چرا باید وردپرس را یاد بگیریم؟

فروش فالوور و ممبر تلگرام

چرا باید وردپرس را یاد بگیریم؟

۵ بازديد
آیا به دنبال آموزش وردپرس و طراحی سایت فروشگاهی هستید؟ سهولت استفاده یکی از بهترین چیزها در مورد وردپرس است که آن را به محبوب ترین سازنده وب سایت در جهان تبدیل می کند.

یادگیری وردپرس به زمان و هزینه زیادی نیاز ندارد. شما می توانید آن را به تنهایی، با سرعت خود انجام دهید، و سپس در حین حرکت بر روی آن بسازید.

در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه وردپرس را به صورت رایگان در یک هفته (یا کمتر) یاد بگیرید. هدف این است که به شما کمک کند تا با وردپرس آشنا شوید تا بتوانید به تنهایی وب سایت بسازید.



چرا وردپرس را یاد بگیریم؟

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای متن باز جهان است. این یک روش فانتزی برای گفتن است که به شما امکان می دهد هر نوع وب سایتی ایجاد کنید.

وردپرس قدرت بیش از 43 درصد از تمام وب سایت های موجود در اینترنت را دارد. هزاران فرصت شغلی در سراسر جهان ایجاد می کند و میلیون ها وب سایت با استفاده از وردپرس درآمد کسب می کنند.

جدا از فرصت‌های اقتصادی، وردپرس افراد را قادر می‌سازد تا داستان‌ها، ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند، جوامعی بسازند و کارهای عالی انجام دهند.

برای کسب و کارهای کوچک ایده آل است که حضور آنلاین خود را داشته باشند، در عین حال برای وبلاگ نویسان به اندازه کافی مقرون به صرفه است تا اولین وبلاگ خود را راه اندازی کنند.

وردپرس همچنین محبوب ترین پلتفرم تجارت الکترونیک به نام WooCommerce را تامین می کند. میلیون ها فروشگاه اینترنتی کوچک و بزرگ از آن استفاده می کنند. می توانید از وردپرس برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین (بدون نوشتن هیچ کدی) استفاده کنید.

با تعداد زیادی افزونه و تم، وردپرس به راحتی قابل گسترش است و به شما امکان می دهد هر نوع وب سایتی را قابل تصور کنید.

برای یادگیری وردپرس به چه چیزهایی نیاز دارم؟

یادگیری وردپرس آسان است تا زمانی که بخواهید هر روز چند ساعت به مدت یک هفته وقت بگذارید.

شما به مهارت های جستجوی بسیار ابتدایی (یعنی دانستن نحوه استفاده از موتورهای جستجو مانند گوگل) و توانایی پیروی از دستورالعمل ها نیاز دارید.

خیر، برای کدنویسی یک وب سایت نیازی به دانستن HTML یا سایر زبان های برنامه نویسی ندارید. یادگیری آنها در آینده مفید خواهد بود، اما برای ایجاد یک وب سایت با استفاده از وردپرس به عنوان مبتدی به آنها نیازی ندارید.

اکثر کاربران وردپرس مهارت کدنویسی یا برنامه نویسی ندارند و سال هاست که از وردپرس استفاده می کنند.

به طور مشابه، بسیاری از توسعه دهندگان موفق وردپرس درست مانند شما شروع به کار کردند و اکنون وب سایت هایی را به عنوان توسعه دهندگان وب تمام وقت می سازند.

اکنون که متعهد به یادگیری وردپرس هستید، می خواهیم شما را به انجمن عالی وردپرس و WPBeginner خوش آمد بگوییم.

 شروع کار با وردپرس

دو نوع وب سایت وردپرسی وجود دارد. ابتدا WordPress.org که به عنوان وردپرس خود میزبان نیز شناخته می شود وجود دارد و سپس WordPress.com وجود دارد.

توصیه می کنیم از WordPress.org خود میزبانی شده استفاده کنید زیرا به شما امکان دسترسی به تمام ویژگی های وردپرس را می دهد. برای اطلاعات بیشتر، مقایسه WordPress.com در مقابل WordPress.org را ببینید.

اکنون که پلتفرم مناسب را انتخاب کرده اید، قدم بعدی انتخاب دامنه و میزبانی وب است.

دامنه شما آدرس وب سایتی است که کاربران برای بازدید از شما تایپ می کنند (به عنوان مثال wpbeginner.com). ما راهنمایی داریم که به شما کمک می کند بهترین نام دامنه را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

قدم بعدی انتخاب میزبانی وب است. این جایی است که تمام فایل های وب سایت شما ذخیره می شود، بنابراین کاربران می توانند سایت شما را مشاهده کنند.

خوشبختانه، Bluehost موافقت کرده است که به کاربران WPBeginner یک نام دامنه رایگان و یک تخفیف سخاوتمندانه در میزبانی ارائه دهد. اساساً می توانید با 2.75 دلار در ماه شروع کنید.

اگر می خواهید به یک جایگزین Bluehost نگاه کنید، SiteGround را بررسی کنید یا راهنمای ما در مورد نحوه انتخاب بهترین هاست وردپرس را ببینید.

پس از ثبت نام برای نام دامنه و حساب میزبانی وب، زمان نصب وردپرس فرا رسیده است.

وردپرس به دلیل نصب آسان خود مشهور است و اکثر ارائه دهندگان هاست نیز نصب کننده های وردپرس با یک کلیک را ارائه می دهند. اگر به کمک نیاز دارید، آموزش نصب وردپرس گام به گام ما را دنبال کنید.

برای سایر آموزش های اختصاصی، به راهنمای ما در مورد انواع وب سایت هایی که می توانید با وردپرس ایجاد کنید، مراجعه کنید.

اگر فقط می‌خواهید یاد بگیرید و یک سایت آزمایشی ایجاد کنید، می‌توانید وردپرس را روی رایانه مک یا ویندوز خود نیز نصب کنید. اما به یاد داشته باشید، وب سایت های محلی برای سایر کاربران در اینترنت قابل مشاهده نیستند. برای در دسترس قرار دادن آن برای همه، باید وردپرس را از رایانه خود (محلی) به یک سایت زنده منتقل کنید.

پس از نصب وردپرس، به داشبورد وردپرس یا قسمت مدیریت خواهید رسید. این یک طرح شیک با یک نوار ابزار در بالا و یک منوی نوار کناری مدیریت در سمت چپ دارد.

داشبورد وردپرس

تبریک می گوییم، شما یک سایت وردپرسی ایجاد کرده اید. با این حال، وب سایت شما در حال حاضر خالی است و از طراحی بسیار ابتدایی استفاده می کند و هیچ ویژگی قابل توجهی ندارد.

در چند روز آینده، با ویژگی‌های وردپرس آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چگونه آن را طوری تنظیم کنید که برای شما کار کند.

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.