آرشیو اردیبهشت ماه 1400

فروش فالوور و ممبر تلگرام

بازاريابي در اينستاگرام

۷ بازديد

تجارت خود را در اينستاگرام تبليغ كنيدهنگامي كه يك پايگاه پيروي اختصاصي ايجاد كرديد ، مي توانيد شروع به تبديل آن فالورها به مشتري هاي پرداخت كننده كنيد. بازاريابي اينستاگرام  در اينجا چند استراتژي آورده شده است.


تبليغات: تخفيف ها ، تخفيف ها ، BOGO ها و ساير پيشنهادات راهي عالي براي افزايش فروش براي اولين بار با مخاطبانحساب شما را دنبال كند يا با هشتگ براي ارسال پست ارسال كند.خيريه: 81٪ از هزاره ها انتظار دارند شركت ها تعهد عمومي به امور خيريه بدهند.  انجام اين كار مي تواند براي برند شما ايجاد ميل كند و به تبديل پيروان به مشتري كمك كند. به عنوان مثال ، گپ براي كمك به مبارزه با ايدز در آفريقا با صندوق جهاني همكاري كرد. از سال 2006 ، به جمع آوري بيش از 130 ميليون دلار كمك كرده است.تيزرها: اينستاگرام يك بستر عالي براي نشان دادن نگاه اجمالي محصولات جديد به مخاطبان شما قبل از در دسترس بودن است. در حالي كه نمي خواهيد به فيدهاي پيروان خود فقط با عكس هاي محصول اسپم بزنيد ، چند تصوير مي تواند هيجان ايجاد كند.راه اندازي هاي زنده:

نمايش محصول يا خدمات جديد را با استفاده از Instagram Live در نظر بگيريد. سپس با درج پيوند خريد در بيوگرافي خود ، كاربران را به سمت خريد سوق دهيد.همچنين فراموش نكنيد كه از پيوند موجود در بيوگرافي اينستاگرام و همچنين موارد برجسته استوري اينستاگرام خود استفاده كنيد زيرا اينها مي توانند پيروان را به وب سايت ، وبلاگ و صفحات محصول شما متصل كنند.


در آخر ، حتماً اينستاگرام خود را در كانال هاي ديگر تبليغ كنيد. يك دكمه اشتراك اجتماعي اينستاگرام را در وب سايت خود قرار دهيد و اينستاگرام خود را در ساير سيستم عامل هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد. بعضي اوقات سريعترين راه براي به دست آوردن دنبال كنندگان بيشتر ، درخواست ساده آنهاست!


نحوه ارائه و اثبات بازگشت سرمايه اجتماعيراهنما را دريافت كنيدنحوه ايجاد حساب تجاري اينستاگرامقبل از شروع ، توجه به اين نكته مهم است كه اينستاگرام براي محتواي لحظه اي در نظر گرفته شده است. براي اينكه در بين مخاطبان خود مرتبط باشيد ، بايد منابع مورد نياز براي ارسال منظم را سرمايه گذاري كنيد.


بهترين راه براي مشغول نگه داشتن فالوورهاي خود به روز نگه داشتن پروفايل اينستاگرام خود است. در زير ، ما به نحوه ايجاد و حفظ يك نمايه موفق اينستاگرام خواهيم پرداخت.


اگر قبلاً آن را نداريد ، برنامه Instagram را از App Store يا Google Play Store بارگيري كنيد. شما مي توانيد محتوا را در وب سايت اينستاگرام مشاهده كنيد ، اما نمي توانيد آن را از طريق دسك تاپ خود بارگذاري كنيد. براي اين كار به برنامه نياز خواهيد داشت.


مرحله 1: برنامه Instagram را باز كنيد و روي Sign up With iPhone يا Email كليك كنيدهنگام باز كردن برنامه اينستاگرام ، دو گزينه براي ايجاد يك حساب اينستاگرام براي كسب و كار خود خواهيد داشت - با Facebook وارد شويد يا با تلفن يا ايميل ثبت نام كنيد. حتماً با يك ايميل تجارت وارد سيستم شويد تا نمايه اينستاگرام شما به حساب فيس بوك شخصي شما پيوند داده نشود. (به ما اعتماد كنيد ، شما نمي خواهيد چنين كاري كنيد!)

 


مرحله 2: جزئيات حساب خود را وارد كنيد.در نام كامل ، نام تجاري واقعي خود را وارد كنيد تا نمايه شما براي بازديدكنندگان قابل شناسايي باشد. اين نام همان چيزي است كه در نمايه شما نمايش داده مي شود. اين نام كاربري حساب شما نيست (يا دسته مربوط به آن دسته از افراد توييتر).
مرحله 3: نام كاربري را انتخاب كنيد.نام كاربري نامي منحصر به فرد براي نمايه شما است و به حساب هاي ديگر اجازه مي دهد تا با نام تجاري شما درگير شوند. نام كاربري HubSpotHubSpot است.


يك نام كاربري انتخاب كنيد كه قابل شناسايي و يافتن آن آسان باشد. اگر نام تجاري شما گرفته شده است ، سعي كنيد اولين قسمت نام تجاري خود را در نام كاربري خود نگه داريد. توجه: مي توانيد نام كاربري خود را بعداً در تنظيمات حساب خود به روز كنيد ، بنابراين اگر مي خواهيد در آينده آن را تغيير دهيد نگران نباشيد.


بهينه سازي حساب اينستاگرام خودبعد از اينكه اصول حساب Instagram خود را تنظيم كرديد ، وقت آن است كه آن را بهينه كنيد. براي ايجاد نمايه اي كه افراد مي خواهند هر روز در اخبار خبري خود مشاهده كنند ، اين مراحل را دنبال كنيد.


مرحله 4: يك عكس نمايه را انتخاب كنيد.عكس نمايه شما اولين تأثير شما در بازديدكنندگان جديد است. به همين دليل ، تصوير خود را با مارك تجاري و نشانگرهاي تصويري خود سازگار نگه داريد.
استفاده از آرم يا تصوير آشنا ديگر را در نظر بگيريد. تصاوير نمايه اينستاگرام به طور خودكار در يك دايره بريده مي شوند ، بنابراين گوشه گوشه تصوير خود را باز كنيد.


مرحله 5: مرحله بعدي - بيوگرافي اينستاگرام شما.بايوس اينستاگرام حداكثر 150 كاراكتر دارد ، بنابراين هدف شما در اينجا يك خلاصه مستقيم و مختصر از اين است كه شما كي هستيد و چرا مردم بايد شما را دنبال كنند. با استفاده از اشاراتي از شخصيت ، در مورد تجارت خود به مخاطبان خود بگوييد. بيوگرافي اينستاگرام قابل جستجو نيست ، بنابراين نگران كلمات كليدي يا هشتگ نباشيد (كه در زير بيشتر به آنها مي پردازيم).


در بيوگرافي خود مي توانيد كاربران را به انجام اقدامي خاص مانند استفاده از هشتگ خاص يا بازديد از وب سايت خود ترغيب كنيد. بيوگرافي شما تنها مكاني است كه مي توانيد با استفاده از آن يك URL با كليك كليك كنيد و بازديد سايت را به يك سايت خارجي هدايت كنيد.


29. بازاريابي اينستاگرام بيو پالايشگاه


به همين دليل ، معمول است كه كسب و كارها URL ويژه خود را به روز كنند تا با جديدترين پست خود همسو شوند. اگر تصميم به افزودن پيوند داريد ، حتماً از كوتاه كننده پيوند مانند سازنده پيگيري URL HubSpot يا ابزاري مانند Bitly ، Goo.gl يا Linktr.ee استفاده كنيد تا نمايه شما به هم ريخته به نظر نرسد. URL هاي پيگيري شده به شما كمك مي كنند تا ميزان ترافيك I را بهتر درك كنيد

 

instagram در حال رانندگي به وب سايت شماست.نكته حرفه اي: براي ويرايش هاي بعدي ، بر روي دكمه ويرايش نمايه در نمايه خود كليك كنيد تا عكس ، نام ، نام كاربري ، بيوگرافي و URL خود را تغيير دهيد.

منابع