعال دارد؟

اين واقعيت كه بيش از 50 ميليارد عكس در اين شبكه اجتماعي با رشد سريع به اشتراك گذاشته شده چگونه است؟

 

علي رغم اين واقعيت كه اينستاگرام يكي از بزرگترين شبكه هاي اجتماعي موجود است ، حتي بزرگتر از توييتر ، اما بسياري از متخصصان بازاريابي قدرت آن را ناديده مي گيرند.

 

https://neilpatel.com/blog/instagram-marketing-101-grow-your-following-with-these-7-guides-and-5-courses/

چرا اينطور است؟

 

 

دلايل زيادي براي اين وجود دارد:

كمبود دانش
عدم اطمينان در مورد انواع تصاوير يا فيلم هاي اينستاگرام براي به اشتراك گذاشتن.
ناتواني در ايجاد يك برنامه بازاريابي عملي.
و اين فقط شروع است. متأسفانه ، اگر اجازه دهيد يكي از اين بهانه ها مانع شما شود ، فرصتي را براي ارتباط با مخاطبان به سرعت در حال گسترش جامعه جهاني اينستاگرام از دست مي دهيد.

با بيش از يك ميليارد كاربر جهاني در اينستاگرام ، اكنون زمان آن فرا رسيده است تا برند شما با هدف توليد نتايج فوري ، يك طرح بازاريابي سالم را پياده سازي كند.

در پست وبلاگ آينده ، ما 7 راهنما و 5 دوره را بررسي مي كنيم كه مي توانيد براي دستيابي به موفقيت اينستاگرام به آنها اعتماد كنيد. در حالي كه برخي از اين پست هاي وبلاگ ، راهنماها و دوره ها تمركز مشابهي دارند ، هر يك از آنها مي توانند در مورد موفقيت با اين كانال اجتماعي چيز منحصر به فردي را به شما بياموزند.

مشاوره با نيل پاتل
ببينيد چگونه آژانس من مي تواند تعداد زيادي از ترافيك را به وب سايت شما هدايت كند

جستجوگرها - باز كردن مقدار زيادي از ترافيك SEO. نتايج واقعي را مشاهده كنيد.
بازاريابي محتوا - تيم ما محتواي حماسي ايجاد مي كند كه به اشتراك گذاشته مي شود ، پيوندها را مي گيرد و بازديدكنندگان را جذب مي كند.
Paid Media - استراتژيهاي پرداختي م effectiveثر با بازگشت سرمايه روشن.
كتاب بخوانيد

وقت شروع است!

7 راهنماي اينستاگرام
1. بازاريابي در اينستاگرام: راهنماي كامل موفقيت Instagram (آزمونگر رسانه هاي اجتماعي)
وقتي صحبت از راهنماهاي بازاريابي براي شبكه هاي اجتماعي مي شود ، Social Media Examiner يكي از سايت هاي مورد علاقه من است. به همين دليل است: آنها بيش از مراحل اساسي را كه مي توانيد براي شروع قدم بگذاريد فراهم مي كنند.

به عنوان مثال ، اين راهنما پر از پيوند به راهنماهاي ديگر ، پست هاي وبلاگ و ابزارها است. شايد شما بخواهيد درباره نحوه استفاده از ويدئو هايپرلاپس بيشتر بدانيد. آنها شما را تحت پوشش قرار داده اند.

همانطور كه از طريق اين راهنما حركت مي كنيد ، پست هاي وبلاگ ، مشاوره و پيوندهايي درباره هر موضوعي كه مي توانيد تصور كنيد به شما ارائه مي شود. يكي از موارد دلخواه من بخشي در مورد نحوه اجراي مسابقات موفق در اينستاگرام است. اين يك روش عالي براي بازاريابي نام تجاري شما است ، اما فقط در صورت رويكرد صحيح.

وقتي اين راهنما را از Social Media Examiner مي خوانيد ، تازه شروع به كار كرده ايد. به نفع شما خواهد بود كه تمام پيوندهاي ارائه شده را دنبال كنيد ، زيرا آنها با همان مشاوره مفيد شما را به ساير راهنماها و صفحات مي رسانند.

تصوير 06

2. راهنماي بازارياب براي نمايش مشخصات عمومي (NeilPatel.com)
اين راهنما به روزترين مورد در بازاريابي اينستاگرام نيست ، اما به لطف مشاوره هدفمند و با كيفيت بالا و چيدمان ساده ، يكي از عميق ترين آنهاست.

از شروع كار تا رشد پيروي از شما گرفته تا محتواي توليد شده توسط كاربر و بازاريابي تأثيرگذار ، هر چيز و همه موارد مهم در اين راهنما گنجانده شده است.

من به ويژه از بخشي تحت عنوان "ايجاد يك كمپين بازاريابي اينستاگرام" لذت مي برم. با يك فرآيند سه مرحله اي ساده ، پيروي از توصيه هاي مندرج در اين راهنما به شما كمك مي كند تا در كمترين زمان يك كمپين بازاريابي هدفمند ايجاد كنيد.

راهنماي بازاريابي اينستاگرام Kissmetrics با داشتن تعداد زيادي از آمار ، داده ها و عكس هاي صفحه ، همه چيزهايي است كه شما به آن اميدواريد ، به علاوه موارد ديگر. شما مي توانيد از آن براي راهنمايي هر تصميمي كه مي گيريد ، در رابطه با بازاريابي نام تجاري خود براي جامعه اينستاگرام از طريق اين سرويس شبكه اجتماعي استفاده كنيد.

تصوير 00

3. بازاريابي در اينستاگرام: چگونه مي توان يك استراتژي موثر ايجاد كرد (Sprout Social)
داشتن يك حساب اينستاگرام يك چيز است. ايجاد يك استراتژي بازاريابي كه نتايج جدي دارد كاملاً چيز ديگري است. و به همين دليل است كه Sprout Social اين راهنما را منتشر كرده است.

اگر نامزدي براي شما مهم است (و بايد هم باشد) ، پست هاي اينستاگرام بايد به اندازه فيس بوك و توييتر از وقت ، توجه و منابع شما برخوردار شوند.

در اين راهنما ، شما مي آموزيد كه چگونه يك استراتژي بازاريابي Instagram موفق ايجاد كنيد. به عنوان مثال ، اولين پيشنهاد اين است كه به اهداف خود بسنده كنيد. اين به معناي پاسخ دادن به س questionsالاتي از قبيل:

اينستاگرام چه چيزي را ارائه مي دهد كه ساير شبكه هاي اجتماعي ارائه نمي دهند؟
مخاطبان شما چه كساني هستند؟
كدام يك از مخاطبان شما در اينستاگرام فعال هستند؟
چگونه مي توانيد برنامه بازاريابي اينستاگرام خود را با ساير استراتژي هاي اجتماعي شريك كنيد؟
اگر مي خواهيد به موفقيت اينستاگرام دست پيدا كنيد ، اين راهنما شما را به مسير درست هدايت مي كند. در ادامه كار ، اگر با اطلاعاتي مانند نحوه نظارت بر برچسب هاي مكان روبرو شديد ، كه در گذشته به آنها فكر نكرده ايد ، تعجب نكنيد.

اين راهنماي Sprout Social توانايي شما را در ايجاد و اجراي يك استراتژي بازاريابي سالم در اينستاگرام بهبود مي بخشد.

تصوير 04
4. راهنماي نهايي بازاريابي Instagram براي خرده فروشان و مارك هاي تجاري (Wishpond)
آيا شما خرده فروشي هستيد؟ آيا قصد داريد از طريق حساب كاربري اينستاگرام ، نام تجاري خود را رشد دهيد؟ اگر شما

قسم خورده است بله به هر دو سوال ، اين راهنماي Wishpond شگفتي هايي براي تجارت شما ايجاد مي كند.

هشت نكته مشخص براي افزايش فروش از طريق پست هاي اينستاگرام وجود دارد و هر يك كاملاً به وقت شما مي ارزد. مورد علاقه من الگوي ايجاد الگوي ارسال است. به همين دليل است: مارك هاي كاملاً زيادي با بازاريابي اينستاگرام شروع مي شوند ، فقط براي اينكه وقتي كارها به روال خود پيش نمي روند ، عقب نشيني كنند.

مانند هر كمپين اجتماعي ، اين يك برنامه منظم براي ارسال پيام است. اين به شما كمك مي كند تا نام تجاري خود را رشد دهيد ، زيرا خوانندگان مي دانند كه محتواي تازه و با كيفيت بالا به طور منظم به آنها ارائه مي شود.

اگر مخاطبان شما نمي دانند چه موقع به روزرساني بعدي شما مي آيد ، ممكن است در آينده شما را تنظيم كنند.

"راهنماي نهايي بازاريابي اينستاگرام براي خرده فروشان و مارك ها" ، اين موضوع را در ميان بسياري ديگر بررسي مي كند. اگر نام تجاري شما در زمينه بازاريابي اينستاگرام به كمك نياز دارد ، Wishpond مي تواند وارد عمل شود.

5. نحوه استفاده از Instagram براي تجارت: يك راهنماي عملي 6 مرحله اي (Hootsuite)
شروع كار با بازاريابي اينستاگرام براي هر مشاغلي آسان تر از انجام كار است. چالش هايي وجود دارد كه بايد بر آنها غلبه كرد. موانعي وجود دارد كه در راه شما ايستاده اند. اما نكته خوب اينجاست: استراتژي درست مي تواند شما را در كوتاه ترين زمان در مسير موفقيت قرار دهد.

Hootsuite ، يكي از بزرگترين نام هاي شبكه هاي اجتماعي ، راهنماي مبتديان را براي استفاده از Instagram براي تجارت منتشر كرده است. اين براي كساني كه در گذشته هرگز از اينستاگرام استفاده نكرده ايد بسيار مناسب است ، زيرا فكر مي كنيد شروع كار كاملاً دشوار است.

اين راهنما براي مبتديان ساخته شده است ، اما بخش مورد علاقه من بخشي از بهترين اقدامات اينستاگرام است. اينها به شرح زير است:

ويژگي هاي منحصر به فرد مخاطبان برند شما هنوز در اينستاگرام مهم است.
داستاني با زيرنويس خود بگوييد.
اينستاگرام بستر مناسبي براي مسابقات است.
همكاري با اينستاگرامر يا تأثيرگذار محبوب در زمينه يا صنعت خود را در نظر بگيريد.
اگر مشاغل شما از اينستاگرام براي ارتباط با مشتريان و افراد احتمالي استفاده نمي كند ، قايق را گم كرده ايد. اين راهنما براي هر مبتدي مناسب است.

 

براي آموزش بازاريابي در اينستاگرام كليك كنيد