نقد و بررسی قالب وودمارت

فروش فالوور و ممبر تلگرام

نقد و بررسی قالب وودمارت

۴ بازديد
قالب وردپرس Woodmart چیست؟

Woodmart یک قالب وردپرس بسیار محبوب است که عمدتاً بر تجارت الکترونیک و بنابراین فروشگاه های وب تمرکز دارد. اگر قبلاً با این موضوع آشنا هستید، بدون شک چیزی در مورد موضوع Woodmart دیده یا شنیده اید.

تم Woodmart توسط Xtemos توسعه یافته و در سال 2017 وارد بازار شد. در مقایسه با سایر قالب‌های WooCommerce، این قالب هنوز بسیار جوان است، اما تم Woodmart هنوز هم به خوبی رقابت می‌کند و حتی بازیکنان اصلی را شکست می‌دهد. Xtemos یک حزب قابل اعتماد است که در ساخت ابزارهای نرم افزاری برای وردپرس تخصص دارد. به عنوان مثال، تم ها یا افزونه ها را در نظر بگیرید.

آنها شروع به توسعه تم Woodmart در سال 2017 کردند، زیرا متوجه شدند که تقاضای زیادی برای یک تم WooCommerce وجود دارد که ظاهر خوبی دارد و می تواند کاملاً مطابق با سلیقه شما بدون نیاز به دانش فنی سفارشی شود. علاوه بر این، موضوع باید سریع و سازگار با موتورهای جستجو باشد. آخرین نیاز واقعا بزرگ این بود که موضوع باید به روز نگه داشته شود، زیرا اینجاست که بسیاری از تم های وردپرس واقعاً اشتباه می کنند.

Xtemos با تم Woodmart در این امر موفق بوده است. این نظر من است، اما با قضاوت در نتایج، مطمئناً سایر کاربران با من موافق هستند. تم Woodmart در حال حاضر 19973 کاربر دارد و با 4.94 از 5 ستاره رتبه بندی شده است. این در مقایسه با سایر مضامین WooCommerce مانند Porto و Flatsome بسیار بالا است.

علاوه بر نقاط فروش منحصربه‌فرد که در بالا ذکر کردم، تم همچنین تمام قابلیت‌هایی را که می‌توانید برای یک فروشگاه اینترنتی به آن نیاز دارید ارائه می‌دهد. آیا ساختن خود را خیلی سخت می‌دانید؟ سپس می توانید از وب سایت های نسخه ی نمایشی نیز استفاده کنید، زیرا آنها به صورت رایگان گنجانده شده اند. بعداً در این بررسی تم Woodmart به شما بیشتر در مورد این موضوع خواهم گفت!



بررسی قالب وردپرس Woodmart: چرا باید از قالب Woodmart استفاده کنید؟


در قسمت اول این بررسی قالب وردپرس Woodmart شما قبلاً اطلاعات مفید زیادی در مورد موضوع Woodmart خوانده اید. بنابراین اکنون می‌دانید که تم Woodmart چیست، چرا این تم ایجاد شده است و چگونه این تم به این سرعت محبوب شده است. تم Woodmart در حال حاضر یکی از بهترین تم های وردپرس از ThemeForest است.

البته این همه چیز نیست. در این بخش از این بررسی قالب وردپرس Woodmart، بنابراین می‌خواهم عمیق‌تر به عملکردهای تم Woodmart بپردازم. به این ترتیب می توانید تصمیم بگیرید که آیا قالب وردپرس Woodmart بهترین قالب وردپرس برای ایجاد فروشگاه اینترنتی شما است یا خیر!

سریع و مناسب برای موتورهای جستجو

همچنان من را شگفت زده می کند که مردم همچنان به انتخاب یک تم رایگان وردپرس ادامه می دهند. همانطور که در بررسی های دیگر اشاره کرده ام، این انتخاب مناسبی نیست. می توانید موضوع را با فونداسیون خانه مقایسه کنید. یک سوال مرتبط برای این موضوع این است: آیا در پایه یک خانه صرفه جویی می کنید که می تواند به این معنی باشد که خانه فرو می ریزد یا فرو می نشیند؟ خیر، مطمئناً این کار را نخواهید کرد، زیرا در دراز مدت هزینه و زمان زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. این در واقع دقیقاً مشابه یک موضوع است. با این حال، این در مورد پایه و اساس خانه نیست، بلکه در مورد پایه وب سایت است.

معایب قالب رایگان وردپرس عمدتاً این است که امن نیست و نگهداری ضعیفی دارد، اما موارد بسیار بیشتری وجود دارد. یک تم رایگان خدمات مشتری ندارد و به هیچ وجه سریع یا مناسب موتور جستجو نیست. نتیجه این است که شما در گوگل کمتر دیده می شوید و بازدیدکنندگان کمتری خواهید داشت. این بدان معنی است که شما در نهایت درآمد بسیار کمتری خواهید داشت.

با یک پوسته وردپرس پولی و بهینه شده مانند قالب Woodmart، این مشکلات را تجربه نخواهید کرد. این تم توسط متخصصانی ساخته شده است که نتایج بسیار خوبی در طول برنامه نویسی ارائه می دهند. موضوع بسیار سبک است، بنابراین گوگل بیشتر وب سایت یا فروشگاه اینترنتی شما را مشاهده می کند. پس از آن موقعیت های بالاتر در گوگل و در نتیجه بازدیدکنندگان بیشتر را تضمین می کند. علاوه بر این، تم Woodmart خدمات مشتری دارد، تجربه زیادی در مورد این موضوع وجود دارد، تم به طور منظم به روز می شود و برای کار با آن نیازی به دانش فنی ندارید.

شما اکنون نظریه را می دانید، اما این در عمل به چه معناست؟ برای اینکه بهترین ایده ممکن را در این مورد به شما بدهم، یک تست سرعت را به شما نشان خواهم داد. این تست دقیقاً به شما نشان می دهد که زمان بارگذاری چقدر است، موضوع چقدر بزرگ است و وب سایت چند درصد امتیاز می گیرد. در تصویر زیر می توانید نتایج قالب وردپرس Woodmart را مشاهده کنید. من فکر می کنم که نتایج برای خود صحبت می کنند، زیرا واقعاً در اینجا شکایت بسیار کمی وجود دارد.

تم Woodmart را به مدت 30 روز و برای مدت محدودی به صورت رایگان امتحان کنید!

آیا قبلا یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی با وردپرس ساخته اید؟ پس احتمالا شما هم این مشکل را داشته اید داشته است. شما یک تم را انتخاب کردید، تم را نصب کردید و سپس شروع به ایجاد یک وب سایت وردپرس کردید. البته می توانید یک فروشگاه اینترنتی وردپرس نیز ایجاد کنید. بعد از اینکه مدتی کار کردید و همه چیز خوب پیش رفت، با مشکل مواجه می شوید. متوجه شدید که موضوع فاقد عملکردها و گزینه های خاصی است که می خواستید برای فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید.

حالا شما دو انتخاب دارید. شما می توانید انتخاب کنید که با آن زندگی کنید و یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی بسازید که کاملا از آن راضی نیستید. یا اینکه تم را تغییر دهید. این نیز اغلب مشکلاتی را ایجاد می کند، زیرا هر کاری که قبلا انجام داده اید اغلب حذف می شود. بنابراین شما به نقطه اول برگشتید. همانطور که خواندید، دو گزینه دارید، اما هر دو گزینه مطمئناً معایبی دارند. بنابراین من واقعاً می توانم توصیه کنم که موضوعی را انتخاب کنید که دقیقاً نیازهای شما را برآورده کند.

برای من شخصا، موضوع Woodmart واقعا بهترین تمی بود که می‌توانستم برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی پیدا کنم. تم بسیار خوب و حرفه ای به نظر می رسد، اما مهمتر از آن می تواند دقیقا همان کاری را که من می خواهم انجام دهد. این تضمین کرده است که دیگر مجبور نیستم به این موضوع فکر کنم، زیرا از تمام قابلیت هایی که می خواهید استفاده کنید پشتیبانی می کند. آیا می خواهید بدانید که آیا این تم نیز برای شما بهترین است؟ سپس می توانید در اینجا ببینید که این تم از کدام ویژگی ها و گزینه ها پشتیبانی می کند!

قابلیت های تم Woodmart

هدر ساز Woodmart
بسیاری از تم ها سازنده سرصفحه و پاورقی ندارند. می شنوم که فکر می کنی، اما این مشکلی نیست، درست است؟ خوب، در بیشتر موارد بله، زیرا شما طبیعتاً می خواهید هدر کاملاً با وب سایت یا فروشگاه اینترنتی شما مطابقت داشته باشد. برای برخی از وب سایت ها قرار دادن لوگو در وسط یا سمت راست مفید است. علاوه بر این، برای برخی از وب سایت ها مفید است که یک سیستم ورود در هدر داشته باشند، در حالی که برخی دیگر به این نیاز ندارند. و خیلی بیشتر ممکن است.

بنابراین این یک مزیت بزرگ است که تم Woodmart سازنده هدر خود را دارد. این قابلیت به شما امکان می دهد هدر وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را به طور کامل مطابق میل خود شخصی سازی کنید. برای مثال، به تصویر زیر نگاه کنید تا ببینید چه چیزی ممکن است.

من می توانم تصور کنم که شما اکنون فکر می کنید: "آیا ساختن هدر دشوار نیست؟". نه، ساخت هدر اصلا سخت نیست. این همه از طریق سیستم کشیدن و رها کردن که سازندگان صفحه نیز از آن استفاده می کنند، انجام می شود. بعداً در بررسی قالب وردپرس Woodmart دقیقاً به شما خواهم گفت که چگونه کار می کند، اما در هر صورت می توانم به شما اطمینان دهم. زیرا ساخت هدر با این موضوع واقعاً بسیار آسان است.

تم Woodmart را به مدت 30 روز و برای مدت محدودی به صورت رایگان امتحان کنید!

پخش ویدیو در مورد هدر ساز Woodmart

از بین بیش از 60 وب سایت آزمایشی انتخاب کنید

حتی اگر برای مدتی دیگر نیازی به دانش فنی برای ساختن یک فروشگاه اینترنتی یا وب سایت ندارید، باز هم ممکن است برای برخی دشوار باشد. این تعجب آور نیست، زیرا شما در یک محیط جدید هستید و با این موضوع امکان زیادی وجود دارد. بنابراین بلافاصله دشوار نیست، اما اغلب کمی زمان بیشتری می برد، زیرا باید زیاد جستجو کنید.

تم Woodmart راه حلی برای این موضوع ارائه کرده است. دیگر لازم نیست تمام اتصالات را خودتان بسازید و کل طرح را تعیین کنید. Woodmart با بیش از 60 وب سایت دمو ارائه می شود. اینها قالب های کامل وب سایت وردپرس هستند که می توانید با یک کلیک آن ها را وارد کنید.

بعد از وارد کردن، اینها در اختیار شماست و می توانید هر کاری که می خواهید با آنها انجام دهید. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات صحیح را اضافه کنید. همچنین امکان تنظیم رنگ و سایر انتخاب های طراحی وجود دارد. به یاد داشته باشید که همه این کارها از طریق سازندگان صفحه انجام می شود. بنابراین نیازی به دانش فنی ندارید! بعداً در این بررسی موضوع Woodmart دقیقاً به شما خواهم گفت که چگونه این کار می کند.

بد نیست اشاره کنیم که دموها توسط Xtemos (توسعه دهنده تم Woodmart) ساخته شده است. این بدان معنی است که دموها به خوبی کنار هم قرار گرفته اند، سریع هستند، موتورهای جستجو را دوست دارند و همه قابلیت هایی را دارند که می توانید استفاده کنید.

وب سایت های نمایشی تم Woodmart

سازگار با صفحه سازها

چند سال پیش، ساخت یک وب سایت هنوز بسیار دشوار بود. اکثر مردم خودشان نمی‌توانستند این کار را انجام دهند و مجبور بودند آن را به یک برنامه‌نویس خیلی گران‌قیمت واگذار کنند. علاوه بر این، همیشه مشکل وجود داشت و تعمیر و نگهداری آن گران بود. با ورود وردپرس، ساخت و ساز بسیار آسان تر شد و بنابراین برای افراد غیر فنی قابل دسترسی تر شد.

مدتی است که صفحه ساز در بازار وجود دارد. این ابزارها ساختن یک وب سایت و حتی یک فروشگاه آنلاین را به یک کیک تبدیل می کنند. مزیت چنین صفحه ساز این است که شما به هیچ دانش فنی نیاز ندارید. حتی کسی که هرگز وب سایت نداشته است.
اگر بنده بخواهم بهترین صفحه ساز را برای شکا پیشنهاد کنم باید بگویم المنتور بهترین صفحه ساز در وردپرس است که کاربران زیادی نیز از آن برای ساخت صفحات خود استفاده میکنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.