اموزش توليد محتوا (0 تا 100)

فروش فالوور و ممبر تلگرام

اموزش توليد محتوا (0 تا 100)

۲۶ بازديد

توليد  محتوا  براي  اينستاگرام  

چگونه  ميتوانيم  براي  پيج  خود پست  هاي با  كيفيت توليد  كنيم  

 

خوراك اينستاگرام خود را به صورت رايگان برنامه ريزي كنيد

 
با پست هاي برنامه ريزي شده خود دقيقاً وضعيت خوراك خود را ببينيد و به راحتي عكس ها را مرتب كنيد يا مبادله كنيد تا تعادل مناسبي براي خبرمايه خود پيدا كنيد.
اكنون آن را دريافت كنيد

 
 
نحوه برنامه ريزي نكته محتواي اينستاگرام شماره 1:

 

پيش از انتشار زيرنويس هاي خود را بسازيدداستاني كه در اينستاگرام مي گوييد به همان اندازه تصاوير و فيلم هايي كه استفاده مي كنيد مهم است ، بنابراين ارزش دارد كه براي ساختن زيرنويس هاي خود وقت بگذاريد.

 
اگر مي خواهيد محتواي زيبايي براي خبرمايه خود ايجاد كنيد بسيار مهم است ، اگر مي خواهيد به مخاطبان جديد دسترسي پيدا كنيد ، نوشتن زيرنويس هاي خوب اينستاگرام كه باعث ايجاد تعامل مي شود يك استراتژي عالي است.
زيرنويس هاي شما يكي از بهترين راه ها براي ايجاد زمينه هاي اضافي ، ايجاد جلوه اي از شخصيت و حتي تحريك پيروان شما براي اقدام است.

 
اما در زيرنويس هاي اينستاگرام خود چه بايد بگوييد؟ پونو گفتگوهاي اينستاگرام را "50٪ متن و 50٪ چرخش شما" توصيف مي كند.
اكنون در جهان چه اتفاقي مي افتد؟ مكالمه چيست؟ فرهنگ چيست؟ مكالمات چيست؟ مردم آنجا چه احساسي دارند(اپارات) اين زمينه است. از همه مهمتر ، چرخش همان چيزي است كه شما بايد در مورد آن بگوييد.
پونو مي گويد: "اگر اينستاگرام گفتگويي است ، محتوايي كه قصد ايجاد آن را داريد بايد موضوعي و مرتبط باشد."

پونو توصيه مي كند: "اگر از خودتان خسته شده ايد ، زمان مناسبي است كه دوباره وارد زمين شويد و چيزي را پيدا كنيد كه شما را هيجان زده كند."
با اين حساب ، ارزش دارد كه به خود زمان كافي براي نوشتن و ويرايش زيرنويس هاي خود بدهيد.


يكي از بهترين راه ها براي اين كار نوشتن تمام زيرنويس هاي شما به صورت يكجا و با استفاده از برنامه ريز برنامه Later's Instagram روي دسك تاپ است. با نماي تقويم ، مي توانيد همه زيرنويس هاي خود را به صورت يكجا طراحي و ويرايش كنيد:
برنامه ريزي اينستاگرامحتي بعداً مي توانيد خطوط را به زيرنويس هاي اينستاگرام خود اضافه كنيد ، كه يك روش عالي براي هضم آسان آنها است ، حتي وقتي چندين امتياز براي كسب امتياز داريد!

 
بعلاوه ، با دادن زمان ويرايش به خود ، احتمالاً اشتباه تايپي يا خطايي را كه ممكن است در اولين دور نوشتن شما از شبكه گذشته باشد ، خواهيد ديد.
خواه يك مارك تجارت الكترونيكي باشيد كه محصولات را مي فروشيد يا يك وبلاگ نويس كه محتواي خود را به اشتراك مي گذارد ، صرف زمان بيشتر در زيرنويس هاي خود در سال 2020 مي تواند يك تغيير دهنده بازي براي نامزدي در اينستاگرام شما باشد.

 
برنامه ريزي پست هاي اينستاگرام نكته شماره 2:

 

بهترين زمان ارسال خود را بشناسيداگر استراتژي اينستاگرام خود را جدي مي گيريد (كه مي دانيم شما هم هستيد) ، براي ايجاد محتواي عالي براي خبرمايه خود وقت و تلاش زيادي خواهيد كرد.
اما شما مي خواهيد مطمئن شويد كه اين محتواي عالي در واقع به مخاطبان شما رسيده است. به همين دليل يافتن بهترين زمان شخصي خود براي ارسال در اينستاگرام بسيار مهم است!

 
به دو روش مي توانيد اين كار را انجام دهيد:
در مرحله اول ، با ضربه زدن روي نماد نمودار ميله اي در بالا سمت راست صفحه نمايه خود ، از Instagram Insights خود بازديد كنيد. در اينجا تمام تجزيه و تحليل هاي مربوط به حساب خود را پيدا خواهيد كرد و مي خواهيد در زير مخاطب جستجو كنيد.
در بخش دنبال كنندگان ، تفكيكي در ساعات روز و روزهاي هفته كه مخاطبان شما بيشترين فعاليت را دارند پيدا خواهيد كرد. پنجره هايي كه در آن سنبله ها در فعاليت مشاهده مي شوند زماني است كه مي خواهيد پست هاي خود را برنامه ريزي كنيد!
بينش حساب كاربري اينستاگرامثانيا ، بعداً براي كمك تماس بگيريد
بعداً براي يافتن بهترين زمان براي ارسال در اينستاگرام در سال 2020 ، 12 ميليون پست اينستاگرام را كه در چندين منطقه زماني در سراسر جهان از حساب هاي مختلف از 100 تا 1 ميليون+(يوتيوب  و توييتر) دنبال كننده ارسال شده است ، تجزيه و تحليل كرد.
در اينجا 3 بهترين زمان جهاني براي ارسال در اينستاگرام براي هر روز هفته وجود دارد كه در زمان استاندارد شرقي ارائه شده است:
بهترين زمان براي ارسال در اينستاگراماگرچه اين زمان ها بهترين زمان براي ارسال پست است ، اما در اينجا بعداً متوجه شديم كه اگر مي خواهيد تعامل بيشتري پيدا كنيد ، بهتر است بهترين زمان شخصي شده خود را براي ارسال بر اساس مخاطبان منحصر به فرد خود پيدا كنيد.
اگر مي خواهيد از آزمايشات بگذريد و به داده هاي خوب دسترسي پيدا كنيد ، ويژگي Later's Best Time for Post به طور خودكار 7 زمان ارسال برتر شما را براساس بهترين عملكردهاي ارسال شده شما در ماه اخير محاسبه مي كند:

از آنجا كه هر حساب اينستاگرام و هر جامعه اينستاگرام متفاوت است ، ما مي خواستيم يك ويژگي ايجاد كنيم كه بهترين زمان ارسال شخصي شما را به شما ارائه دهد - و اين دقيقاً همان كاري است كه "بهترين زمان ارسال" انجام مي دهد!
اگر يكي از برنامه هاي كاري بعداً هستيد ، بهترين زمان ارسال شما به صورت خودكار در تقويم محتواي هفتگي شما برجسته مي شود ، و برنامه ريزي پست هاي اينستاگرام خود را براي زمان فعاليت مخاطبان بسيار آسان مي كند!
بهترين زمان ارسال خود را در اينستاگرام پيدا كنيد
پست هاي برنامه ريزي شده اينستاگرام خود را بهينه كرده و با اطلاع از آنلاين بودن بيشتر فالوورهاي خود ، تعامل را افزايش دهيد!
اكنون آپگريد كنيد!
 
نحوه برنامه ريزي نكته محتواي اينستاگرام شماره 3:

 

همه افراد را در يك مكان مديريت كنيداگر مرتباً محتواي توليد شده توسط كاربر (UGC) ارسال مي كنيد ، يا اگر براي پر كردن خوراك خود با عكاسان كار مي كنيد ، پيگيري تمام رسانه ها براي صفحه اينستاگرام شما كار سختي است.
و اگر متوجه شديد كه با چندين منبع رسانه اي دست به گريبان هستيد ، خطر دارد كه همان تصوير را دو بار ارسال كنيد يا در لحظه آخر بخاطر گرفتن تصاوير از همكاران و همكاران خود درگير شويد. و اين استرس شماست

n زندگي بدون!
با مشاركت كنندگان توسط بعدا ، مي توانيد روند جمع آوري عكس و فيلم براي اينستاگرام را از عكاسان ، تأثيرگذارها يا منابع ديگر ساده كنيد!
همكاران: وبلاگ انتشار محتواي توليد شده توسط كاربراگر چندين نمايه اينستاگرام و همچنين مشاركت كنندگان را مديريت مي كنيد ، اين ابزار در واقع صرفه جويي زيادي در وقت و راهي عالي براي مديريت پروژه حساب شما است!
شما مي توانيد پيوندي را با عكاسان ، اينفلوئنسرها يا هر كسي كه به محتواي شما كمك مي كند ، به اشتراك بگذاريد ، كه مي تواند عكس ها و فيلم ها را مستقيماً در يك كتابخانه محتوا براي اينستاگرام شما بارگذاري كند.

سپس مي توانيد محتوايي را كه دوست داريد بپذيريد ، و براي برنامه ريزي در پروفايل هاي اجتماعي شما مستقيماً به كتابخانه رسانه بعدي شما مي رود.
مشاركت كنندگان در تمام برنامه هاي تجاري بعدي در دسترس هستند.
نحوه برنامه ريزي نكته محتواي اينستاگرام شماره 4

 

 : با تقويم اجتماعي از روندها بمانيداگرچه ممكن است تاريخهاي كليدي را براي راه اندازي كمپين هاي تجاري يا تجاري خود در ذهن داشته باشيد ، اما برنامه ريزي براي رويدادهاي جهاني ، ملي و رسانه هاي اجتماعي نيز مهم است.
هيچ كس نمي خواهد از يك جشن بين المللي يا تعطيلات شبكه هاي اجتماعي غافل شود كه به لطف يك هشتگ پرطرفدار ، بر خوراك هاي اينستاگرام در سراسر جهان مسلط خواهد بود!
مطالب اينستاگرام را برنامه ريزي كنيدو روش هاي بسياري وجود دارد كه مي توانيد تعطيلات اجتماعي را در مطالب و مطالب خود بگنجانيد. به عنوان مثال ، ممكن است فكر كنيد در صورت راه اندازي مشاغل كالاهاي خانگي #NationalDonutDay ارتباط مستقيمي با برند شما ندارد.
اما با كمي برنامه ريزي رو به جلو ، اگر از هشتگ هاي مناسب استفاده كنيد ، يك تصوير دسته بندي شده از دونات روي ظروف غذاخوري شما مي تواند خود را در صفحه كاوش پيدا كند - همه اينها در برنامه ريزي است.
يكي از راه هاي جلو ماندن از بازي اين است كه وقت خود را صرف تحقيق و جمع آوري تمام رويدادهاي ملي و بين المللي كنيد كه مي توانيد براي كمپين اينستاگرام خود استفاده كنيد.
يا مي توانيد تقويم اجتماعي بعدي 2020 را بارگيري كنيد و در وقت خود صرفه جويي كنيد!
تقويم تعطيلات شبكه هاي اجتماعي 2020از # روز ملي دونات تا # روز بين المللي قهوه ، تقويم ما تمام تاريخ هاي مهم را براي علامت گذاري در تقويم محتواي اينستاگرام شما برجسته مي كند. و رايگان است!
رايگان اجتماعيتقويم تعطيلات رسانه 2020با تقويم بارگيري رايگان خود هرگز تعطيلات هشتگ را از دست ندهيد!
email@website.com
صنعت
تعداد دنبال كنندگان اينستاگرام
اكنون بارگيري كن
با وارد كردن ايميل خود ، تصميم مي گيريد بازاريابي و به روزرساني محصول را از ما دريافت كنيد. هر وقت خواستيد مي توانيد اشتراك اين ايميل ها را لغو كنيد. شرايط خدمات و سياست حفظ حريم خصوصي ما داراي تمام جزئيات است.
 
آيا مي دانيد راهي آسان براي پيگيري اين تاريخ ها و رويدادهاي خاص در تقويم محتواي بعدي شما وجود دارد؟
با استفاده از ويژگي يادداشت هاي تقويم Later ، تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه در هر كجا از تقويم خود كليك راست كنيد تا يادداشت جديدي ايجاد كنيد. در اينجا مي توانيد يادآوري ها يا يادداشت هايي را درباره تاريخ هاي آينده وارد كنيد تا هنگام برنامه ريزي آنها را مفيد و قابل مشاهده كنيد!
مي توانيد يادداشت هاي تقويم را براي عرضه محصولات آينده ، تعطيلات اجتماعي ، كمپين ها ، Instagram Lives اضافه كنيد يا فقط از آنها به عنوان يادآوري براي خود يا تيم خود استفاده كنيد!

يادداشت هاي تقويم در همه برنامه هاي بعدي كسب و كار موجود است. در اينجا نحوه استفاده از آنها بيشتر بياموزيد.


نحوه برنامه ريزي نكته شماره 5 اينستاگرام

 : داستان هاي اينستاگرام خود را برنامه ريزي و برنامه ريزي كنيدبا داشتن 500 ميليون كاربر روزانه ، نمي توان انكار كرد كه Instagram Stories معامله بزرگي براي مارك ها است.
و اگرچه پست هاي Instagram Stories متناسب با محتواي پشت صحنه و ارسال خودجوش هستند ، اين بدان معنا نيست كه مي توانيد با برنامه ريزي شل باشيد!
ايده خوبي است كه يك استوري استور سريع از Instagram Stories خود ايجاد كنيد تا جزئيات را ترسيم كند و مطمئن شويد كه به خوبي در كنار هم قرار گرفته است.
با استفاده از الگوي استوري بورد قبل از شروع توليد محتوا ، مي توانيد در وقت خود صرفه جويي كرده و از عكس ها و فيلم هاي دقيق مورد نياز خود اطمينان حاصل كنيد.



يك استوري بورد Instagram Stories همچنين به شما كمك مي كند جذاب ترين Stories اينستاگرام را ايجاد كنيد كه باعث مي شود دنبال كنندگان شما براي كارهاي بيشتر كليك كنند ، اين بدان معني است كه نگاه شما به محتواي شما بيشتر است و تعامل بيشتر شما!
سپس هنگامي كه استوري بورد شما مرتب است ، مي توانيد شروع به گرفتن آن محتوا ، ايجاد زيرنويس هاي جذاب داستان هاي اينستاگرام و زمانبندي پست هاي خود به فيد استوري هاي خود كنيد.
و ICYMI: ما يك راه حل صرفه جويي در زمان طولاني براي برنامه ريزي داستان هاي اينستاگرام شما داريم!
اكنون مي توانيد داستان هاي اينستاگرام خود را با بعدا برنامه ريزي كنيد! بنابراين دقيقاً مانند آنچه كه در مورد پست ها مي خواهيد ، مي توانيد استوري هاي خود را در كتابخانه رسانه بارگذاري كنيد ، تقويم محتواي خود را برنامه ريزي كنيد و برنامه Instagram Stories خود را طوري تنظيم كنيد كه در زمان هاي دلخواه شما زنده بماند!

سپس مي توانيد از تلفن يا لپ تاپ خود فاصله بگيريد و بدانيد كه محتواي بسيار خوبي براي پخش مستقيم آماده كرده ايد!
زمانبندي Stories اينستاگرام يكي از بهترين راه ها براي گرفتن وقت بيشتر براي مواردي است كه واقعاً مهم هستند ، مانند تعامل با جامعه يا برنامه ريزي استراتژي بعدي كمپين.
برنامه ريز بعدي داستانهاي اينستاگرام اكنون در همه برنامه هاي پولي در دسترس است. اكنون براي دستيابي يا شروع برنامه ريزي داستان ها ، آن را ارتقا دهيد!
وقتي نوبت به بازاريابي اينستاگرام مي رسد ، يافتن مخاطبان خاص و ايجاد تقويم محتوايي براي خبرمايه ، مي تواند احساس طاقت فرسايي كند.

اما با وجود برخي هك هاي برنامه ريزي و صرفه جويي در وقت ، به زودي از بازي جلو خواهيد افتاد!
دفعه ديگر كه روي خوراك اينستاگرام خود كار مي كنيد برخي از اين نكات را امتحان كنيد و به زودي تفاوت عملكرد ، تعامل و سرعت رشد نمايه خود را مشاهده خواهيد كرد.
به دنبال نكات بيشتر در مورد نحوه برنامه ريزي محتواي اينستاگرام خود هستيد؟ فراموش نكنيد كه براي كارگاه رايگان ايجاد يك كارگاه برنامه محتواي اينستاگرام

 

منبع 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.