آرشیو شهریور ماه 1402

فروش فالوور و ممبر تلگرام

آموزش نصب افزونه Yoast SEO

۲ بازديد

 

بعد از فعال کردن این افزونه یک منو جدید به نوار مدیریت وردپرس شما با عنوان سئو همراه با لوگو Yoast SEO اضافه می شود.
نصب و راه اندازی افزونه Yoast SEO

خب اکنون که افزونه با موفقیت فعال شد میریم به سراغ پیکربندی و راه اندازی آن به بهترین شکل برای وب سایت وردپرسی شما

آموزش راه اندازی افزونه Yoast SEO

خوب در ادامه به راه اندازی و پیکر بندی افزونه Yoast SEO میپردازیم. حتی اگر مبتدی هم نیستید پیشنهاد می شود حتما این آموزش را دنبال کنید تا با برخی از تنظیمات افزونه Yoast SEO (https://www.rtl-theme.com/yoast-seo-premium-plugin) بیشتر آشنا شوید.

افزونه Yoast SEO پرفروش‌ترین پلاگین وردپرس سئوی جهان برای بهینه سازی موتور جستجو است. این افزونه بیش از 12 میلیون نصب فعال داشته و بیش از 350 میلیون بار در WordPress.org دانلود شده است. افزونه یواست سئو با بیش از 100000000 فروش موفق و رابط کاربری ساده هنوز محبوب‌ترین افزونه سئو است.

1. عمومی

بخش عمومی شامل 4 زبانه می باشد که در ادامه درباره هر یک توضیح خواهیم داد.

بخش 1. پیشخوان

بر روی آیکون سئو در نوار مدیریت وردپرس کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات افزونه Yoast SEO وارد شوید. سپس بر روی تب عمومی در بالای افزونه کلیک کنید. در این صفحه دکمه ای را با نام باز کردن پیکربندی سریع مشاهده خواهید کرد که می توانید با آن به سادگی Yoast را تنظیم کنید. اما ما از شما می خواهیم که این گزینه را نادیده بگیرید و مراحل را گام به گام با ما پیش بگذارید. تا با تمام قسمت های Yoast SEO آشنا شوید.

بخش 2. امکانات

خوب بر روی زبانه امکانات کلیک کنید. در این بخش لیستی از امکانات قابل استفاده در یواست سئو رو مشاهده میکنید که در ادامه به توضیح اون ها میپردازیم.

نصب و راه اندازی افزونه Yoast SEO

در ادامه به بررسی مختصر گزینه های این بخش میپردازیم:

  • آنلایز سئو: امتیازدهی و تحلیل سئو برای محتوای سایت شما.
  • تجزیه و تحلیل خوانایی: امتیازدهی و تحلیل خوانایی برای محتوای سایت شما.
  • محتوای شاخص: این ویژگی به شما اجازه می دهد محتوای شاخص را علامت گذاری و فیلتر کنید. اینها مهمترین مقالات وب سایت شما هستند.
  • شمارنده پیوند متن: قابلیت مشاهده تعداد لینک های داخلی در هر محتوا.
  • نقشه های XML سایت: قابلیت ایجاد نقشه XML سایت. برای آشنایی بیشتر با این بخش می تونید مقاله نقشه سایت چیست رو مشاهده کنید.
  • نوار منوی مدیریت: این قابلیت شامل لینک‌های مفیدی از ابزارها برای آنالیز برگه‌ها و دیدن اطلاعیه‌های جدید است.
  • امنیت: امکان مخفی سازی تنظیمات پیشرفته سئو از نویسندگان سایت برای بهبود امنیت.

بخش 3. یکپارچگی

افزونه Yoast Seo می‌تواند با سایر افزونه های وردپرس یکپارچگی ایجاد کند و در صورتی که افزونه موردنظر محتوایی را ارائه کند، شما می توانید در این بخش، یکپارچگی با آن افزونه را فعال کنید تا یواست سئو محتوای آن را بررسی کند.

بخش 4. ابزارهای وبمستر

شما برای تأیید سایت خود در ابزارهایی مثل ابزار وبمستر گوگل، باید یک متا تگ را به سایت خود اضافه کنید یا یک فایل را آپلود کنید. در این بخش به سادگی متا کدی را که از موتورهای جستجو در زمینه های مربوطه دریافت کرده اید را اضافه کنید.

نصب و راه اندازی افزونه Yoast SEO

2. ظاهر جستجو

بخش ظاهر جستجو افزونه Yoast Seo شامل 6 زبانه می باشد که در ادامه درباره به بررسی آنها خواهیم پرداخت

بخش 1. عمومی

در این بخش تنظیمات عنوان و متای محتوای سایت قرار دارند.

نصب و راه اندازی افزونه Yoast SEO

ابتدا نمادی را که می‌خواهید برای جداسازی عنوان استفاده شود، انتخاب کنید. این نماد به عنوان مثال، بین عنوان مطلب و نام سایت نمایش داده خواهد شد. در ادامه می‌توانید عنوان سئو و توضیحات متای پیشفرض را تنظیم کنید.

در انتهای صفحه هم می توانید مشخص کنید که سایت به سازمان تعلق دارد یا یک شخص خاص تا افزونه یواست سئو پیشنهادات بهتری در اختیار شما قرار بده.

نصب و راه اندازی افزونه Yoast SEO

بخش 2. انواع محتوا

افزونه Yoast SEO به شما این اجازه را می دهد تا برای نوشته ها، برگه ها، رسانه ها و سایر پست تایپ ها عنوان و متا توضیحات، پیش فرض تعریف کنید.

توصیه ما این است که در این بخش تغییری ایجاد نکنید و از مقادیر پیش فرض استفاده کنید.

نصب و راه اندازی افزونه Yoast SEO

شما می توانید ساختار پیشفرض نمایش عنوان و توضیحات در نتایج جستجو را برای نوشته ها و برگه های سایت به دلخواه خودتان تنظیم کنید.

بخش 3. عناصر چند رسانه ای

به طور پیش فرض، وردپرس برای هر تصویر یا رسانه ای که در نوشته ها و برگه های خود قرار میدهید، صفحه جدیدی ایجاد می کند. این صفحه فقط رسانه پیوست را نمایش می دهد.

لازم است بدانید که این صفحات پیوست، محتوای قابل توجهی برای زمینه سازی موتورهای جستجو ندارند. چنین صفحاتی توسط موتورهای جستجو “محتوای کم کیفیت” در نظر گرفته می شوند و به همین دلیل تأثیر منفی در سئو سایت شما دارند.

شما در این بخش می توانید از افزونه Yoast Seo کمک بگیرید و کاربران را به جای صفحه، به اصل فایل ضمیمه هدایت کنید. برای این کار باید مطابق تصویر زیر، گزینه “تغییر آدرس URL های پیوست به خود پیوست” را روی “بله” تنظیم کنید.

نصب و راه اندازی افزونه Yoast SEO

بخش 4. طبقه بندی ها

در قسمت طبقه بندی نیز همانند بخش انواع محتوا می توانید عنوان و متا توضیحات در نتایج جستجو را این بار برای دسته بندی ها، برچسب ها و ساختار های بایگانی تعریف کنید.

نصب و راه اندازی افزونه Yoast SEO

بخش 5. بایگانی ها

بخش بایگانی به شما اجازه می دهد نتایج جستجو را برای صفحات مختلف بایگانی در وب سایت خود مانند نویسنده، تاریخ، جستجو و صفحه 404 تنظیم کنید. گزینه های پیش فرض برای اکثر وب سایت ها مناسب است. البته توصیه می کنیم در صورتی وب سایت وبلاگی با یک نویسنده دارید، این گزینه را غیرفعال کنید زیرا موجب انتشار محتوای تکراری در موتورهای جستجو خواهد شد.

نصب و راه اندازی افزونه Yoast SEO

بخش 6. مسیر راهنما

مسیر راهنما برای لینک داخلی بسیار مناسب است چرا که مسیری روشن را برای صفحه ای که در آن هستید مشخص می کند. این مسیر راهنما همچنین در نتایج جستجو موتور های جستجوگر ظاهر می شود و به سایت شما امتیاز بیشتری در رتبه جستجو می دهد.

نصب و راه اندازی افزونه Yoast SEO

توجه داشته باشید که حتما گزینه “فعالستزی مسیر راهنما” در این بخش را فعال کنید.

نصب و راه اندازی افزونه Yoast SEO

تنظیمات پیشفرض این بخش برای همه وب سایت ها مناسب هستند و جز برای موراد شخصی سازی، نیاز به تغییر خاصی ندارند.

بخش 7. RSS

استفاده از فیدهای RSS در سال‌های اخیر روند صعودی پیدا کرده است. افزونه Yoast Seo به شما اجازه می دهد که برای هر پست در خوراک RSS خود بک لینک به سایت خود اضافه کنید.

معمولا برخی از روبات ها از روی RSS مطالب شما را کپی می کنند. به این ترتیب شما از سایت آنها بک لینک دریافت خواهید کرد و گوگل می داند که شما منبع اصلی محتوا هستید.

در این بخش همچنین گزینه هایی برای افزودن لینک نویسنده، لینک نوشته، لینک وبلاگ و لینک توضیحات وبلاگ وجود دارد که می توانید مطابق سلیقه خودتان، شخصی سازی کنید.

3. اجتماعی

همانطور که می دانید شبکه های اجتماعی نیز بر روی سئو تاثیر گذار هستند. برای تنظیم شبکه های اجتماعی خود به بخش اجتماعی بروید.

بخش 1. حساب های کاربری

اولین زبانه از تنظیمات اجتماعی برای همه حساب های شبکه های اجتماعی شما است. Yoast SEO به موتور های جستجو شبکه های اجتماعی شما را نشان خواهد داد.

نصب و راه اندازی افزونه Yoast SEO

بخش 2. فیس‌بوک

در برگه فیسبوک ابتدا اطمینان کامل حاصل کنید تا گزینه “افزودن داده متای Open Graph” فعال باشد. این کار به فیس بوک کمک می کند تا هنگام اشتراک گذاری یک صفحه، تصاویر و اطلاعات صفحه را از سایت شما دریافت کند. همچنین فیلد های دیگر را نیز کامل کنید. از جمله بخش های تنظیمات صفحه اصلی و تنظیمات پیش فرض که بسیار مهم هستند.

نصب و راه اندازی افزونه Yoast SEO

بخش 3. توییتر

در این قسمت می توانید تنظیمات مربوط به شبکه اجتماعی توییتر را شخصی سازی کنید. در این قسمت می توانید نوع کارت پیش فرض توییتر را انتخاب کنید که پیشنهاد می شود از “خلاصه با تصویر بزرگ” استفاده کنید.

نصب و راه اندازی افزونه Yoast SEO

بخش 4. پینترست

پینترست نیز مانند فیسبوک با استفاده از Meta Data Open Graph کار می کند. اطمینان حاصل کنید که Meta Data Open Graph را در تنظیمات فیس بوک فعال کرده باشید. بعد از آن شما فقط باید کد تأیید صحت ارائه شده توسط Pinterest را وارد کنید.

نصب و راه اندازی افزونه Yoast SEO

4. ابزار ها

افزونه Yoast Seo ابزار های کاربردی دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. در ادامه به بررسی این ابزار ها می پردازیم.

نصب و راه اندازی افزونه Yoast SEO
  • درون ریزی و برون بری: در گزینه اول این صفحه شما می توانید از تمام تنظیماتی که انجام دادید یک بکاپ بگیرید و یا فایل های پشتیبان را درون ریزی کنید. شما همچنین می توانید داده های افزونه هایی مثل All In One SEO را در یوست سئو درون کنید.
  • ویرایشگر فایل: با استفاده از این ابزار شما می توانید بدون نیاز به مراجعه به پنل هاست، فایل های مهم مانند .htaccess را از پنل وردپرس ویرایش کنید.
  • ویرایشگر گروهی: گزینه سوم همانطور که از نامش پیداست، به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت عنوان‌ها و توضیحات نوشته‌ها و برگه های سایت خود را بدون این که مجبور باشید برای هر صفحه به ویرایشگر آن رجوع کنید، تغییر دهید.

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم به شما در مراحل نصب افزونه Yoast SEO کمک کرده باشیم.

چرا باید وردپرس را یاد بگیریم؟

۴ بازديد
آیا به دنبال آموزش وردپرس و طراحی سایت فروشگاهی هستید؟ سهولت استفاده یکی از بهترین چیزها در مورد وردپرس است که آن را به محبوب ترین سازنده وب سایت در جهان تبدیل می کند.

یادگیری وردپرس به زمان و هزینه زیادی نیاز ندارد. شما می توانید آن را به تنهایی، با سرعت خود انجام دهید، و سپس در حین حرکت بر روی آن بسازید.

در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه وردپرس را به صورت رایگان در یک هفته (یا کمتر) یاد بگیرید. هدف این است که به شما کمک کند تا با وردپرس آشنا شوید تا بتوانید به تنهایی وب سایت بسازید.



چرا وردپرس را یاد بگیریم؟

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای متن باز جهان است. این یک روش فانتزی برای گفتن است که به شما امکان می دهد هر نوع وب سایتی ایجاد کنید.

وردپرس قدرت بیش از 43 درصد از تمام وب سایت های موجود در اینترنت را دارد. هزاران فرصت شغلی در سراسر جهان ایجاد می کند و میلیون ها وب سایت با استفاده از وردپرس درآمد کسب می کنند.

جدا از فرصت‌های اقتصادی، وردپرس افراد را قادر می‌سازد تا داستان‌ها، ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند، جوامعی بسازند و کارهای عالی انجام دهند.

برای کسب و کارهای کوچک ایده آل است که حضور آنلاین خود را داشته باشند، در عین حال برای وبلاگ نویسان به اندازه کافی مقرون به صرفه است تا اولین وبلاگ خود را راه اندازی کنند.

وردپرس همچنین محبوب ترین پلتفرم تجارت الکترونیک به نام WooCommerce را تامین می کند. میلیون ها فروشگاه اینترنتی کوچک و بزرگ از آن استفاده می کنند. می توانید از وردپرس برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین (بدون نوشتن هیچ کدی) استفاده کنید.

با تعداد زیادی افزونه و تم، وردپرس به راحتی قابل گسترش است و به شما امکان می دهد هر نوع وب سایتی را قابل تصور کنید.

برای یادگیری وردپرس به چه چیزهایی نیاز دارم؟

یادگیری وردپرس آسان است تا زمانی که بخواهید هر روز چند ساعت به مدت یک هفته وقت بگذارید.

شما به مهارت های جستجوی بسیار ابتدایی (یعنی دانستن نحوه استفاده از موتورهای جستجو مانند گوگل) و توانایی پیروی از دستورالعمل ها نیاز دارید.

خیر، برای کدنویسی یک وب سایت نیازی به دانستن HTML یا سایر زبان های برنامه نویسی ندارید. یادگیری آنها در آینده مفید خواهد بود، اما برای ایجاد یک وب سایت با استفاده از وردپرس به عنوان مبتدی به آنها نیازی ندارید.

اکثر کاربران وردپرس مهارت کدنویسی یا برنامه نویسی ندارند و سال هاست که از وردپرس استفاده می کنند.

به طور مشابه، بسیاری از توسعه دهندگان موفق وردپرس درست مانند شما شروع به کار کردند و اکنون وب سایت هایی را به عنوان توسعه دهندگان وب تمام وقت می سازند.

اکنون که متعهد به یادگیری وردپرس هستید، می خواهیم شما را به انجمن عالی وردپرس و WPBeginner خوش آمد بگوییم.

 شروع کار با وردپرس

دو نوع وب سایت وردپرسی وجود دارد. ابتدا WordPress.org که به عنوان وردپرس خود میزبان نیز شناخته می شود وجود دارد و سپس WordPress.com وجود دارد.

توصیه می کنیم از WordPress.org خود میزبانی شده استفاده کنید زیرا به شما امکان دسترسی به تمام ویژگی های وردپرس را می دهد. برای اطلاعات بیشتر، مقایسه WordPress.com در مقابل WordPress.org را ببینید.

اکنون که پلتفرم مناسب را انتخاب کرده اید، قدم بعدی انتخاب دامنه و میزبانی وب است.

دامنه شما آدرس وب سایتی است که کاربران برای بازدید از شما تایپ می کنند (به عنوان مثال wpbeginner.com). ما راهنمایی داریم که به شما کمک می کند بهترین نام دامنه را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

قدم بعدی انتخاب میزبانی وب است. این جایی است که تمام فایل های وب سایت شما ذخیره می شود، بنابراین کاربران می توانند سایت شما را مشاهده کنند.

خوشبختانه، Bluehost موافقت کرده است که به کاربران WPBeginner یک نام دامنه رایگان و یک تخفیف سخاوتمندانه در میزبانی ارائه دهد. اساساً می توانید با 2.75 دلار در ماه شروع کنید.

اگر می خواهید به یک جایگزین Bluehost نگاه کنید، SiteGround را بررسی کنید یا راهنمای ما در مورد نحوه انتخاب بهترین هاست وردپرس را ببینید.

پس از ثبت نام برای نام دامنه و حساب میزبانی وب، زمان نصب وردپرس فرا رسیده است.

وردپرس به دلیل نصب آسان خود مشهور است و اکثر ارائه دهندگان هاست نیز نصب کننده های وردپرس با یک کلیک را ارائه می دهند. اگر به کمک نیاز دارید، آموزش نصب وردپرس گام به گام ما را دنبال کنید.

برای سایر آموزش های اختصاصی، به راهنمای ما در مورد انواع وب سایت هایی که می توانید با وردپرس ایجاد کنید، مراجعه کنید.

اگر فقط می‌خواهید یاد بگیرید و یک سایت آزمایشی ایجاد کنید، می‌توانید وردپرس را روی رایانه مک یا ویندوز خود نیز نصب کنید. اما به یاد داشته باشید، وب سایت های محلی برای سایر کاربران در اینترنت قابل مشاهده نیستند. برای در دسترس قرار دادن آن برای همه، باید وردپرس را از رایانه خود (محلی) به یک سایت زنده منتقل کنید.

پس از نصب وردپرس، به داشبورد وردپرس یا قسمت مدیریت خواهید رسید. این یک طرح شیک با یک نوار ابزار در بالا و یک منوی نوار کناری مدیریت در سمت چپ دارد.

داشبورد وردپرس

تبریک می گوییم، شما یک سایت وردپرسی ایجاد کرده اید. با این حال، وب سایت شما در حال حاضر خالی است و از طراحی بسیار ابتدایی استفاده می کند و هیچ ویژگی قابل توجهی ندارد.

در چند روز آینده، با ویژگی‌های وردپرس آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چگونه آن را طوری تنظیم کنید که برای شما کار کند.

منبع

نقد و بررسی قالب وودمارت

۳ بازديد
قالب وردپرس Woodmart چیست؟

Woodmart یک قالب وردپرس بسیار محبوب است که عمدتاً بر تجارت الکترونیک و بنابراین فروشگاه های وب تمرکز دارد. اگر قبلاً با این موضوع آشنا هستید، بدون شک چیزی در مورد موضوع Woodmart دیده یا شنیده اید.

تم Woodmart توسط Xtemos توسعه یافته و در سال 2017 وارد بازار شد. در مقایسه با سایر قالب‌های WooCommerce، این قالب هنوز بسیار جوان است، اما تم Woodmart هنوز هم به خوبی رقابت می‌کند و حتی بازیکنان اصلی را شکست می‌دهد. Xtemos یک حزب قابل اعتماد است که در ساخت ابزارهای نرم افزاری برای وردپرس تخصص دارد. به عنوان مثال، تم ها یا افزونه ها را در نظر بگیرید.

آنها شروع به توسعه تم Woodmart در سال 2017 کردند، زیرا متوجه شدند که تقاضای زیادی برای یک تم WooCommerce وجود دارد که ظاهر خوبی دارد و می تواند کاملاً مطابق با سلیقه شما بدون نیاز به دانش فنی سفارشی شود. علاوه بر این، موضوع باید سریع و سازگار با موتورهای جستجو باشد. آخرین نیاز واقعا بزرگ این بود که موضوع باید به روز نگه داشته شود، زیرا اینجاست که بسیاری از تم های وردپرس واقعاً اشتباه می کنند.

Xtemos با تم Woodmart در این امر موفق بوده است. این نظر من است، اما با قضاوت در نتایج، مطمئناً سایر کاربران با من موافق هستند. تم Woodmart در حال حاضر 19973 کاربر دارد و با 4.94 از 5 ستاره رتبه بندی شده است. این در مقایسه با سایر مضامین WooCommerce مانند Porto و Flatsome بسیار بالا است.

علاوه بر نقاط فروش منحصربه‌فرد که در بالا ذکر کردم، تم همچنین تمام قابلیت‌هایی را که می‌توانید برای یک فروشگاه اینترنتی به آن نیاز دارید ارائه می‌دهد. آیا ساختن خود را خیلی سخت می‌دانید؟ سپس می توانید از وب سایت های نسخه ی نمایشی نیز استفاده کنید، زیرا آنها به صورت رایگان گنجانده شده اند. بعداً در این بررسی تم Woodmart به شما بیشتر در مورد این موضوع خواهم گفت!



بررسی قالب وردپرس Woodmart: چرا باید از قالب Woodmart استفاده کنید؟


در قسمت اول این بررسی قالب وردپرس Woodmart شما قبلاً اطلاعات مفید زیادی در مورد موضوع Woodmart خوانده اید. بنابراین اکنون می‌دانید که تم Woodmart چیست، چرا این تم ایجاد شده است و چگونه این تم به این سرعت محبوب شده است. تم Woodmart در حال حاضر یکی از بهترین تم های وردپرس از ThemeForest است.

البته این همه چیز نیست. در این بخش از این بررسی قالب وردپرس Woodmart، بنابراین می‌خواهم عمیق‌تر به عملکردهای تم Woodmart بپردازم. به این ترتیب می توانید تصمیم بگیرید که آیا قالب وردپرس Woodmart بهترین قالب وردپرس برای ایجاد فروشگاه اینترنتی شما است یا خیر!

سریع و مناسب برای موتورهای جستجو

همچنان من را شگفت زده می کند که مردم همچنان به انتخاب یک تم رایگان وردپرس ادامه می دهند. همانطور که در بررسی های دیگر اشاره کرده ام، این انتخاب مناسبی نیست. می توانید موضوع را با فونداسیون خانه مقایسه کنید. یک سوال مرتبط برای این موضوع این است: آیا در پایه یک خانه صرفه جویی می کنید که می تواند به این معنی باشد که خانه فرو می ریزد یا فرو می نشیند؟ خیر، مطمئناً این کار را نخواهید کرد، زیرا در دراز مدت هزینه و زمان زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. این در واقع دقیقاً مشابه یک موضوع است. با این حال، این در مورد پایه و اساس خانه نیست، بلکه در مورد پایه وب سایت است.

معایب قالب رایگان وردپرس عمدتاً این است که امن نیست و نگهداری ضعیفی دارد، اما موارد بسیار بیشتری وجود دارد. یک تم رایگان خدمات مشتری ندارد و به هیچ وجه سریع یا مناسب موتور جستجو نیست. نتیجه این است که شما در گوگل کمتر دیده می شوید و بازدیدکنندگان کمتری خواهید داشت. این بدان معنی است که شما در نهایت درآمد بسیار کمتری خواهید داشت.

با یک پوسته وردپرس پولی و بهینه شده مانند قالب Woodmart، این مشکلات را تجربه نخواهید کرد. این تم توسط متخصصانی ساخته شده است که نتایج بسیار خوبی در طول برنامه نویسی ارائه می دهند. موضوع بسیار سبک است، بنابراین گوگل بیشتر وب سایت یا فروشگاه اینترنتی شما را مشاهده می کند. پس از آن موقعیت های بالاتر در گوگل و در نتیجه بازدیدکنندگان بیشتر را تضمین می کند. علاوه بر این، تم Woodmart خدمات مشتری دارد، تجربه زیادی در مورد این موضوع وجود دارد، تم به طور منظم به روز می شود و برای کار با آن نیازی به دانش فنی ندارید.

شما اکنون نظریه را می دانید، اما این در عمل به چه معناست؟ برای اینکه بهترین ایده ممکن را در این مورد به شما بدهم، یک تست سرعت را به شما نشان خواهم داد. این تست دقیقاً به شما نشان می دهد که زمان بارگذاری چقدر است، موضوع چقدر بزرگ است و وب سایت چند درصد امتیاز می گیرد. در تصویر زیر می توانید نتایج قالب وردپرس Woodmart را مشاهده کنید. من فکر می کنم که نتایج برای خود صحبت می کنند، زیرا واقعاً در اینجا شکایت بسیار کمی وجود دارد.

تم Woodmart را به مدت 30 روز و برای مدت محدودی به صورت رایگان امتحان کنید!

آیا قبلا یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی با وردپرس ساخته اید؟ پس احتمالا شما هم این مشکل را داشته اید داشته است. شما یک تم را انتخاب کردید، تم را نصب کردید و سپس شروع به ایجاد یک وب سایت وردپرس کردید. البته می توانید یک فروشگاه اینترنتی وردپرس نیز ایجاد کنید. بعد از اینکه مدتی کار کردید و همه چیز خوب پیش رفت، با مشکل مواجه می شوید. متوجه شدید که موضوع فاقد عملکردها و گزینه های خاصی است که می خواستید برای فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید.

حالا شما دو انتخاب دارید. شما می توانید انتخاب کنید که با آن زندگی کنید و یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی بسازید که کاملا از آن راضی نیستید. یا اینکه تم را تغییر دهید. این نیز اغلب مشکلاتی را ایجاد می کند، زیرا هر کاری که قبلا انجام داده اید اغلب حذف می شود. بنابراین شما به نقطه اول برگشتید. همانطور که خواندید، دو گزینه دارید، اما هر دو گزینه مطمئناً معایبی دارند. بنابراین من واقعاً می توانم توصیه کنم که موضوعی را انتخاب کنید که دقیقاً نیازهای شما را برآورده کند.

برای من شخصا، موضوع Woodmart واقعا بهترین تمی بود که می‌توانستم برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی پیدا کنم. تم بسیار خوب و حرفه ای به نظر می رسد، اما مهمتر از آن می تواند دقیقا همان کاری را که من می خواهم انجام دهد. این تضمین کرده است که دیگر مجبور نیستم به این موضوع فکر کنم، زیرا از تمام قابلیت هایی که می خواهید استفاده کنید پشتیبانی می کند. آیا می خواهید بدانید که آیا این تم نیز برای شما بهترین است؟ سپس می توانید در اینجا ببینید که این تم از کدام ویژگی ها و گزینه ها پشتیبانی می کند!

قابلیت های تم Woodmart

هدر ساز Woodmart
بسیاری از تم ها سازنده سرصفحه و پاورقی ندارند. می شنوم که فکر می کنی، اما این مشکلی نیست، درست است؟ خوب، در بیشتر موارد بله، زیرا شما طبیعتاً می خواهید هدر کاملاً با وب سایت یا فروشگاه اینترنتی شما مطابقت داشته باشد. برای برخی از وب سایت ها قرار دادن لوگو در وسط یا سمت راست مفید است. علاوه بر این، برای برخی از وب سایت ها مفید است که یک سیستم ورود در هدر داشته باشند، در حالی که برخی دیگر به این نیاز ندارند. و خیلی بیشتر ممکن است.

بنابراین این یک مزیت بزرگ است که تم Woodmart سازنده هدر خود را دارد. این قابلیت به شما امکان می دهد هدر وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را به طور کامل مطابق میل خود شخصی سازی کنید. برای مثال، به تصویر زیر نگاه کنید تا ببینید چه چیزی ممکن است.

من می توانم تصور کنم که شما اکنون فکر می کنید: "آیا ساختن هدر دشوار نیست؟". نه، ساخت هدر اصلا سخت نیست. این همه از طریق سیستم کشیدن و رها کردن که سازندگان صفحه نیز از آن استفاده می کنند، انجام می شود. بعداً در بررسی قالب وردپرس Woodmart دقیقاً به شما خواهم گفت که چگونه کار می کند، اما در هر صورت می توانم به شما اطمینان دهم. زیرا ساخت هدر با این موضوع واقعاً بسیار آسان است.

تم Woodmart را به مدت 30 روز و برای مدت محدودی به صورت رایگان امتحان کنید!

پخش ویدیو در مورد هدر ساز Woodmart

از بین بیش از 60 وب سایت آزمایشی انتخاب کنید

حتی اگر برای مدتی دیگر نیازی به دانش فنی برای ساختن یک فروشگاه اینترنتی یا وب سایت ندارید، باز هم ممکن است برای برخی دشوار باشد. این تعجب آور نیست، زیرا شما در یک محیط جدید هستید و با این موضوع امکان زیادی وجود دارد. بنابراین بلافاصله دشوار نیست، اما اغلب کمی زمان بیشتری می برد، زیرا باید زیاد جستجو کنید.

تم Woodmart راه حلی برای این موضوع ارائه کرده است. دیگر لازم نیست تمام اتصالات را خودتان بسازید و کل طرح را تعیین کنید. Woodmart با بیش از 60 وب سایت دمو ارائه می شود. اینها قالب های کامل وب سایت وردپرس هستند که می توانید با یک کلیک آن ها را وارد کنید.

بعد از وارد کردن، اینها در اختیار شماست و می توانید هر کاری که می خواهید با آنها انجام دهید. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات صحیح را اضافه کنید. همچنین امکان تنظیم رنگ و سایر انتخاب های طراحی وجود دارد. به یاد داشته باشید که همه این کارها از طریق سازندگان صفحه انجام می شود. بنابراین نیازی به دانش فنی ندارید! بعداً در این بررسی موضوع Woodmart دقیقاً به شما خواهم گفت که چگونه این کار می کند.

بد نیست اشاره کنیم که دموها توسط Xtemos (توسعه دهنده تم Woodmart) ساخته شده است. این بدان معنی است که دموها به خوبی کنار هم قرار گرفته اند، سریع هستند، موتورهای جستجو را دوست دارند و همه قابلیت هایی را دارند که می توانید استفاده کنید.

وب سایت های نمایشی تم Woodmart

سازگار با صفحه سازها

چند سال پیش، ساخت یک وب سایت هنوز بسیار دشوار بود. اکثر مردم خودشان نمی‌توانستند این کار را انجام دهند و مجبور بودند آن را به یک برنامه‌نویس خیلی گران‌قیمت واگذار کنند. علاوه بر این، همیشه مشکل وجود داشت و تعمیر و نگهداری آن گران بود. با ورود وردپرس، ساخت و ساز بسیار آسان تر شد و بنابراین برای افراد غیر فنی قابل دسترسی تر شد.

مدتی است که صفحه ساز در بازار وجود دارد. این ابزارها ساختن یک وب سایت و حتی یک فروشگاه آنلاین را به یک کیک تبدیل می کنند. مزیت چنین صفحه ساز این است که شما به هیچ دانش فنی نیاز ندارید. حتی کسی که هرگز وب سایت نداشته است.
اگر بنده بخواهم بهترین صفحه ساز را برای شکا پیشنهاد کنم باید بگویم المنتور بهترین صفحه ساز در وردپرس است که کاربران زیادی نیز از آن برای ساخت صفحات خود استفاده میکنند.

بهترین افزونه برای تخفیف گذاری وردپرس

۲ بازديد
تخفیف یک راه عالی برای افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر است. افزودن تخفیف در فروشگاه WooCommerce به شما کمک می کند تا تبدیل ها را افزایش دهید زیرا مشتریان اغلب به دنبال راه هایی برای پس انداز هستند.

در این آموزش قصد داریم نحوه ایجاد تخفیف در ووکامرس را مشاهده کنیم، انواع تخفیف های ووکامرس – از تخفیف ساده تا خرید پیچیده یکی دریافت یک نوع تخفیف. همچنین می‌خواهیم استراتژی‌های قیمت‌گذاری و تخفیف پویا WooCommerce، کوپن‌های هوشمند، کوپن‌های هدیه رایگان، تخفیف‌های بسته، تخفیف‌های خاص مشتری، تخفیف‌های مبتنی بر نقش کاربر و موارد دیگر را بررسی کنیم.

افزونه تخفیف WooCommerce برای ایجاد همه این انواع مختلف تخفیف ضروری است.

افزونه WooCommerce Discount – Woo Discount Rules یکی از بهترین افزونه های تخفیف ووکامرس در بازار است. این افزونه بسیار محبوب است زیرا این افزونه به شما کمک می کند فراتر از ایجاد کوپن های ضروری بروید و به فروش بیشتر کمک کنید.

در ووکامرس تخفیف اضافه کنید

این مقاله از افزونه قوانین تخفیف WooCommerce به طور گسترده برای ایجاد تخفیف برای اهداف مختلف استفاده می کند. بنابراین قبل از شروع، مطمئن شوید که افزونه WooCommerce Discount Rules را دانلود و نصب کرده اید. هم نسخه رایگان و هم نسخه پریمیوم دارد.





چرا تخفیف ووکامرس ایجاد کنیم؟

روش های مختلفی برای ایجاد تخفیف در ووکامرس وجود دارد. ویژگی کوپن داخلی می تواند به شما در ایجاد چند تخفیف کوپن اساسی کمک کند. اما یک افزونه تخفیف WooCommerce می تواند به شما کمک کند تا فراتر از کوپن های ضروری بروید و تخفیف هایی ایجاد کنید که می تواند فروش بیشتری ایجاد کند و تجربه خرید بهتری را به مشتریان خود ارائه دهد. برای 89٪ از مصرف کنندگان، قیمت عامل اصلی تاثیرگذار بر تصمیمات خرید است. بیش از 90٪ از همه مصرف کنندگان به نوعی از کوپن استفاده کرده اند. 70 درصد از مصرف کنندگان عاشق دریافت کوپن در هنگام خرید هستند.

تخفیف های ووکامرس را می توان به روش های مختلفی ارائه کرد و هر کدام مزایای خاص خود را دارند.

به عنوان مثال، می‌توانید تخفیف‌های محصولات WooCommerce، تخفیف‌های سبد خرید WooCommerce، تخفیف‌های ویژه مشتری، کوپن‌های شخصی، کوپن‌های هوشمند، کوپن‌های هدیه رایگان و موارد دیگر ایجاد کنید. همچنین می‌توانید WooCommerce Dynamic Pricing را اضافه کنید که بر اساس مقدار، تخفیف‌های سطحی ارائه می‌کند.

بهترین افزونه برای ایجاد تخفیف ووکامرس

اگرچه تعدادی پلاگین برای ایجاد تخفیف‌های ووکامرس وجود دارد، اما منعطف‌ترین و محبوب‌ترین آنها افزونه «https://www.rtl-theme.com/woocommerce-all-discounts-wordpress-plugin/» است.

این افزونه بیش از 90000 نصب فعال با بیش از 600+ بررسی با میانگین امتیاز 4.8 از 5 دارد. از بیش از 100+ سناریوهای قیمت گذاری پویا و تخفیف WooCommerce پشتیبانی می کند.

این افزونه WooCommerce Discount به شما کمک می کند تخفیف های ساده و پیچیده را برای فروشگاه خود ایجاد کنید. و می توانید چندین قانون تخفیف ایجاد کنید تا هر تعداد تبلیغات را به طور همزمان در فروشگاه آنلاین خود اجرا کنید.


بیایید با نصب قوانین تخفیف برای افزونه WooCommerce شروع کنیم:


مرحله 1: وارد داشبورد وردپرس خود شوید و به بخش افزونه ها بروید -> روی دکمه "افزودن جدید" کلیک کنید.

مرحله 2: افزونه «قوانین تخفیف برای ووکامرس» را مطابق شکل زیر جستجو کنید:

افزونه را نصب و فعال کنید

مرحله 3: افزونه را نصب و فعال کنید.

توجه: هنگامی که نسخه رایگان را امتحان کردید، می‌توانید به نسخه پریمیوم قوانین تخفیف WooCommerce ارتقا دهید که دارای ویژگی‌های بیشتری مانند تخفیف‌های مبتنی بر نقش کاربر، خرید یک تخفیف، تخفیف‌های دسته‌بندی، تخفیف‌های عمده و موارد دیگر است.

اکنون آماده هستید که برای فروشگاه خود تخفیف های WooCommerce ایجاد کنید.

راهنمای نهایی برای ایجاد تخفیف ووکامرس


بیایید شروع به ایجاد برخی از تبلیغات تخفیف محبوب برای فروشگاه شما کنیم. در بخش زیر انواع تخفیف‌های ووکامرس، قوانین تخفیف محبوب و نحوه ایجاد تخفیف در فروشگاه ووکامرس شما راهنمایی می‌شود.

انواع مختلف تخفیف ووکامرس


تخفیف های WooCommerce هم در سطح محصول و هم در سبد خرید ارائه می شود. لازم نیست تخفیف ها با کد کوپن مرتبط باشند. تخفیف ها می تواند بر اساس شرایط باشد و در صورت برآورده شدن آن شرایط، به طور خودکار روی سبد خرید اعمال می شود.

تخفیفات بر اساس تعداد، تخفیف‌های قیمت‌گذاری پلکانی، تخفیف بر اساس طبقه‌بندی، تخفیف‌های مبتنی بر ویژگی محصول، تخفیف‌های قیمت‌گذاری مبتنی بر نقش کاربر، تخفیف‌های بسته‌ای، تخفیف‌های عمده برخی از نمونه‌های تخفیف سطح محصول هستند.

حمل و نقل رایگان، کوپن هدیه رایگان، تخفیف های کل سبد خرید، تخفیف های مبتنی بر سابقه خرید، تخفیف های سفارش اول نمونه هایی از تخفیف های سطح سبد خرید هستند.

بیایید وارد شوید و برخی از این تخفیف ها را با استفاده از افزونه WooCommerce Discount Rules ایجاد کنیم.

به داشبورد وردپرس خود بروید-> WooCommerce-> قوانین تخفیف Woo -> افزودن قانون جدید:

قانون جدید اضافه کنید

ایجاد تخفیف ووکامرس در فروشگاه آنلاین شما

بیایید چند تخفیف WooCommerce ایجاد کنیم که می تواند بدون نیاز به کد کوپن اعمال شود.

در زیر برخی از رایج ترین تبلیغات مورد استفاده در فروشگاه های تجارت الکترونیک آورده شده است:

یک تخفیف ساده برای محصولات - با استفاده از قانون تنظیم سطح محصول
یک تخفیف سبد خرید ساده - با استفاده از تنظیم سطح سبد خرید
یکی بخرید یک تخفیف بگیرید
X بخرید y تخفیف بگیرید


منبع

شماره مجازی چیست؟

۳ بازديد
شماره مجازی چیست؟


شماره مجازی چیست ؟  (Virtual phone numbers)، شماره مجازی شماره‌های تلفن مبتنی بر اینترنت هستند که به دستگاه خاصی متصل نیستند. در عوض، به یک خط تلفن موجود متصل می‌شوند که از طریق این شماره‌های مجازی می‌توان برای برقراری یا دریافت تماس از هر دستگاهی از‌ جمله تلفن‌‌همراه یا تلفن‌ نرم‌افزاری استفاده کرد. شماره‌های مجازی به کاربر اجازه می‌دهند تا تماس‌ها را از یک شماره به شماره، آدرس IP یا دستگاه دیگر هدایت و مسیریابی کنند.

چیزی که شماره تلفن های مجازی را متفاوت می کند نحوه عملکرد آنهاست.

شماره مجازی چگونه کار می کند؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، یک شماره تلفن مجازی مستقل از سخت افزار (مانند خط تلفن ثابت یا سیم کارت) کار می کند. این تا حد زیادی به لطف فناوری VoIP (Voice over Internet Protocol) است که این امکان را برای ما فراهم می کند تا سیگنال های صوتی را از طریق یک اتصال اینترنتی بدون نیاز به سخت افزار سنتی انتقال دهیم.

این روزها اکثر ما از VoIP استفاده می کنیم. هر برنامه‌ای که به شما امکان می‌دهد با استفاده از Wi-Fi، داده یا اتصال اینترنت پهن باند، تماس‌های تلفنی یا پیام‌های متنی ارسال کنید، توسط Voice over IP پشتیبانی می‌شود. درک آن قسمت به اندازه کافی آسان است.

اما وقتی می گوییم VoIP به شما امکان برقراری تماس از طریق وب را می دهد واقعاً به چه معناست؟


چیز فوق العاده هوشمندانه ای است

هنگامی که با استفاده از این فناوری تماس برقرار می کنید، سیگنال های صوتی شما دیجیتالی می شوند و در بسته های داده متراکم می شوند. این بسته ها از طریق شبکه آنلاین به دستگاه گیرنده منتقل می شوند، جایی که رمزگشایی می شوند تا گیرنده شما بتواند صدای شما را در زمان واقعی بشنود.

کدک های VoIP مدرن به قدری پیچیده شده اند که اکنون می توانند با استفاده از داده های بسیار کمی کیفیت تماس شگفت انگیزی را ارائه دهند. و از طریق پیشرفت هایی مانند این در تلفن است که شماره تلفن های مجازی رایج شد.

مزایای شماره مجازی چیست؟

بسیاری از کسب‌وکارها متوجه می‌شوند که VoIP - و با بسط شماره‌های مجازی - مزایای بیشتری را برای آنها فراهم می‌کند که با سیستم‌های قدیمی دریافت نمی‌کنند. VoIP مقرون به صرفه، منعطف و مقیاس پذیر است به گونه ای که خطوط تلفن معمولی نمی توانند باشند. بیایید نگاهی به برخی از مزایای برتر در زیر بیاندازیم.

می توان از آن در چندین دستگاه استفاده کرد


VoIP را می توان در هر تعداد دستگاهی که دوست دارید استفاده کرد. شما می توانید از طریق تلفن همراه، لپ تاپ و رایانه رومیزی خود به شماره تلفن مجازی خود دسترسی پیدا کنید. این بدان معناست که دیگر هرگز مجبور نخواهید بود که روی میز کار کنید.

به سادگی هر جا که هستید تماس بگیرید. دیگر نیازی به داشتن یک تلفن همراه شخصی و تجاری جداگانه نیست. شما می توانید بدون به خطر انداختن حریم خصوصی یا حرفه ای بودن به شماره کسب و کار و شماره شخصی خود در تلفن شخصی خود دسترسی داشته باشید. این به این دلیل است که شما یک شناسه تجاری مشخص برای برقراری تماس های تجاری خواهید داشت.


این یکی ارزون تره - این یکی کم ارزش تره

یکی دیگر از مزایای بزرگ هزینه است. تغییر به تماس مجازی می تواند در درازمدت باعث صرفه جویی زیادی در کسب و کارها شود. این به این دلیل است که ارائه دهنده خدمات شما مسئول مدیریت و نگهداری سیستم شما است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک هزینه ماهانه مشخص بپردازید.

برای مشاغل، این بدان معناست که دیگر هزینه های پیاده سازی، سخت افزار و نگهداری وجود ندارد. علاوه بر این، بسیاری از سازمان‌ها می‌توانند با انعطاف‌پذیری به کارمندان در هر مکانی کار کنند، همچنین می‌توانند با کوچک کردن فضاهای اداری فیزیکی خود در اجاره بها صرفه‌جویی کنند و با تشویق کارکنان به استفاده از دستگاه‌های دلخواه خود، در هزینه‌های فناوری صرفه‌جویی کنند.

دسترسی به استعدادهای جهانی


با کارکنانی که می‌توانند از هر کجا کار کنند، VoIP به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا از بهترین استعدادها از سراسر جهان بهره ببرند.

با مقرون به صرفه، کارآمد و مؤثر گزینه های کاری از راه دور، دیگر محدود به استخدام افراد از منطقه خود نخواهید بود. در عوض، می‌توانید با استعدادترین و ماهرترین کارمندانی را که می‌توانند از محل خود کار کنند، تهیه کنید. حتی بهتر از آن، فروشندگان VoIP مانند 8x8 به شما این امکان را می دهند که به استفاده از ابزارهای ارتباطی تجاری مورد علاقه خود به لطف ادغام قوی با سایر پلتفرم ها مانند تیم های مایکروسافت ادامه دهید.

عملکرد را اندازه گیری کنید
استفاده از یک سیستم تلفن مبتنی بر VoIP با یک شماره تلفن مجازی، اندازه گیری عملکرد را بسیار آسان تر می کند - به خصوص در یک محیط فروش یا بازاریابی. بسیاری از ارائه دهندگان خدمات دارای معیارهای عالی و ویژگی های مدیریت عملکرد هستند که به شما امکان می دهد همه چیز را از ظرفیت تماس گرفته تا تولید سرنخ نظارت کنید. این به شما توانایی انجام کارهایی مانند اجرای تست های بازار هدفمند برای ارزیابی کمپین های بازاریابی خود را می دهد.

به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان راه حل های ارتباطات تجاری در صنعت، 8x8 دارای ویژگی های جامع مدیریت کیفیت است که به شرکت ها کمک می کند تا اشتراک دانش را تسریع کنند و به نتایج بهتری دست یابند. یک عملکرد جستجوی ساده به نمایندگان اجازه می‌دهد تا داده‌های حیاتی را با یک کلیک پیدا کنند و ویژگی‌های مدیریت کیفیت مانند ضبط تماس به مدیران کمک می‌کند عملکرد را نظارت کنند و تیم‌ها را آموزش دهند.

تفاوت شماره تلفن مجازی و سنتی چیست؟


تفاوت اصلی بین شماره تلفن ثابت مجازی و سنتی در نحوه کارکرد آنهاست

به عنوان بخشی از یک سیستم تلفنی نصب و راه اندازی شده است. یک سیستم تلفن سنتی توسط شرکت تلفن محلی شما نصب می شود که خط تلفن مبتنی بر سیم را به آدرس خاص شما راه اندازی می کند. این بدان معناست که یک خط تلفن آنالوگ به صورت فیزیکی به یک مکان متصل است.

از طرف دیگر، وقتی در VoIP تجاری سرمایه گذاری می کنید، خدمات تلفن خود را به یک مکان فیزیکی محدود نمی کنید. با اتصال اینترنت فعال از طریق پهنای باند، Wi-Fi یا اتصال داده 3G/4G (یا 5G) می‌توانید از هر جایی از آن استفاده کرده و به آن دسترسی داشته باشید. این باعث می‌شود شماره‌های مجازی ارائه‌شده با خدماتی مانند این نسبت به همتایان سنتی خود انعطاف‌پذیرتر باشند.

اساساً هنگامی که شخصی با شماره تلفن سنتی تماس می گیرد تا برای کار با شما تماس بگیرد، تماس فقط به یک تلفن ثابت در دفتر شما می رسد. اما با یک شماره تلفن مجازی، می‌توانید مواردی را تنظیم کنید تا تماس از طریق دستگاه‌های دیگر مانند تلفن هوشمند، تبلت یا لپ‌تاپ به شما برسد. این می تواند از طریق راه های زیر عمل کند:

تماس با شماره مجازی به شماره یا خط تلفن دیگری که متعلق به شماست (مانند تلفن ثابت خانه یا تلفن همراه شما) هدایت می شود.
تماس با شماره تلفن مجازی از طریق نرم افزار طراحی شده توسط ارائه دهنده خدمات شما (به عنوان مثال، برنامه 8x8 Work برای موبایل و دسکتاپ) در دستگاه مورد نظر شما دریافت می شود.

منبع

صفحه ساز رایگان وردپرس کدام است؟

۳ بازديد
صفحه ساز رایگان وردپرس


اگر به دنبال بهترین صفحه سازهای وردپرس رایگان در بازار هستید، این مقاله و مقالات جداگانه برای هر صفحه ساز را که از طریق دکمه های زیر در دسترس است، بخوانید. سپس شما آماده هستید که تصمیم بگیرید کدام صفحه ساز برای شما بهترین است. در بررسی ها، نه تنها نسخه های رایگان، بلکه در صورتی که صفحه ساز مورد نظر دارای نسخه های حرفه ای باشد، مورد بحث قرار گرفته است.



 بهترین صفحه ساز وردپرس رایگان


1. المنتور
المنتور بهترین صفحه ساز رایگان وردپرس


المنتوراکنون بر روی تقریبا 5 میلیون وب سایت نصب شده است. Elementor یک نسخه حرفه ای عالی دارد اما همانطور که می بینید نسخه رایگان را نیز در بالای لیست دارم. Elementor را می توان در ترکیب با تم Hello Elementor خود یا هر تم مینیمالیستی دیگر و ترجیحاً 1 که به طور ویژه برای همکاری با Elementor مانند Astra آماده شده است، استفاده کرد.

افزونه المنتور با پشتیبانی از برخی افزونه‌ و قالب های وردپرس دیگر قابلیت‌های خود را گسترش می‌دهد و به شما امکان افزودن عناصر و ویژگی‌های بیشتری را می‌دهد.

Astra یک نسخه حرفه ای و همچنین یک نسخه رایگان دارد. Elementor کار کردن با آن لذت بخش است و تعداد زیادی پلاگین "شخص ثالث" و تم های ویژه برای آن موجود است. Divi، بزرگترین رقیب المنتور نسخه رایگان ندارد و بنابراین ما Elementor در 1 را به عنوان بهترین صفحه ساز وردپرس رایگان داریم.


2. Beaverbuilder
Beaverbuilder بهترین صفحه ساز رایگان وردپرس


Beaverbuilder به تازگی یک به‌روزرسانی بزرگ منتشر کرده است و اکنون بسیار مدرن‌تر است. استفاده از Beaverbuilder بسیار آسان است و یک انتخاب محبوب برای مبتدیان مطلق است. Beaverbuilder ساده است، اما به شما امکان می دهد تقریباً هر کاری را انجام دهید. Beaverbuilder یک White-Label ارائه می دهد که به شما امکان می دهد لوگوهای Beaverbuilder را جایگزین کنید یا لوگوهای خود را ایجاد کنید. Beaverbuilder به شما امکان می دهد تا تنظیمات جزئی در طراحی هر دستگاه (دسکتاپ/تبلت، موبایل) انجام دهید تا همه چیز عالی به نظر برسد. به هر حال، Beaverbuilder کاملاً با تم محبوب Astra Pro کار می کند، زیرا Astra حاوی تعداد زیادی دمو ساخته شده با Beaverbuilder است.


3. صهیون ساز
Zion-Builder بهترین صفحه سازان وردپرس رایگان است


مقالات برای Zion Builder اکنون در همه جا ظاهر می شوند. احتمالاً همه این نویسندگان اصلاً با صهیون ساز آشنایی ندارند. منظورم این است که این صفحه ساز به تازگی زمانی که به عنوان یک افزونه مستقل در دسترس قرار گرفته است، شناخته شده است. تخمین می زنم قبل از آن زمان، صفحه ساز حدود 8 سال وجود داشت. به خوبی در تم Kallyas پنهان شده است، موضوعی که مدت زیادی با آن کار کرده ام. من معمولاً آن موضوع را انتخاب می‌کنم، نه تنها به این دلیل که موضوع برای فروشگاه‌های اینترنتی فوق‌العاده است، بلکه به دلیل صفحه‌ساز که می‌توانید با آن بسیار دقیق کار کنید. Zion-Builder همچنین حاوی ویجت های زیادی است تا صفحات شما را با انواع ابزارها ارائه دهد.


4. Brizy 
Brizy بهترین صفحه ساز وردپرس رایگان


صفحه ساز De Brizy از آوریل 2020 پیشرفت سریعی داشته است. این طرح زمینه از قبل دارای ویژگی هایی مانند پنجره های بازشو در این مرحله اولیه است و بیش از 400 طرح نمایشی ارائه می دهد که می توانید پروژه خود را از آن ها شروع کنید. با توجه به سن کمی که دارد، این تنها صفحه ساز است که کد خود را با React نوشته است. React یک کتابخانه جدید جاوا اسکریپت از فیس بوک است. این احتمالاً آینده است و من فکر نمی‌کنم دیگر صفحه‌سازها محصول خود را با React ارائه دهند، که کار زیادی می‌طلبد. Brizy واقعاً اکنون صفحه ساز بسیار خوبی است، تیم آنها عملاً به همه چیز فکر کرده است، اگرچه من دوست دارم عناصر بیشتری را ببینم اما آنها مطمئناً با ارتقاء خواهند آمد.


5. UX-Builder
UX-Builder بهترین صفحه سازان وردپرس رایگان است


UX-Builder در تم Flatsome گنجانده شده است که یکی از بهترین تم ها برای ساخت فروشگاه های اینترنتی است. UX-Builder مطمئناً یکی از بهترین صفحه سازها است، حتی اگر شهرت آن خیلی بالا نباشد. عملاً این وضعیتی است که Zion-Builder قبل از اینکه صفحه ساز را به عنوان افزونه ای که می تواند در هر موضوع دیگری نصب شود به بازار عرضه کند. شانس خوبی وجود دارد که روزی UX-Builder به طور جداگانه در دسترس قرار گیرد. در حال حاضر، فقط در موضوع Flatsome در دسترس است. اگر قصد دارید مغازه بسازید، این قطعا انتخاب خوبی است و می توانید بلافاصله تست کنید که آیا UX-Builder را دوست دارید یا خیر.

منبع

توسعه دهنده وردپرس کیست؟

۳ بازديد

آیا شما یک توسعه دهنده وب هستید که علاقه مند به ساخت وب سایت با وردپرس هستید؟ یا شاید شما به تازگی سفر توسعه وب خود را آغاز کرده اید و وردپرس بهترین راه برای شروع به نظر می رسد.
اگر دوست دارید به یک توسعه دهنده و برنامه نویس وردپرس تبدیل شوید پیشنهاد بنده شرکت در دوره برنامه نویسی وردپرس است که شما به این صورت میتوانید به صورت 0 تا 100 به وردپرس مسلط شوید.

در هر صورت، توسعه وب‌سایت‌ها با وردپرس راهی عالی برای جان بخشیدن به پروژه‌های دیجیتال شماست. وردپرس به دلیل انعطاف پذیری و سهولت استفاده مشهور است، و مانع ورود کمی برای توسعه دهندگان وب در تمام سطوح مهارت، به ویژه در مقایسه با راه حل های مشابه، ایجاد می کند.

وردپرس همچنین دارای یک جامعه بزرگ و فعال از کاربران و توسعه دهندگان است، به این معنی که هیچ کمبودی در منابع برای یادگیری در مورد توسعه وردپرس، از جمله مستندات، آموزش ها و انجمن ها وجود ندارد.





اگر در مورد توسعه وردپرس کنجکاو هستید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، این مقاله برای شما ساخته شده است. برای مشاهده دقیق ویژگی‌ها، مفاهیم و مهارت‌های کلیدی که با شروع ایجاد سایت‌های وردپرس که مطابق با مشخصات شما ساخته شده‌اند، به خواندن ادامه دهید. در اینجا چیزی است که ما پوشش خواهیم داد:


وردپرس چیست؟

وردپرس پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) روی کره زمین است و میلیون‌ها سازنده محتوای دیجیتالی آن را به دلیل رابط کاربری آسان و پایگاه کد منعطف آن دوست دارند.

در حالی که بسیاری از کاربران غیر فنی ترجیح می دهند از وردپرس استفاده کنند زیرا ایجاد محتوا را آسان می کند، میلیون ها توسعه دهنده وب نیز از وردپرس برای ساخت برخی از محبوب ترین و پویاترین وب سایت ها در اینترنت استفاده می کنند و حتی به آن اعتماد می کنند.

یکی از دلایل محبوبیت وردپرس این است که متن باز است، به این معنی که کد منبع آن به صورت رایگان در دسترس است و هر کسی می تواند آن را تغییر دهد. این امر به توسعه دهندگان امکان سفارشی سازی سایت های وردپرس و رفع نیازهای خاص هر پروژه را آسان می کند.

علاوه بر این، وردپرس دارای طیف گسترده ای از افزونه ها و مضامین است که می تواند به گسترش عملکرد یک وب سایت کمک کند و ساخت (یا نگهداری آن) را آسان تر کند. این می تواند به ویژه برای توسعه دهندگانی که به تازگی با وردپرس شروع کرده اند و ممکن است تجربه محدودی در کار با CMS داشته باشند مفید باشد.

به طور خلاصه، وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است، زیرا سهولت و انعطاف پذیری را برای کاربران غیر فنی و توسعه دهندگان به طور یکسان فراهم می کند. ایجاد و مدیریت محتوا را آسان می کند و در عین حال به کاربران فنی بیشتر یک بوم متن باز ارائه می دهد که در آن می توانند تقریباً هر نوع وب سایتی را که قابل تصور است بسازند.

بنابراین، چگونه شروع به استفاده از وردپرس می کنید؟

شروع کار با وردپرس
اگر سایت وردپرس خود را از ابتدا راه اندازی می کنید، برای نگاهی سریع به گزینه هایی که برای راه اندازی و آماده ساختن سایت وردپرس دارید، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

میزبانی مدیریت شده
چند راه برای شروع استفاده از وردپرس وجود دارد. اولین ساده ترین گزینه این است که یک سایت وردپرس را با یک ارائه دهنده میزبان مدیریت شده راه اندازی کنید، ایده آل آن که در وردپرس تخصص دارد.

در حالی که این گزینه هزینه ای دارد، اما کل فرآیند را - از تنظیم نام دامنه گرفته تا ساخت، راه اندازی و مدیریت سایت های شما - بسیار روان تر می کند. شما مجبور نخواهید بود که همه کارها را به تنهایی انجام دهید و در عوض می توانید تلاش خود را بر ساخت و سفارشی کردن سایت های خود متمرکز کنید.

این که چقدر باید انجام دهید، به خصوص در مورد تعمیر و نگهداری سایت و بهبود عملکرد، به ارائه دهنده میزبانی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

به عنوان مثال، با WP Engine، فقط باید یک برنامه (از 30 دلار در ماه) انتخاب کنید، یک نام دامنه تنظیم کنید، و می توانید با استفاده از محیط های مرحله بندی، توسعه و تولید با دسترسی آسان شروع به ساخت سایت های وردپرس خود کنید.

سایر ارائه دهندگان میزبانی ممکن است به فرآیند نصب وردپرس طولانی تری نیاز داشته باشند و ممکن است همان تجربه توسعه دهنده قوی را برای وردپرس ارائه ندهند. در اینجا می توانید درباره تفاوت میزبانی مدیریت شده WP Engine اطلاعات بیشتری کسب کنید.

توسعه محلی
راه دیگر برای شروع استفاده از وردپرس، و رایگان، استفاده از یک محیط توسعه محلی است که به شما امکان می دهد سایت های وردپرس را بر روی دستگاه محلی خود (یعنی دسکتاپ یا لپ تاپ) طراحی و بسازید.

به عنوان مثال، محلی، ابزار شماره 1 برای توسعه محلی وردپرس است، و می‌توانید از آن برای آزمایش با وردپرس یا شروع ساختن اولین سایت خود در راحتی و امنیت یک محیط محلی (که به وب متصل نیست) استفاده کنید.




محلی شماره 1 ابزار توسعه محلی برای وردپرس است

هنگامی که آماده هستید تا سایت خود را به صورت زنده فعال کنید، می توانید آن را با استفاده از چند گزینه مختلف، از جمله به صورت دستی، یا با ارائه دهنده هاست انتخابی خود، گسترش دهید. همین امروز Local را به صورت رایگان دانلود کنید و ببینید که ساخت سایت های وردپرس به صورت محلی چقدر آسان است!

خود میزبانی یا DIY
اگر به توسعه وردپرس علاقه دارید اما نمی‌خواهید گزینه‌های بالا را بررسی کنید، مطمئناً وردپرس این آزادی را برای شما فراهم می‌کند که همه این کارها را خودتان انجام دهید. تو می توانی یک سایت وردپرس را بر روی سرور خود میزبانی کنید و الزامات مختلف مورد نیاز (مانند ثبت دامنه، ایجاد پایگاه داده و غیره) را تنظیم کنید.

با این حال، این ممکن است بهترین گزینه برای مبتدیان نباشد و نیاز به دانلود و نصب وردپرس، MySQL، PHP و NGINX و همچنین راه اندازی HTTPS، ایجاد تنظیمات اضافی سمت سرور و حفظ عملکرد و امنیت سایت شما دارد.

استفاده از Local یا یک هاست مدیریت شده برای راه اندازی سایت وردپرس به شما این امکان را می دهد که خیلی سریعتر در توسعه سایت غوطه ور شوید و زمان بیشتری را برای تمرکز بر ساخت و سفارشی سازی سایت خود (برخلاف مدیریت آن) برای شما آزاد می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی اولین سایت خود در وردپرس، این راهنمای مفید را بررسی کنید، یا با یک متخصص وردپرس WP Engine صحبت کنید تا از امروز شروع به ساخت اولین سایت وردپرس خود کنید!

آموزش وردپرس 

هنگامی که یک سایت وردپرس راه اندازی کردید، چند اصل اساسی وجود دارد که باید قبل از غواصی عمیق تر با آنها آشنا شوید.

داشبورد مدیریت
داشبورد مدیریت وردپرس (یا فقط "داشبورد") کنترل پنل برای سایت وردپرس شما است. با ورود به سایت خود با استفاده از یک نام کاربری و رمز عبور منحصر به فرد می توانید به داشبورد سایت خود دسترسی پیدا کنید.


پس از ورود به سیستم، می توانید محتوا را ایجاد و منتشر کنید، کاربران را مدیریت کنید، و سایت خود را از طریق برگه های موجود در داشبورد سفارشی کنید.

تم ها
قالب های وردپرس (https://www.rtl-theme.com/blog/whats-wordpress-theme) قالب هایی هستند که ظاهر و ظاهر سایت شما را تعیین می کنند. می‌توانید از میان یک کتابخانه وسیع از تم‌های رایگان و ممتاز، یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه مطابق با نیازهای شما باشد.

پلاگین ها
افزونه های وردپرس نرم افزارهای کوچکی هستند که می توانید برای افزودن ویژگی ها و عملکردهای جدید در سایت خود نصب کنید. با بیش از 60000 افزونه رایگان در مخزن پلاگین وردپرس و طیف گسترده ای از افزونه های ممتاز موجود، می توانید پلاگین هایی را برای تقریباً هر نوع عملکردی که می خواهید به سایت خود اضافه کنید پیدا کنید.

صفحات
اینها صفحات ثابتی هستند که شما برای سایت وردپرس خود ایجاد می کنید، مانند صفحه «درباره» یا «تماس»، و می توانند به عنوان لنگر برای سایر محتوای سایت شما استفاده کنند. برخلاف پست‌ها (زیر)، صفحات به ترتیب زمانی معکوس در برگه "صفحات" (از طریق داشبورد) نمایش داده نمی‌شوند.

نوشته ها
اینها پست ها یا مقالاتی هستند که در سایت خود منتشر می کنید. آنها معمولاً به ترتیب زمانی معکوس (ابتدا جدیدترین) در صفحه اصلی سایت شما نمایش داده می شوند و می توانند محتوایی را ارائه دهند که سایر صفحات ثابت را در سایت شما پر کند.

بلوک ها
در حالی که تجربه ویرایش در وردپرس برای سال‌ها حول ویرایشگر «کلاسیک» WYSIWYG می‌چرخید، معرفی Gutenberg یا Block Editor در WordPress 5.0 نحوه ایجاد محتوا توسط کاربران وردپرس را دوباره تعریف کرد. استفاده از رویکرد مبتنی بر بدون کد/کد کم که امکان افزودن آسان اجزای صفحه قالب را فراهم می کند. بلوک های وردپرس به کاربران این امکان را می دهد که پست ها و صفحات (و حتی سایت های کامل) را با کلیک ماوس (به جای نوشتن کد) بسازند.


ویرایشگر بلاک وردپرس بلوک های از پیش فرمت شده متعددی را برای عناصر محتوای مختلف ارائه می دهد

وردپرس اکنون شامل مجموعه ای از بلوک های اصلی است که می توانید در سایت خود از آنها استفاده کنید و همچنین بلوک های سفارشی زیادی برای استفاده های خاص ساخته شده اند. شما حتی می توانید بلوک های سفارشی خود را برای پروژه های دیجیتال مختلف ایجاد کنید.


بهترین روش های ممکن برای بالا بردن امنیت سایت

۵ بازديد
وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که 43.2 درصد از کل وب سایت ها بر روی نرم افزار آن اجرا می شوند. متأسفانه، محبوبیت آن انواع مجرمان سایبری را که از آسیب‌پذیری‌های امنیتی این پلتفرم سوء استفاده می‌کنند، جذب می‌کند.

این بدان معنا نیست که وردپرس دارای یک سیستم امنیتی وحشتناک است - نقض امنیتی نیز ممکن است به دلیل عدم آگاهی کاربران از امنیت رخ دهد. بنابراین، بهتر است قبل از اینکه وب سایت شما به یک هدف هکر تبدیل شود، اقدامات امنیتی پیشگیرانه را اعمال کنید.

ما در مورد 22 روش برای بهبود امنیت وردپرس و محافظت از سایت شما در برابر حملات سایبری مختلف صحبت خواهیم کرد. این مقاله شامل بهترین شیوه ها و نکات خواهد بود – با یا بدون افزونه وردپرس
 برخی از روش ها برای پلتفرم های دیگر غیر از وردپرس نیز قابل اجرا هستند.

نحوه ایمن سازی وب سایت وردپرس – آموزش تصویری
وقت خواندن ندارید؟ در عوض در مورد اقدامات امنیتی وردپرس در آموزش ما بیشتر بیاموزید.




چرا باید یک وب سایت وردپرسی را ایمن کنید؟


اگر وب سایت وردپرس شما هک شود، خطر از دست دادن داده ها، دارایی ها و اعتبار مهم را دارید. علاوه بر این، این مسائل امنیتی می تواند داده های شخصی و اطلاعات صورتحساب مشتریان شما را به خطر بیندازد.

هزینه خسارات جرایم سایبری می تواند تا سال 2025 به 10.5 تریلیون دلار در سال برسد. مطمئناً شما نمی خواهید به یک هدف هکر تبدیل شوید و در آن سهیم باشید.

بر اساس پایگاه داده آسیب‌پذیری WPScan، اینها برخی از رایج‌ترین انواع آسیب‌پذیری‌های امنیتی وردپرس هستند:

جعل درخواست بین سایتی (CSRF) - کاربر را مجبور می کند تا اقدامات ناخواسته را در یک برنامه وب قابل اعتماد انجام دهد.

حمله انکار سرویس توزیع شده (DDoS) - خدمات آنلاین را با پر کردن اتصالات ناخواسته از کار می‌اندازد و در نتیجه یک سایت را غیرقابل دسترس می‌کند.

دور زدن احراز هویت - به هکرها امکان دسترسی به منابع وب سایت شما را بدون تأیید صحت آنها می دهد.

تزریق SQL (SQLi) - سیستم را مجبور می کند تا کوئری های SQL مخرب را اجرا کند و داده ها را در پایگاه داده دستکاری کند.

برنامه نویسی متقابل سایت (XSS) - کد مخربی را تزریق می کند که سایت را به یک انتقال دهنده بدافزار تبدیل می کند.

گنجاندن فایل محلی (LFI) - سایت را مجبور به پردازش فایل های مخرب قرار داده شده در وب سرور می کند.

چک لیست امنیتی وردپرس و نکات اضافی

اجرای یک یا دو اقدام امنیتی وردپرس برای ایمن کردن وب سایت وردپرس شما کافی نخواهد بود.

چک لیست امنیتی وردپرس ما را دانلود کنید تا به پیگیری پیشرفت خود در اعمال اقدامات امنیتی مهم در وب سایت خود کمک کنید. ما همچنین نکات امنیت وردپرس را برای کمک به محافظت بیشتر از سایت خود به اشتراک می گذاریم.


بهترین روش های عمومی برای بهبود امنیت وب سایت


در این بخش، به شش نکته کلی امنیتی وردپرس می پردازیم که به دانش فنی پیشرفته و سرمایه گذاری های پرخطر نیاز ندارند. حتی یک مبتدی نیز می‌تواند این کارهای ساده مانند به‌روزرسانی نرم‌افزار وردپرس و حذف تم‌های بلااستفاده را انجام دهد.

1. نسخه وردپرس را به طور منظم به روز کنید

وردپرس به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری منظم را برای بهبود عملکرد و امنیت منتشر می‌کند. این به روز رسانی ها همچنین از سایت شما در برابر تهدیدات سایبری محافظت می کنند.

به روز رسانی نسخه وردپرس یکی از ساده ترین راه ها برای بهبود امنیت وردپرس است. با این حال، نزدیک به 50٪ از سایت های وردپرس بر روی نسخه قدیمی وردپرس اجرا می شوند، که آنها را آسیب پذیرتر می کند.

برای بررسی اینکه آیا آخرین نسخه وردپرس را دارید، وارد بخش مدیریت وردپرس خود شوید و به داشبورد → به روز رسانی ها در پانل منوی سمت چپ بروید. اگر نشان می دهد که نسخه شما به روز نیست، توصیه می کنیم در اسرع وقت آن را به روز کنید.

2. از اعتبارنامه ورود امن WP-Admin استفاده کنید

یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی که کاربران مرتکب می‌شوند استفاده از نام‌های کاربری ساده و قابل حدس زدن است، مانند «admin»، «administrator» یا «test». این سایت شما را در معرض خطر حملات brute force قرار می دهد.

علاوه بر این، مهاجمان نیز از این نوع حمله برای هدف قرار دادن سایت‌های وردپرسی که پسورد قوی ندارند، استفاده می‌کنند.

بنابراین، توصیه می کنیم نام کاربری و رمز عبور خود را منحصر به فرد و پیچیده تر کنید.


3. Safelist و Blocklist را برای صفحه مدیریت تنظیم کنید


فعال کردن قفل URL از صفحه ورود شما در برابر آدرس های IP غیرمجاز و حملات brute force محافظت می کند. برای انجام این کار، به یک سرویس فایروال برنامه کاربردی وب (WAF) مانند Cloudflare یا Sucuri نیاز دارید.

با استفاده از Cloudflare، می توان یک قانون قفل منطقه را پیکربندی کرد. URL هایی را که می خواهید قفل کنید و محدوده IP مجاز برای دسترسی به این URL ها را مشخص می کند. هر کسی خارج از محدوده IP مشخص شده نمی تواند به آنها دسترسی داشته باشد.

Sucuri دارای ویژگی مشابهی به نام لیست سیاه مسیر URL است. ابتدا آدرس صفحه ورود به سیستم را به لیست بلاک اضافه می کنید تا کسی نتواند به آن دسترسی داشته باشد. سپس، آدرس های IP مجاز را برای دسترسی به صفحه ورود به سیستم امن فهرست کنید.

از طرف دیگر، با پیکربندی فایل htaccess. سایت خود، دسترسی به صفحه ورود خود را محدود کنید. برای دسترسی به فایل به دایرکتوری ریشه خود بروید.

4- از قالب های وردپرس قابل اعتماد استفاده کنید

قالب های نال شده وردپرس نسخه های غیرمجاز تم های اصلی اصلی هستند. در بیشتر موارد، این تم ها برای جذب کاربران با قیمت کمتری فروخته می شوند. با این حال، آنها معمولا مشکلات امنیتی زیادی دارند.

اغلب، ارائه دهندگان تم نال شده هکرهایی هستند که تم اصلی اصلی را هک کرده و کدهای مخرب، از جمله بدافزار و پیوندهای هرزنامه را درج کرده اند. علاوه بر این، این تم ها می توانند درهای پشتی برای سوء استفاده های دیگری باشند که می توانند سایت وردپرس شما را به خطر بیندازند.

از آنجایی که تم های نال شده به صورت غیرقانونی توزیع می شوند، کاربران آن ها هیچ گونه حمایتی از سوی توسعه دهندگان دریافت نمی کنند. این به این معنی است که اگر سایت شما هر گونه مشکلی دارد، باید نحوه رفع آنها را بیابید و خودتان سایت وردپرس خود را ایمن کنید.

برای جلوگیری از تبدیل شدن به یک هدف هکر، توصیه می کنیم یک تم وردپرس را از مخزن رسمی یا توسعه دهندگان مورد اعتماد آن انتخاب کنید. از طرف دیگر، تم های شخص ثالث را در بازارهای موضوعی رسمی مانند راست چین ، که در آن هزاران قالب ممتاز در دسترس هستند، بررسی کنید.

برای مثال پیشنهاد بنده طبق تجربه ای که داشته ام قالب وودمارت (https://www.rtl-theme.com/woodmart) است.

WoodMart یک قالب وردپرس فروشگاهی برای طراحی فروشگاه‌های آنلاین با سرعت بالا می‌باشد که همراه اپلیکیشن اندروید خدمت شما عزیزان قرار گرفته است. قالب وودمارت توانست در یک سال رکورد فروش تمامی قالب‌های فروشگاهی را شکسته و با بیش از 17000 فروش موفق به محبوب‌ترین محصول فروشگاهی تبدیل شود.

در نتیجه  

ما در این مقاله سعی کردیم به صورت 0 تا 100 دلیل مهم بودن امنیت وردپرس را برای شما عزیزان بیان کنیم.

با استفاده از این مقاله به راحتی خواهید دانست وردپرس چقدر مهم است.