آيا مي دانيد اينستاگرام ماهانه بيش از يك ميليارد كاربر فعال دارد؟
اين واقعيت كه بيش از 50 ميليارد عكس در اين شبكه اجتماعي با رشد سريع به اشتراك گذاشته شده چگونه است؟
علي رغم اين واقعيت كه اينستاگرام يكي از بزرگترين شبكه هاي اجتماعي موجود است ، حتي بزرگتر از توييتر ، اما بسياري از متخصصان بازاريابي قدرت آن را ناديده مي گيرند.
چرا اينطور است؟
دلايل زيادي براي اين وجود دارد:
كمبود دانش
عدم اطمينان در مورد انواع تصاوير يا فيلم هاي اينستاگرام براي به اشتراك گذاشتن.
ناتواني در ايجاد يك برنامه بازاريابي عملي.
و اين فقط شروع است. متأسفانه ، اگر اجازه دهيد يكي از اين بهانه ها مانع شما شود ، فرصتي را براي ارتباط با مخاطبان به سرعت در حال گسترش جامعه جهاني اينستاگرام از دست مي دهيد.
با بيش از يك ميليارد كاربر جهاني در اينستاگرام ، اكنون زمان آن فرا رسيده است تا برند شما با هدف توليد نتايج فوري ، يك طرح بازاريابي سالم را پياده سازي كند.
در پست وبلاگ آينده ، ما 7 راهنما و 5 دوره را بررسي مي كنيم كه مي توانيد براي دستيابي به موفقيت اينستاگرام به آنها اعتماد كنيد. در حالي كه برخي از اين پست هاي وبلاگ ، راهنماها و دوره ها تمركز مشابهي دارند ، هر يك از آنها مي توانند در مورد موفقيت با اين كانال اجتماعي چيز منحصر به فردي را به شما بياموزند.
مشاوره با نيل پاتل
ببينيد چگونه آژانس من مي تواند تعداد زيادي از ترافيك را به وب سايت شما هدايت كند
جستجوگرها - باز كردن مقدار زيادي از ترافيك SEO. نتايج واقعي را مشاهده كنيد.
بازاريابي محتوا - تيم ما محتواي حماسي ايجاد مي كند كه به اشتراك گذاشته مي شود ، پيوندها را مي گيرد و بازديدكنندگان را جذب مي كند.
Paid Media - استراتژيهاي پرداختي م effectiveثر با بازگشت سرمايه روشن.
كتاب بخوانيد
وقت شروع است!
7 راهنماي اينستاگرام
1. بازاريابي در اينستاگرام: راهنماي كامل موفقيت Instagram (آزمونگر رسانه هاي اجتماعي)
وقتي صحبت از راهنماهاي بازاريابي براي شبكه هاي اجتماعي مي شود ، Social Media Examiner يكي از سايت هاي مورد علاقه من است. به همين دليل است: آنها بيش از مراحل اساسي را كه مي توانيد براي شروع قدم بگذاريد فراهم مي كنند.
به عنوان مثال ، اين راهنما پر از پيوند به راهنماهاي ديگر ، پست هاي وبلاگ و ابزارها است. شايد شما بخواهيد درباره نحوه استفاده از ويدئو هايپرلاپس بيشتر بدانيد. آنها شما را تحت پوشش قرار داده اند.
همانطور كه از طريق اين راهنما حركت مي كنيد ، پست هاي وبلاگ ، مشاوره و پيوندهايي درباره هر موضوعي كه مي توانيد تصور كنيد به شما ارائه مي شود. يكي از موارد دلخواه من بخشي در مورد نحوه اجراي مسابقات موفق در اينستاگرام است. اين يك روش عالي براي بازاريابي نام تجاري شما است ، اما فقط در صورت رويكرد صحيح.
وقتي اين راهنما را از Social Media Examiner مي خوانيد ، تازه شروع به كار كرده ايد. به نفع شما خواهد بود كه تمام پيوندهاي ارائه شده را دنبال كنيد ، زيرا آنها با همان مشاوره مفيد شما را به ساير راهنماها و صفحات مي رسانند.
تصوير 06
2. راهنماي بازارياب براي نمايش مشخصات عمومي (NeilPatel.com)
اين راهنما به روزترين مورد در بازاريابي اينستاگرام نيست ، اما به لطف مشاوره هدفمند و با كيفيت بالا و چيدمان ساده ، يكي از عميق ترين آنهاست.
از شروع كار تا رشد پيروي از شما گرفته تا محتواي توليد شده توسط كاربر و بازاريابي تأثيرگذار ، هر چيز و همه موارد مهم در اين راهنما گنجانده شده است.
من به ويژه از بخشي تحت عنوان "ايجاد يك كمپين بازاريابي اينستاگرام" لذت مي برم. با يك فرآيند سه مرحله اي ساده ، پيروي از توصيه هاي مندرج در اين راهنما به شما كمك مي كند تا در كمترين زمان يك كمپين بازاريابي هدفمند ايجاد كنيد.
راهنماي بازاريابي اينستاگرام Kissmetrics با داشتن تعداد زيادي از آمار ، داده ها و عكس هاي صفحه ، همه چيزهايي است كه شما به آن اميدواريد ، به علاوه موارد ديگر. شما مي توانيد از آن براي راهنمايي هر تصميمي كه مي گيريد ، در رابطه با بازاريابي نام تجاري خود براي جامعه اينستاگرام از طريق اين سرويس شبكه اجتماعي استفاده كنيد.
تصوير 00
3. بازاريابي در اينستاگرام: چگونه مي توان يك استراتژي موثر ايجاد كرد (Sprout Social)
داشتن يك حساب اينستاگرام يك چيز است. ايجاد يك استراتژي بازاريابي كه نتايج جدي دارد كاملاً چيز ديگري است. و به همين دليل است كه Sprout Social اين راهنما را منتشر كرده است.
اگر نامزدي براي شما مهم است (و بايد هم باشد) ، پست هاي اينستاگرام بايد به اندازه فيس بوك و توييتر از وقت ، توجه و منابع شما برخوردار شوند.
در اين راهنما ، شما مي آموزيد كه چگونه يك استراتژي بازاريابي Instagram موفق ايجاد كنيد. به عنوان مثال ، اولين پيشنهاد اين است كه به اهداف خود بسنده كنيد. اين به معناي پاسخ دادن به س questionsالاتي از قبيل:
اينستاگرام چه چيزي را ارائه مي دهد كه ساير شبكه هاي اجتماعي ارائه نمي دهند؟
مخاطبان شما چه كساني هستند؟
كدام يك از مخاطبان شما در اينستاگرام فعال هستند؟
چگونه مي توانيد برنامه بازاريابي اينستاگرام خود را با ساير استراتژي هاي اجتماعي شريك كنيد؟
اگر مي خواهيد به موفقيت اينستاگرام دست پيدا كنيد ، اين راهنما شما را به مسير درست هدايت مي كند. در ادامه كار ، اگر با اطلاعاتي مانند نحوه نظارت بر برچسب هاي مكان روبرو شديد ، كه در گذشته به آنها فكر نكرده ايد ، تعجب نكنيد.
اين راهنماي Sprout Social توانايي شما را در ايجاد و اجراي يك استراتژي بازاريابي سالم در اينستاگرام بهبود مي بخشد.
تصوير 04
4. راهنماي نهايي بازاريابي Instagram براي خرده فروشان و مارك هاي تجاري (Wishpond)
آيا شما خرده فروشي هستيد؟ آيا قصد داريد از طريق حساب كاربري اينستاگرام ، نام تجاري خود را رشد دهيد؟ اگر شما
قسم خورده است بله به هر دو سوال ، اين راهنماي Wishpond شگفتي هايي براي تجارت شما ايجاد مي كند.
هشت نكته مشخص براي افزايش فروش از طريق پست هاي اينستاگرام وجود دارد و هر يك كاملاً به وقت شما مي ارزد. مورد علاقه من الگوي ايجاد الگوي ارسال است. به همين دليل است: مارك هاي كاملاً زيادي با بازاريابي اينستاگرام شروع مي شوند ، فقط براي اينكه وقتي كارها به روال خود پيش نمي روند ، عقب نشيني كنند.
مانند هر كمپين اجتماعي ، اين يك برنامه منظم براي ارسال پيام است. اين به شما كمك مي كند تا نام تجاري خود را رشد دهيد ، زيرا خوانندگان مي دانند كه محتواي تازه و با كيفيت بالا به طور منظم به آنها ارائه مي شود.
اگر مخاطبان شما نمي دانند چه موقع به روزرساني بعدي شما مي آيد ، ممكن است در آينده شما را تنظيم كنند.
"راهنماي نهايي بازاريابي اينستاگرام براي خرده فروشان و مارك ها" ، اين موضوع را در ميان بسياري ديگر بررسي مي كند. اگر نام تجاري شما در زمينه بازاريابي اينستاگرام به كمك نياز دارد ، Wishpond مي تواند وارد عمل شود.
5. نحوه استفاده از Instagram براي تجارت: يك راهنماي عملي 6 مرحله اي (Hootsuite)
شروع كار با بازاريابي اينستاگرام براي هر مشاغلي آسان تر از انجام كار است. چالش هايي وجود دارد كه بايد بر آنها غلبه كرد. موانعي وجود دارد كه در راه شما ايستاده اند. اما نكته خوب اينجاست: استراتژي درست مي تواند شما را در كوتاه ترين زمان در مسير موفقيت قرار دهد.
Hootsuite ، يكي از بزرگترين نام هاي شبكه هاي اجتماعي ، راهنماي مبتديان را براي استفاده از Instagram براي تجارت منتشر كرده است. اين براي كساني كه در گذشته هرگز از اينستاگرام استفاده نكرده ايد بسيار مناسب است ، زيرا فكر مي كنيد شروع كار كاملاً دشوار است.
اين راهنما براي مبتديان ساخته شده است ، اما بخش مورد علاقه من بخشي از بهترين اقدامات اينستاگرام است. اينها به شرح زير است:
ويژگي هاي منحصر به فرد مخاطبان برند شما هنوز در اينستاگرام مهم است.
داستاني با زيرنويس خود بگوييد.
اينستاگرام بستر مناسبي براي مسابقات است.
همكاري با اينستاگرامر يا تأثيرگذار محبوب در زمينه يا صنعت خود را در نظر بگيريد.
اگر مشاغل شما از اينستاگرام براي ارتباط با مشتريان و افراد احتمالي استفاده نمي كند ، قايق را گم كرده ايد. اين راهنما براي هر مبتدي مناسب است.
براي آموزش بازاريابي در اينستاگرام كليك كنيد