آموزش ترفند هاي اينستاگرام

فروش فالوور و ممبر تلگرام

آموزش ترفند هاي اينستاگرام

۲۹ بازديد

آموزش  جامع  اينستاگرام  تمامي  ترفند  ها  0  تا  100 

 

 نحوه استفاده از Instagram براي تجارت: يك راهنماي عملي 6 مرحله اي


هر آنچه در مورد استفاده از Instagram براي تجارت بايد بدانيد - از راه اندازي حساب خود تا ايجاد يك استراتژي برنده.


بيش از 25 ميليون شركت در سراسر جهان در حال حاضر از Instagram براي تجارت استفاده مي كنند و بيش از 200 ميليون كاربر هر روز حداقل از يك نمايه تجاري بازديد مي كنند.

 

همانطور كه فيس بوك از ارتباط افراد با محتواي خانواده و دوستان خود متمركز مي شود ، اينستاگرام به "خانه جديدي براي مارك ها" تبديل شده است ، جايي كه تعامل زياد است ، پيروان وفادار به مارك هستند و مي توان به اهداف تجاري واقعي دست يافت.

 

در اينجا هر آنچه در مورد چگونگي استفاده از karinacss اي مشاغل مي دانيد - خواه تازه شروع به كار كرده ايد و يا به سادگي بايد استراتژي موجود خود را اصلاح كنيد.


پاداش: يك چك ليست رايگان بارگيري كنيد كه مراحل دقيق يك عكاس سبك زندگي را براي رشد از 0 به 600،000 دنبال كننده در اينستاگرام بدون بودجه و تجهيزات گران قيمت نشان مي دهد.

مرحله 1: يك حساب تجاري اينستاگرام دريافت كنيد


اگر قبلاً يك حساب شخصي اينستاگرام با محتواي مناسب با مارك تجاري و افراد داراي ثبوت داريد ، ممكن است بخواهيد آن را به سادگي به يك حساب كاربري Instagram تبديل كنيد. اين به شما امكان دسترسي به تمام ويژگي هاي تجاري را مي دهد اما انتقال را براي پيروان فعلي شما يكپارچه مي كند.

 

همچنين مي توانيد يك حساب كاربري كاملاً جديد اينستاگرام ايجاد كنيد. اگر حساب شخصي موجود نداريد ، يا اگر حساب شخصي شما دقيقاً نمايانگر تجارت شما نيست ، اين انتخاب صحيح است.

نحوه راه اندازي حساب تجاري اينستاگرام از ابتدا
برنامه Instagram را براي iOS ، Android يا Windows بارگيري كنيد.
برنامه را باز كنيد و روي ثبت نام ضربه بزنيد.


آدرس ايميل خود را وارد كنيد و روي Next ضربه بزنيد. اگر مي خواهيد حساب كسب و كار اينستاگرام خود را به صفحه تجارت فيس بوك خود متصل كنيد ، مطمئن شويد كه از آدرس ايميل مدير براي ثبت نام استفاده كنيد يا روي ورود به سيستم با فيس بوك ضربه بزنيد.


نام كاربري و رمز عبور خود را انتخاب كنيد و اطلاعات نمايه خود را پر كنيد. (بعداً در اين پست به چگونگي بهينه سازي اطلاعات نمايه مشاغل ديجي  كالا  خود خواهيم پرداخت.)
روي تمام ضربه بزنيد.
اكنون يك حساب شخصي اينستاگرام داريد كه آماده تبديل به يك حساب كاربري است. با دنبال كردن مراحل زير ادامه دهيد.


نحوه تبديل حساب شخصي اينستاگرام به حساب كاربري


وارد حساب شخصي موجود Instagram خود در برنامه شويد.
براي رفتن به نمايه خود ، روي نماد نمايه ضربه بزنيد.
روي نماد سه خط در سمت راست بالاي صفحه ضربه بزنيد ، سپس روي تنظيمات ضربه بزنيد.
روي «رفتن به نمايه كسب و كار» ضربه بزنيد ، سپس ادامه دهيد
(اختياري) اگر مي خواهيد حساب كاربري اينستاگرام خود را به صفحه مشاغل فيس بوك خود متصل كنيد ، دستورالعمل هاي مربوطه را دنبال كنيد.
افزودن اطلاعات تماس: حساب Instagram for business شما بايد حاوي آدرس ايميل ، شماره تلفن يا آدرس فيزيكي (يا همه اين موارد) باشد.
روي تمام ضربه بزنيد.


مرحله 2: يك استراتژي پيروز اينستاگرام ايجاد كنيد


مخاطبان خود را مشخص كنيد


قبل از اينكه تصميم بگيريد چه نوع محتوايي را در اينستاگرام ارسال كنيد ، بايد به اين فكر كنيد كه چه كسي آن را مي بيند.

اكثريت قريب به اتفاق كاربران اينستاگرام زير 35 سال هستند و يك تقسيم نسبتاً نزديك بين كاربران زن و مرد وجود دارد. ايالات متحده بيشترين تعداد كاربران اينستاگرام را دارد و هند ، برزيل و اندونزي از نزديك در آن قرار دارند. اين اطلاعات خوبي براي شروع كار است ، اما براي تعريف مخاطبان منحصر به برند خود بايد فراتر از اين اطلاعات جمعيتي كلي اينستاگرام باشيد.

از آنجا كه تعريف بازار هدف شما يكي از مهمترين قسمتهاي استراتژي بازاريابي شما براي هر ابزار بازاريابي است ، ما يك راهنماي گام به گام ايجاد كرده ايم كه تمام جزئيات را توضيح مي دهد. اين نسخه كوتاه است:

مشخص كنيد چه كسي قبلاً از شما خريد كرده است.
تجزيه و تحليل در ساير كانال هاي رسانه هاي اجتماعي خود را بررسي كنيد تا بدانيد چه كسي شما را در آنجا دنبال مي كند.
يك تحقيق دقيق در مورد رقبا انجام دهيد.
براي برند خود يك بيانيه ارزش شفاف ايجاد كنيد.
وقتي فهميد مخاطب شما كيست ، به اين فكر كنيد كه آنها مي خواهند چه نوع محتوايي را از شما ببينند. چه نوع محتوايي را در حساب هاي شخصي خود ارسال مي كنند؟ تعامل آنها با رقباي شما يا مارك هاي مشابه چگونه است؟

اهداف و مقاصد را تعيين كنيد
دانستن اينكه با استفاده از اينستاگرام براي كسب و كار مي خواهيد به چه نتيجه اي برسيد ، اولين مرحله در ايجاد يك استراتژي موثر اينستاگرام است. درك اهداف شما را در مسير خود قرار مي دهد و به شما امكان مي دهد تمام تلاش خود را معطوف به دستيابي به اهداف واقعي كسب و كار كنيد.

اهداف موثر از چارچوب SMART پيروي مي كنند. اين بدان معناست كه آنها عبارتند از:


با ايجاد حضور در اينستاگرام ، بد نيست اهداف مبتني بر معيارهاي پوچ مانند پسنديدن ، دنبال كردن و نظرات را داشته باشيد. اما اطمينان حاصل كنيد كه اهدافي را نيز تعيين مي كنيد كه مربوط به اهداف واقعي تجارت باشد. كه ما را به سمت ...

 

بر معيارهاي عملكرد مناسب تمركز كنيد
معيارهاي دقيق اندازه گيري و پيگيري براي هر كسب و كار متفاوت است. اما به طور كلي ، شما بايد معيارهاي مربوط به كانال اجتماعي را متمركز كنيد.

 

اين بدان معناست كه اهداف شما بايد با يكي از چهار مرحله سفر مشتري همسو باشد:

آگاهي: معيارهايي مانند آگاهي از برند ، ميزان رشد پيروان و دسترسي به پست را شامل مي شود.

تعامل: معيارهايي مانند نرخ تعامل (بر اساس پسنديدن) و ميزان تقويت (براساس اشتراك) را شامل مي شود.
تبديل: اين علاوه بر نرخ تبديل ، شامل معيارهايي مانند نرخ كليك و نرخ پرش است. اگر از تبليغات پولي استفاده مي كنيد ، معيارهاي تبديل نيز شامل هزينه هر كليك و CPM است.


مشتري: اين معيارها بر اساس اقداماتي كه مشتريان انجام مي دهند ، مانند ارائه توصيفات.
به يك برنامه منظم ارسال پيام متعهد شويد


هنگامي كه شروع به ايجاد موارد زير در اينستاگرام مي كنيد ، طرفداران شما انتظار دارند كه به طور منظم پست هايي از شما ببينند. شما مي خواهيد آنها را از نام تجاري خود آگاه كرده و با محتواي خود درگير شويد بدون اينكه آنها را بيش از حد طاقت فرسا كنيد - يا بدتر از آن ، دنبال نكنيد.

 

بهترين زمان ارسال پست براي همه مشاغل وجود ندارد. فيسبوك  و Unmetric 200000 پست اينستاگرام را در 11 صنعت مختلف مورد تجزيه و تحليل قرار دادند و تشخيص دادند كه بهترين زمان براي ارسال در اينستاگرام بسته به صنعت شما بسيار متفاوت است. به عنوان مثال صنعت غذا و آشاميدني ، بيشترين موفقيت را در ساعت 12 بعد از ظهر پيدا مي كند ، در حالي كه صنعت آموزش و پرورش با ارسال پست در ساعت 4 بعدازظهر نامزدي خود را از دست مي دهد.

 

علاوه بر محك زدن حساب خود در برابر ساير مارك هاي برتر صنعت ، بايد آزمايشاتي را نيز براي تعيين اينكه چه زمان هايي بيشترين جذابيت را براي پست هاي شما ايجاد مي كند انجام دهيد (بعداً در مورد آن بعداً).

عامل اصلي اين است كه بفهميد مخاطبان شما آنلاين هستند. به ياد داشته باشيد كه ممكن است آنها در منطقه زماني مشابه شما نباشند. Instagram Insights دقيقاً زمان آنلاين بودن فالوورهاي شما را نشان مي دهد كه به تفكيك روزانه تقسيم مي شوند.

 

تجزيه و تحليل اينستاگرام 

 

براي دسترسي به اين اطلاعات ، به نمايه مشاغل اينستاگرام خود برويد ، روي نماد سه نوار در بالا سمت راست كليك كنيد ، سپس Insights را كليك كنيد. روي برگه مخاطب كليك كنيد و براي ديدن زمانهاي فعال به پايين پيمايش كنيد.

 

هنگامي كه بهترين زمان ارسال خود را تعيين كرديد ، يك تقويم محتوا ايجاد كنيد تا محتواي اينستاگرام خود را از قبل برنامه ريزي و برنامه ريزي كنيد.

 

مرحله 3: نمايه خود را بهينه كنيد


هنگام ايجاد حساب تجاري Instagram خود ، برخي از اطلاعات اصلي نمايه را وارد كرديد. اكنون وقت آن است كه نمايه خود را براي بهترين نتيجه بهينه كنيد. اين يك فيلم سريع است كه نكات برجسته را مرور مي كند:

بيو خود را تغيير دهيد


بيوگرافي اينستاگرام شما فقط 150 نويسه است ، اما بايد كارهاي سنگين را انجام دهد. اين به بازديدكنندگان براي اولين بار مي گويد كه شما چه كساني هستيد ، مارك شما چيست و چرا بايد به آنها اهميت دهند.

 

چگونه مي توانيد اين همه اطلاعات را در چنين فضاي كوچكي جمع كنيد ، در حالي كه شخصيت تجاري را نيز انتقال مي دهيد؟ ما يك راهنماي كامل براي ايجاد يك بيوگرافي موثر Instagram براي كسب و كار دريافت كرده ايم ، اما در اينجا چند نكته سريع آورده شده است:

 

از صداي مارك خود استفاده كنيد: شخصيت خود را منتقل كنيد. بسته به عواملي كه براي كسب و كار شما منطقي است ، معمولي يا حرفه اي يا كمي بي پروا برويد.


شامل هشتگ ها باشيد: هشتگ هاي bio Instagram قابل كليك هستند و يك روش عالي براي نمايش محتواي توليد شده توسط كاربر هستند.


شكلك را امتحان كنيد: اين نمادهاي كوچك مي توانند به شما كمك كنند فقط در يك كاراكتر اطلاعات زيادي را منتقل كنيد.


از فاصله و وقفه هاي خط استفاده كنيد: خط شكسته ها خواندن آنلاين شما را آسان تر مي كند.
عكس نمايه خود را بهينه كنيد


براي اكثر مشاغل ، بهترين عكس نمايه نسخه اي از آرم شماست. از همان تصويري كه در ساير پروفايل هاي اجتماعي استفاده مي كنيد استفاده كنيد تا به افراد كمك كند فوراً نام تجاري شما را شناسايي كنند.

عكس نمايه شما 110 110 110 پيكسل نمايش داده مي شود ، اما در 320 320 320 پيكسل ذخيره مي شود. به اين معني كه بهتر است عكسي را حداقل 320 پيكسل مربع بارگذاري كنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه اگر Instagram نحوه نمايش عكس هاي نمايه را تغيير دهد ، آماده هستيد.

 

عكس نمايه شما در عكس در برنامه بريده شده است ، بنابراين مطمئن شويد كه آرم شما به اين شكل كاملاً قابل مشاهده است.

 

اطمينان حاصل كنيد كه نمايه شما كامل است


از تمام اجزاي حساب كسب و كار اينستاگرام خود به طور كامل استفاده كنيد.

نام و نام كاربري: اينها تنها قسمتهايي از نمايه اينستاگرام شما هستند كه در جستجوي اينستاگرام گنجانده شده اند ، بنابراين هوشمندانه از آنها استفاده كنيد. نام تجاري واقعي خود و همچنين هرگونه تغيير را وارد كنيد (مانند مخفف معمول). استفاده از نام كاربري (يا دسته) مشابه در همه شبكه هاي اجتماعي باعث مي شود طرفداران بتوانند شما را راحت تر پيدا كنند.


وب سايت: اين تنها نقطه در اينستاگرام است كه مي توانيد يك پيوند ارگانيك قابل كليك ارسال كنيد ، بنابراين حتماً آن را وارد كنيد! به وب سايت خود ، آخرين پست وبلاگ خود ، يك كمپين فعلي يا يك صفحه فرود ويژه اينستاگرام پيوند دهيد.
از ويژگي هاي نمايه تجاري اينستاگرام استفاده كنيد


هنگامي كه از Instagram براي تجارت استفاده مي كنيد ، به چندين ويژگي نمايه دسترسي پيدا مي كنيد كه براي حساب هاي شخصي در دسترس نيستند. خواه در حال تبديل حساب شخصي هستيد يا از ابتدا شروع مي كنيد ، مطمئن شويد كه از اين گزينه هاي فقط كسب و كار استفاده مي كنيد:

 

اطلاعات تماس: آدرس ايميل ، شماره تلفن يا آدرس فيزيكي خود را وارد كنيد تا طرفداران بتوانند مستقيماً از نمايه شما با شما ارتباط برقرار كنند. وقتي اطلاعات تماس را اضافه مي كنيد ، اينستاگرام دكمه هاي مربوطه (تماس ، ايميل يا دريافت مسيرها) را براي نمايه شما ايجاد مي كند.


رده: اين زير نام شما ظاهر مي شود و با يك نگاه به مردم نشان مي دهد كه شما چه كاري انجام مي دهيد.
دكمه هاي تماس با عمل: اينها به كاربران امكان مي دهد از پروفايل اينستاگرام شما قرار ملاقات ، رزرو ، خريد بليط و موارد ديگر را رزرو كنند. از نمايه كسب و كار خود ، روي ويرايش نمايه ، ضربه بزنيد

n گزينه هاي تماس ، سپس دكمه اقدام را اضافه كنيد.


Comme Deux از همه گزينه هاي نمايه تجاري موجود براي حساب تجاري Instagram استفاده مي كند. آدرس فيزيكي آنها نشان داده شده است ، دسته بندي به عنوان بهداشت / زيبايي نشان داده شده است و آنها داراي يك دكمه تماس براي عمل در فروشگاه هستند.

مشخصات و بيوگرافي Comme Duex اينستاگرام

 


مرحله 4: محتواي عالي را به اشتراك بگذاريد


براي برند خود زيبايي بصري ايجاد كنيد
اينستاگرام همه چيز در مورد تصاوير است ، بنابراين داشتن يك هويت بصري قابل تشخيص مهم است.

ابتدا به آنچه در پست هاي خود به نمايش مي گذاريد بينديشيد. در بعضي موارد ، محتوا آشكار خواهد بود: يك خط لباس ممكن است لباس هاي خود را به نمايش بگذارد ، و يك رستوران ممكن است عكس غذاهاي خود را ارسال كند.

اگر خدمات ارائه مي دهيد ، سعي كنيد داستان هاي مشتري را به نمايش بگذاريد (شايد از طريق هشتگ مارك تجاري جمع شده باشد). يا براي برجسته سازي زندگي اداري و يا معرفي هواداران به افرادي كه شركت شما را قلقلك مي دهند ، به پشت صحنه برويد.

هنگامي كه در مورد يك موضوع محتوا تصميم گرفتيد ، به دنبال يك ظاهر بصري سازگار باشيد. اين به معناي رنگها و فيلترهاي سازگار و زيبايي كلي است كه وقتي طرفداران شما از طريق خبرخوان اينستاگرام خود حركت مي كنند ، به راحتي قابل تشخيص است.

سرآشپز و نويسنده دنيس پريسكوت داراي يك سبك بصري است كه بلافاصله قابل تشخيص است ، و آنها ميزان نامزدي باورنكردني دارند. وي با كمتر از نيم ميليون فالوور ، به طور معمول 10 تا 20 هزار لايك و صدها نظر در مورد پست هاي خود جمع مي كند.

مشخصات اينستاگرام دنيس پرسكات

عكس هاي شگفت انگيز بگيريد
براي اينكه اينستاگرام براي تجارت شما كار كند ، به سادگي بايد عكس هاي عالي داشته باشيد. اما نيازي نيست كه يك عكاس حرفه اي باشيد و به تجهيزات زيادي نيز احتياج نداريد.

تلفن همراه شما بهترين دوست شما در زمينه عكاسي در اينستاگرام است ، زيرا مي توانيد مستقيماً از دستگاه خود پست ارسال كنيد. در اينجا چند نكته براي به دست آوردن بهترين عكس ها هنگام عكاسي با تلفن خود آورده شده است:

 

از نور طبيعي استفاده كنيد. هيچ كس با نور چشمك زدن به چربي ترين قسمت هاي صورت و سايه هاي عجيب بيني و چانه ، عالي به نظر نمي رسد. در مورد عكسهاي محصول نيز همين مورد وجود دارد. نور طبيعي سايه ها را ملايم تر ، رنگ ها را غني تر كرده و عكس ها را براي ديدن بهتر مي كند.
از نور شديد خودداري كنيد. اواخر بعد از ظهر زمان بي نظيري براي عكس گرفتن است. روزهاي ابري براي عكسبرداري در اواسط روز بهتر از روزهاي آفتابي است.


از قانون يك سوم استفاده كنيد. دوربين تلفن شما داراي يك شبكه داخلي است كه به شما كمك مي كند اين قانون را دنبال كنيد. سوژه خود را در جايي قرار دهيد كه خطوط شبكه به هم مي رسند تا عكس جالبي ايجاد كند كه خارج از مركز باشد اما همچنان متعادل باشد.


زواياي مختلف را امتحان كنيد. خم شويد ، روي يك صندلي بايستيد - هر كاري كه لازم است انجام دهيد تا جالب ترين نسخه از عكس خود را بدست آوريد (البته به شرطي كه ايمن باشد).
عكس هاي خود را مانند يك حرفه اي ويرايش كنيد


مهم نيست كه عكس هاي شما چقدر عالي هستند ، شما احتمالاً مي خواهيد قبل از ارسال به اينستاگرام آنها را ويرايش كنيد. ويرايش مداوم يكي از روش هاي حفظ زيبايي برند و شناخته شدن تصاوير شما است.

برنامه هاي ويرايش عكس تلفن همراه مانند VSCOcam يا Enhance فيلترهاي اضافي يا گزينه هاي ويرايش را براي كمك به شما در يافتن سبك منحصر به فرد خود ارائه مي دهند. مي توانيد عكس هايي را كه ويرايش يا فيلتر مي كنيد در جاي ديگري به اينستاگرام وارد كنيد تا در فيد خود قرار دهيد.

با استوري هاي اينستاگرام داستان هاي عالي بگوييد


روزانه بيش از 400 ميليون نفر از استوري هاي اينستاگرام استفاده مي كنند و 39 درصد از افراد در نظرسنجي اظهار داشتند كه پس از ديدن محصول يا باند در Stories ، علاقه بيشتري به آن پيدا مي كنند. در واقع ، يك سوم از پربيننده ترين داستان هاي اينستاگرام توسط مشاغل ارسال مي شود.

 

محتوايي كه پس از 24 ساعت از بين مي رود و ويژگي هاي پخش زنده ، داستان هاي Instagram را به مكاني مناسب براي ريسك خلاقانه با عكس ها و فيلم هاي جلب توجه تبديل مي كند.

 

چگونه مي توانيد از استوري هاي اينستاگرام نهايت استفاده را ببريد؟ جاي تعجب نيست كه اين ويژگي نام مناسب بستري عالي براي قصه گويي است. داستان هاي معتبر تجاري را بگوييد كه آغاز ، ميانه و پايان دارند. با نمايش هاي اسلايدي Stories خلاقيت به خرج دهيد و براي بينندگان خود ارزش واقعي فراهم كنيد تا به آنها عادت دهد دائماً داستان هاي شما را تماشا كنند.

 

براي تبديل نماهاي Stories به موفقيت هاي قابل اندازه گيري در تجارت ، داستانهاي خود را با يك فراخوان قدرتمند پايان دهيد.

 

آيا به برخي از الهامات نياز داريد؟ چند نمونه عالي از مارك ها را كه از Instagram Stories به طور موثر استفاده مي كنند ، بررسي كنيد.

 

آيا مي خواهيد عمر محتواي Instagram Stories خود را بيش از 24 ساعت افزايش دهيد؟ اين كار را مي توانيد با نكات برجسته Instagram Stories انجام دهيد.

زيرنويس هاي جذاب را بنويسيد


اينستاگرام ممكن است يك پلتفرم بصري باشد ، اما اين به اين معني نيست كه از زيرنويس هاي خود غفلت كنيد. زيرنويس ها به شما امكان مي دهد داستاني را تعريف كنيد كه عكس را معني دار مي كند. زيرنويس ها مي توانند پيروان شما را به فكر ، خنديدن و احساس ارتباط با نام تجاري شما سوق دهند.

 

آقاي پوكي خارپشت زيبا و همه است ، اما زيرنويس هاي همراه عكس هاي او شخصيت را به حساب مي آورد و علاقه مندان را متوقف مي كند و درگير مي شوند.

مشاهده اين پست در اينستاگرام

پستي كه توسط The World’s Cutest Adventurers به ​​اشتراك گذاشته شده است (@ mr.pokee)

براي ايجاد زيرنويس هاي جذاب ، بايد صداي مارك واضحي ايجاد كنيد. مهمترين چيز ثابت قدم بودن است. آيا در زيرنويس هاي خود از شكلك استفاده مي كنيد؟ آيا دستورالعمل هاي دستوري برند شما دنبال مي شود؟ از چه هشتگهايي استفاده مي كنيد؟ مجموعه اي خوب از دستورالعمل هاي سبك به شما كمك مي كند تا زيرنويس ها را مجزا و با مارك نگه داريد.

براي تن گرم 

 

خوردن مثالهاي زيرنويس اينستاگرام و ابزارهايي كه به شما كمك مي كند زيرنويس هاي خود را حتي بهتر كنيد ، به پست ما درباره نحوه نوشتن زيرنويس اينستاگرام براي مشاغل مراجعه كنيد.

 

مرحله 5: مخاطبان خود را رشد داده و درگير آنها كنيد


اينستاگرامرهاي مربوطه را دنبال كنيد و با آنها درگير شويد
شبكه هاي اجتماعي همه چيز درباره اجتماع است. يك انجمن مرتبط با نام تجاري شما از قبل در اينستاگرام وجود دارد. شما فقط بايد آنها را پيدا كنيد. يكي از راه هاي انجام اين كار تعامل با افراد و مارك هايي است كه آنها از قبل دنبال مي كنند.

با نظارت بر هشتگ هاي صنعت و اظهار نظر در مورد پست هاي مناسب اينستاگرام شروع كنيد. افرادي را كه در اين بحث ها شركت مي كنند دنبال كنيد. اين يك روش ساده براي معرفي حضور شما به افرادي است كه احتمالاً به مطالب شما علاقه مند هستند.

 

هرچه بيشتر درگير جوامع اينستاگرام مي شويد ، احساسي از هشتگ هايي دريافت مي كنيد كه بيشترين پاسخ را به شما تحريك مي كنند. كه ما را به سمت ...

از هشتگ هاي مناسب استفاده كنيد


هشتگ ها به يافتن مطالب اينستاگرام شما كمك مي كنند.

زيرنويس ها در اينستاگرام قابل جستجو نيستند ، اما هشتگ ها هستند. وقتي كسي هشتگ را كليك مي كند يا به جستجوي آن مي پردازد ، تمام محتواي مرتبط را مشاهده مي كند. اين يك روش عالي براي ارائه مطالب خود در مقابل افرادي است كه قبلاً شما را دنبال نمي كنند.

 

ممكن است بخواهيد هشتگ مارك دار خود را ايجاد كنيد. هشتگ ماركدار مارك تجاري شماست و پيروان را ترغيب مي كند عكسهايي متناسب با آن تصوير به اشتراك بگذارند. اين مي تواند منبع بزرگي از محتواي توليد شده توسط كاربر باشد و جامعه را در ميان طرفداران شما تشويق كند.

بازاريابي آمستردام از هشتگ # آمستردام براي جمع آوري محتواي توليد شده توسط كاربر استفاده مي كند ، كه براي تبليغ يك خوراك رنگارنگ و بازديدكننده از شهر ، آنها را مجدداً به اشتراك مي گذارند.

# آمستردام پست هاي اينستاگرامي

ميخواهي بيشتر بداني؟ راهنماي كامل ما را در مورد نحوه استفاده از هشتگ در اينستاگرام بررسي كنيد.

به نظرات و ذكرها پاسخ دهيد
به ياد داشته باشيد: اين بازاريابي اجتماعي است. نمي توانيد از جنبه اجتماعي غافل شويد. اين به معناي پاسخ دادن به نظرات و نام هاي تجاري شما در اينستاگرام است ، بنابراين كاربران براي ادامه تعامل با نام تجاري شما احساس انگيزه مي كنند.

 

ممكن است وسوسه شويد كه تعامل خود را با استفاده از رباتها به طور خودكار انجام دهيد. انجامش نده ما آن را امتحان كرديم ، و اين خيلي خوب جواب نمي دهد. زماني كه كسي نام تجاري شما را ذكر يا برچسب گذاري مي كند ، كمي به اختصاص دادن پاسخ اختصاص دهيد.

با تأثيرگذاران اينستاگرام كار كنيد
بازاريابي اينفلوئنسر روشي قدرتمند براي دستيابي به يك اينستاگرام جذاب و وفادار است كه متعاقباً با همكاري با اينفلوئنسري كه طرفدارانش ممكن است به برند شما علاقه مند باشند ، ايجاد مي شود.

حتي مارك هاي كوچك با بودجه محدود نيز مي توانند با همكاري با تأثيرگذاران خرد از بازاريابي تأثيرگذار استفاده كنند: افرادي با پيروان كوچكتر اما اختصاص يافته.

براي آگاهي از دنياي واقعي در مورد چگونگي بهترين كار با تأثيرگذاران اينستاگرام براي رشد كسب و كار خود در اينستاگرام ، به نكات داخلي خود در اين پست از تأثيرگذار لي وسبورگ ، خالق چالش سبك 10 × 10 مراجعه كنيد.

حساب خود را در كانال هاي ديگر تبليغ كنيد


اگر در ساير شبكه هاي اجتماعي افراد مشهوري را كسب كرده ايد ، به آنها اجازه دهيد از حساب كاربري اينستاگرام شما مطلع شوند. حتماً به آنها بگوييد چه نوع محتوايي را در نمايه Insta خود به اشتراك مي گذاريد ، بنابراين آنها مي دانند كه چرا ارزش وقت خود را دارد كه شما را بيش از يك مكان دنبال كنند.

پست هاي اينستاگرام را مستقيماً در وبلاگ خود جاسازي كنيد تا بهترين مطالب خود را به نمايش بگذارد و دنبال كردن شما را براي خوانندگان وبلاگ بسيار آسان كند ، مانند اين:

دسته اينستاگرام خود را در امضاي ايميل خود بگنجانيد و مواد چاپي مانند كارت ويزيت ، بروشور و علامت گذاري رويداد را فراموش نكنيد.

 

با استفاده از تبليغات اينستاگرام در مقابل مخاطبان گسترده و هدف قرار بگيريد
اينستاگرام مي تواند نتايج عالي كسب و كار ارگانيك ارائه دهد ، اما ارزش سرمايه گذاري در تبليغات اينستاگرام را نيز دارد تا اطمينان حاصل شود كه محتواي خود را در مقابل مخاطبان گسترده تر (اما بسيار هدفمند) قرار مي دهيد.

علاوه بر افزايش دسترسي به محتواي شما ، تبليغات اينستاگرام شامل دكمه هاي تماس براي عمل است كه به كاربران امكان مي دهد مستقيماً از اينستاگرام اقدام كنند و تعداد مراحل لازم براي رساندن آنها به وب سايت يا تبليغات شما را كاهش مي دهد.

 

تمام جزئيات مربوط به نحوه استفاده از تبليغات اينستاگرام براي تجارت خود را در پست وبلاگ مفصل ما درباره آن موضوع دريافت كنيد.

يك كمپين خاص اينستاگرام را اجرا كنيد


يك كمپين اينستاگرام با رعايت كل استراتژي بازاريابي تجاري اينستاگرام مي تواند به شما كمك كند سريعتر از آنچه مي توانستيد به يك هدف خاص برسيد.

اين كمپين ها مي توانند شامل تبليغات باشند ، اما اين تبليغات فقط مربوط به محتواي پولي نيستند. آنها شامل تمركز شديد روي يك هدف خاص براي يك دوره زماني مشخص ، در هر دو پست ارگانيك و پست هاي شما هستند.


ما تمام جزئيات موجود در پست خود را در مورد ايجاد كمپين هاي بازاريابي موفق اينستاگرام به شما معرفي مي كنيم ، اما در اينجا برخي از ايده هاي احتمالي كمپين براي شروع وجود دارد.


هنگامي كه از اينستاگرام براي تبليغ مشاغل خود استفاده مي كنيد ، بايد مرتباً اعلام حضور كنيد تا ببينيد پيشرفت شما با اهداف تجاري شما مطابقت دارد.

 

 

 

مي خواهيد نتايج تك تك پست ها ، تبليغات و داستان ها و همچنين حساب كسب و كار اينستاگرام خود را به طور كلي رديابي كنيد.

تعداد زيادي براي مراقبت وجود دارد ، اما ابزارهاي تحليلي زيادي وجود دارد كه به شما كمك مي كند همه چيز را مرتب كنيد.

ما در پست خود در مورد 7 بهترين ابزار تجزيه و تحليل هنگام استفاده از Instagram براي كسب و كار جزئيات را دريافت كرده ايم.

 

براي يادگيري اينكه چه چيزي كار مي كند (و چه چيزي) از تست A / B استفاده كنيد
يكي از بهترين راه ها براي بهبود مداوم نتايج ، آزمايش هر استراتژي جديد براي ديدن عملكرد آن است. همانطور كه مي آموزيد چه چيزي براي مخاطب خاص شما بهتر است ، استراتژي خود را اصلاح كنيد.

 

در اينجا خلاصه اصلي تست A / B در اينستاگرام آمده است:

 

يك عنصر را براي آزمايش انتخاب كنيد (تصوير ، زيرنويس ، هشتگ ها و غيره)
بر اساس آنچه پژوهش شما مي گويد ، دو تغيير ايجاد كنيد. به جز يكي از عناصري كه مي خواهيد آزمايش كنيد ، دو نسخه را يكسان نگه داريد.
نتايج هر پست را رديابي و تحليل كنيد.
تنوع برنده را انتخاب كنيد.


يك تغيير كوچك ديگر را آزمايش كنيد تا ببينيد آيا مي توانيد نتايج خود را بيشتر بهبود دهيد.
آنچه را كه مي آموزيد در سازمان خود به اشتراك بگذاريد تا كتابخانه اي از بهترين روش ها را براي نام تجاري خود بسازيد.
روند را از نو شروع كنيد.
در پست ما در تست A / B در شبكه هاي اجتماعي بيشتر بياموزيد.

و آن را داريد - اكنون آماده ايد كه استراتژي خود را بسازيد و آن را عملي كنيد. موفق باشيد.

 

ادامه  ي  مطالب  

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.