زمان پست گذاري در اينستاگرام

فروش فالوور و ممبر تلگرام

زمان پست گذاري در اينستاگرام

۱۵ بازديد

چگونه از بهترين زمان براي پست كردن در اينستاگرام سرمايه گذاري كنيم؟هنگامي كه بهترين زمان منحصر به فرد خود را براي پست كردن پيدا كرديد، مي توانيد استراتژي محتواي خود را براي استفاده

از آن تنظيم كنيد.

در اينجا نكات مهم ما وجود دارد كه بايد به خاطر داشته باشيد:


نكته شماره 1:

پست هاي خود را براي كارينا برنامه ريزي كنيدزمان‌بندي پست‌هايتان به‌گونه‌اي كه با بهترين زمان‌هاي جهاني ما براي ارسال داده‌ها يا بهترين زمان‌هاي شخصي‌شده براي پست كردن مطابقت داشته باشند، بهترين گزينه براي افزايش تعامل و دسترسي پست‌هايتان است.

علاوه بر اين، تعامل در اينستاگرام يك اثر تركيبي دارد.


هنگامي كه يك پست تعداد زيادي لايك، كامنت و ذخيره دريافت مي كند، اين تعامل باعث مي شود اينستاگرام پست شما را بالاتر از فيدهاي كاربران قرار دهد و به طور بالقوه جايگاهي در صفحه كاوش اينستاگرام پيدا كند، كه به نوبه خود مي تواند منجر به حتي بيشتر شود. مشاركت در پست شما
اين يك فرآيند چرخه‌اي است: تعامل بيشتر منجر به ديد بيشتر مي‌شود، كه منجر به تعامل بيشتر مي‌شود كه منجر به ديد بيشتر مي‌شود. اما همه چيز از زماني شروع مي شود كه در اينستاگرام پست مي گذاريد.

https://buffer.com/library/best-time-to-post-on-instagram/


نكته شماره 2:

پست هاي خود را اولويت بندي كنيدزماني كه بهترين زمان براي ارسال پست در اينستاگرام را شناختيد، مي توانيد استراتژي پست خود را با در نظر گرفتن آنها سازماندهي كنيد.
به عنوان مثال، ممكن است متوجه شويد كه در آخر هفته تعامل كمتري داريد.
همچنان مي‌خواهيد ظاهر شويد و محتوا را با انجمن خود به اشتراك بگذاريد، اما مي‌توانيد مهم‌ترين پست‌هاي خود را براي يك روز ديگر ذخيره كنيد.


براي بهترين نتايج، بزرگترين پيام‌هاي خود را براي جايگاه‌هاي تعامل برتر ذخيره كنيد.


نكته 3: حلقه ها و ويديوهاي IGTV را فراموش نكنيدما تاكنون عمدتاً بر روي پست‌هاي فيد در اين وبلاگ تمركز كرده‌ايم، اما قوانين مشابه در مورد حلقه‌هاي اينستاگرام و ويديوهاي IGTV اعمالمي‌شود.

تمام محتواي خود را منتشر كنيد تا از مناطق اوج فعاليت استفاده كنيد تا بهترين شانس موفقيت را به

آن بدهيد.
تنها استثنا جزئي از اين قانون، استوري هاي اينستاگرام است كه به دليل طول عمر 24 ساعته، محدوديت زماني كمتري دارند. با اين حال، زماني كه مخاطبان شما فعال و درگير هستند، پست كردن آنها همچنان كمك مي كند.


چگونه براي بهترين زمان براي ارسال پست در اينستاگرام برنامه ريزي كنيداكنون كه مي‌دانيد چه زماني مخاطبان اينستاگرام شما بيشتر فعال هستند و چگونه بر اساس فعاليت مخاطبان خود بيشترين تعامل را داشته باشيد، آخرين مرحله اين است كه پست‌هاي اينستاگرام خود را براي بهترين زمان‌هاي شخصي‌شده براي پست كردن در اينستاگرام برنامه‌ريزي كنيد.


دلايل زيادي وجود دارد كه چرا بايد پست هاي اينستاگرام را در سال 2021 برنامه ريزي كنيد، اما مهمترين آنها؟
ثبات. برنامه ريزي محتوا از قبل تضمين مي كند كه در زمان هاي بهينه در اينستاگرام پست مي گذاريد.
يك راه عالي براي رسيدن به اين هدف استفاده از ابزار Quick Schedule Later’s است.
با Quick Schedule، مي توانيد صف اينستاگرام خود را بر اساس بهترين زمان براي ارسال پست ايجاد كنيد.
شما فقط بايد يك بار زمان ارسال خود را انتخاب كنيد، و سپس مي توانيد پست ها را روي تقويم خود بكشيد و رها كنيد، كه سپس به طور خودكار برنامه ريزي مي شود. آسان است، درست است؟


اينستاگرام كانالي باورنكردني براي كسب‌وكارها است تا به اهداف بازاريابي خود دست يابند، اما در سال 2021، هر زمان كه دوست داشتيد، فقط پست كردن محتوا كافي نيست.
با استفاده از بهترين زمان براي ارسال پست در اينستاگرام و برنامه ريزي از قبل، مي توانيد تعامل را افزايش دهيد، فالوورهاي جديدي به دست آوريد و حتي ترافيك را افزايش دهيد!
اجازه دهيد الگوريتم Later بهترين روزها و زمان‌ها را براي پست كردن در اينستاگرام براي مخاطبانتان پيدا كند – بهترين زمان منحصر به فرد خود را براي پست كردن همين الان پيدا كنيد!
بهترين زمان خود را براي ارسال پست پيدا كنيد


با برنامه‌ريزي پست‌هاي اينستاگرام براي زمان‌هاي بهينه خود با Later، تعامل بيشتري با پست‌هاي اينستاگرام دريافت كنيد


اكنون ارتقا دهيد!
*مطالعه بر اساس تجزيه و تحليل 35.7 ميليون پست فيد اينستاگرام منتشر شده از طريق Later بين 2019-2021. پست‌هاي Reels و IGTV را شامل نمي‌شود. داده هاي آني يائو
درباره نويسنده


جيليان وارنجيليان وارنجيليان ويرايشگر Later's است. او كه متخصص استراتژي رسانه هاي اجتماعي و بازاريابي محتوا است، در لندن و نيويورك كار كرده است. بعدي؟ ليسبون و پاريس! مي‌توانيد در اينستاگرام با او تماس بگيريد

.
در صدر بزرگترين روندهاي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي باشيد!ايميل خود را وارد كنيداشتراك در
بله، من مي خواهم ارتباطات بازاريابي ايميلي را از Later دريافت كنم. مي دانم كه مي توانم هر زمانكه بخواهم اشتراك را لغو كنم.

 

ادامه مطالب 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.