افزايش فالوور واقعي اينستاگرام

فروش فالوور و ممبر تلگرام

افزايش فالوور واقعي اينستاگرام

۳۴ بازديد


چگونه مي توان پيروان بيشتري در اينستاگرام به دست آورد: راهنماي كامل
چگونه دنبال كنندگان بيشتري در اينستاگرام بدست آوريم: نامزدي فعال
مثل لايك
براي پيگيري دنبال
نظرات اينستاگرام: "استراتژي اينستاگرام 1.80 دلار"
تنظيم و اشتراك مطالب
(انتخاب موضوعي براي رفتن به بخش)
چگونه مي توان تعداد بيشتري از فالوورهاي اينستاگرام را به دست آورد: روش هاي غيرفعال
ايجاد نام تجاري: از Instagram Bio خود استفاده كنيد

يك زيبايي Instagram سازگار حفظ كنيد

بهترين زمان ارسال در اينستاگرام را بدانيد

هشتگ ها و برچسب هاي جغرافيايي برتر اينستاگرام را شناسايي كنيد
(انتخاب موضوعي براي رفتن به بخش)
اينستاگرام هميشه در حال تغيير است
كاربران عادي احتمالاً بسياري از ويژگي هاي جديد در Instagram Stories مانند اضافه كردن موسيقي ، پشتيباني GIF و حالت هاي نوع را مشاهده كرده اند. اگر شما يك كسب و كار ، مارك يا تأثيرگذار هستيد ، احتمالاً متوجه تغييرات مهم تري شده ايد ، مانند تعامل در پست هاي خود. با استفاده از الگوريتم جديد اينستاگرام ، ممكن است متوجه شويد كه ميزان تعامل در عكس هاي شما مرتباً كاهش مي يابد. چه طور درستش كردي؟

هر بار كه مطلب جديدي در اينستاگرام ارسال مي كنيد ، در ابتدا براي درصد كمي از دنبال كنندگان شما نشان داده مي شود. بسته به ميزان تعامل (بازديدها ، پسنديدن ها ، نظرات ، اشتراك ها ، ذخيره ها) كه پست جديد شما در ابتدا دريافت مي كند ، تعيين مي كند كه تعداد بيشتري از افراد پست موجود در خبرخوان فعلي خود را دريافت كنند. تعامل كمتر به اين معني است كه مي تواند در خوراك افراد بيشتر دفن شود.

و شما اين را نمي خواهيد.

بنابراين ، چه كاري بايد انجام دهيد تا مطمئن شويد مخاطبان با محتواي شما درگير مي شوند ، توسط چشم بيشتري ديده مي شوند و به نوبه خود به رشد دسترسي آنلاين شما كمك مي كنند؟ در مقاله زير ، روشهاي فعال و غيرفعال را براي دستيابي به دنبال كنندگان بيشتر در اينستاگرام ، افزايش تعامل پست و تعريف نام تجاري خود شرح خواهيم داد.

دنبال كنندگان بيشتري را در اينستاگرام دريافت كنيد: استراتژي ها را لايك كنيد و دنبال كنيد
مثل لايك
ساده ترين رويكرد ساده و ساده براي جذب بيشتر فالوور در اينستاگرام ، استراتژي "Like for Like" نام دارد. تنها با چند مرحله ساده ، استراتژي "Like for Like" به شما كمك مي كند دنبال كنندگان اينستاگرام خود را افزايش دهيد ، اگرچه عملكرد نسبت به روش هاي ديگر نسبتا كم است. براي اينكه روش "Like for Like" با موفقيت و حداكثر تأثير به كار رود ، توصيه مي شود همراه با ساير استراتژي هاي رشد پيرو استفاده شود.

مرحله شماره 1: موضوع / طرحي كلي را كه به بهترين وجه محتواي خوراك اينستاگرام شما را نشان مي دهد ، شناسايي كنيد. به عنوان مثال ، اگر خوراك IG شما عمدتاً از عكسهاي تعطيلات ساخته شده باشد ، ممكن است مكان شما در سفر باشد ، يا اگر خوراك شما بيشتر از عكسهاي لباس باشد ، ممكن است شما مد باشيد.

مرحله شماره 2: از تابع جستجوي اينستاگرام براي يافتن هشتگ نسبتاً محبوب مرتبط با طاقچه خود استفاده كنيد. هشتگي را انتخاب كنيد كه بيش از يك ميليون پست دارد ، اما كمتر از 50 ميليون پست است ، زيرا مي خواهيد يك هشتگ خوب براي يافتن محبوبيت جستجو براي يافتن تعاملات پست خود پيدا كنيد ، اما نه آنقدر كه دوست داشتن شما در علف هاي هرز گم شود . با استفاده از جايگاه مد به عنوان مثال ، هشتگي مانند karinacss ( ميليون پوند) به جاي عمومي تر ، #fashion (500 ميليون پست) انتخاب كنيد.

مرحله شماره 3: پس از شناسايي هشتگ مورد نظر ، آن را وارد ابزار جستجوي اينستاگرام كنيد تا به صفحه نتايج برويد و 9 پست برتر را كه از هشتگ انتخابي شما استفاده مي كند و همچنين بقيه پست ها (به ترتيب تاريخ ارسال) نشان داده شود. با استفاده از برچسب خود.

مرحله شماره 4: قبل از اينكه اينستاگرام موقتاً اقدامات شما را مسدود كند ، "مانند" هر پستي كه مي توانيد بگيريد. به منظور جلوگيري از استفاده از ربات ها يا اسكريپت هاي اتوماسيون ، اينستاگرام متوجه مي شود چه زماني يك حساب كاربري را تكرار مي كند و موقتاً امكان پسنديدن ، نظر دادن يا اشتراك گذاري حساب ها را محدود مي كند (اين محدوديت مي تواند از 1 ساعت تا 1 ادامه داشته باشد) روز)

مرحله شماره 5: مراحل 1-4 را با هشتگ هاي طاقچه متعدد تكرار كنيد.


پس از اتمام روند (يا به طور موقت توسط اينستاگرام محدود شده) ، اقدام نامزدي شما ، يعني دوست داشتن عكس هاي مشابه در عكس خود ، شروع به نتيجه مي كند. با پسنديدن عكس ها ، نام حساب شما در قسمت "پسنديدن ها" پست هايي كه مشغول به كار آنها هستيد ، ليست مي شود ، جايي كه كاربران ديگر (بخوانيد: پيروان بالقوه) نه تنها آن را مي بينند ، بلكه به نمايه شما نيز نگاه مي كنند. اگر تصاوير موجود در حساب شما با كيفيت بالا و مشابه باشد / مستقيماً مربوط به جايگاهي باشد كه شما شناسايي كرده ايد ، ساير كاربران احتمالاً حساب شما را براي دسترسي به محتواي مورد علاقه خود دنبال مي كنند.

براي پيگيري دنبال
استراتژي "براي دنبال كردن دنبال كنيد" براي رشد پيروان تقريباً مشابه استراتژي "مثل براي پسنديدن" است كه فقط شامل يك مرحله اضافي است. در روزهاي ابتدايي اينستاگرام ، حفظ نسبت مثبت به پيروي از معيارهاي محبوبيت مهم ، اگرچه قابل اندازه گيري نيست. اين امر باعث شد بسياري از كاربران اوليه با جعل علاقه واقعي به محتواي ديگران و دنبال كردن هرچه بيشتر حساب براي درخواست پيگيري ، و پس از دريافت فوراً پيگيري ، نسبت خود را افزايش دهند. اين امر به رشد پايه پيروان آنها و حفظ نسبت مثبت كمك مي كند. اين روزها روش "دنبال كردن براي دنبال كردن" هنوز توسط بسياري استفاده مي شود ، اما تأكيد بر پيروي مثبت نسبت به پيروي از نسبت به عنوان شاخص مشهور كمرنگ شده است.

اينتوصيه مي شود كه اين استراتژي همزمان با روش "Like for Like" براي به حداكثر رساندن رشد پيروان استفاده شود ، و از آنجا كه نسبت هاي مثبت ديگر تأثير مشابهي ندارند ، لازم نيست بلافاصله پس از درخواست پيگيري ، ديگران را دنبال كنيد. براي جزئيات تفكيك گام به گام استراتژي رشد پيرو "دنبال كردن براي دنبال كردن" مراحل زير را دنبال كنيد

مرحله شماره 1: موضوع / طرحي كلي را كه به بهترين وجه محتواي خوراك اينستاگرام شما را نشان مي دهد ، شناسايي كنيد. به عنوان مثال ، اگر خوراك IG شما عمدتا از عكسهاي تعطيلات ساخته شده باشد ، ممكن است مكان شما سفر باشد ، يا اگر خوراك شما بيشتر عكس لباس باشد ، طاقچه شما مد است.

مرحله شماره 2: از تابع جستجوي اينستاگرام براي يافتن هشتگ نسبتاً محبوب مرتبط با طاقچه خود استفاده كنيد. هشتگي را انتخاب كنيد كه بيش از يك ميليون پست دارد ، اما كمتر از 50 ميليون پست است ، زيرا مي خواهيد يك هشتگ خوب براي يافتن محبوبيت جستجو براي يافتن تعاملات پست خود پيدا كنيد ، اما نه آنقدر كه دوست داشتن شما در علف هاي هرز گم شود . با استفاده از جايگاه مد به عنوان مثال ، هشتگي مانند #fashiontrends (4 ميليون پوند) به جاي عمومي تر ، #fashion (500 ميليون پست) انتخاب كنيد.

مرحله شماره 3: پس از شناسايي هشتگ مورد نظر ، آن را وارد ابزار جستجوي اينستاگرام كنيد تا به صفحه نتايج برويد و 9 پست برتر را كه از هشتگ انتخابي شما استفاده مي كند و همچنين بقيه پست ها (به ترتيب تاريخ ارسال) نشان داده شود. با استفاده از برچسب خود.

مرحله شماره 4: به هر پست برچسب دار برويد و حساب پوستر را دنبال كنيد.

مرحله شماره 5: آبكشي كنيد. اين كار را تكرار كنيد تا اينستاگرام اقدامات شما را موقتاً معلق كند.

كارل كانگور ، بنيانگذار Business Business مي گويد: "نه تنها استراتژي دنبال كردن براي رشد مخاطبان شما بسيار موثر است ، بلكه قدرت افرادي كه شما را در اعلان هاي خود متوجه مي شوند به ساير استراتژي هاي بازاريابي كه ممكن است روي آنها كار كنيد منتقل مي شود. اگر نمايه شما به درستي تنظيم شود ، راهي عالي براي افزايش آگاهي از برند است. آماده سازي يك كار تبليغاتي براي تأثيرگذاران يا جلب توجه روزنامه نگاران؟ اگر ديده باشند كه نام شما در اعلانات خود ظاهر شده و يا حتي نمايه شما را به اين دليل ديده اند ، احتمالاً آنها به شما پاسخ خواهند داد. پيروي و تعامل با مردم ساده ترين راه براي شروع ايجاد رابطه با افرادي است كه نمي شناسيد. "

توجه به اين نكته مهم است كه عليرغم تضمين رشد آنها ، ميزان موفقيت استراتژي "مانند براي پسنديدن" و "براي دنبال كردن دنبال كنيد" با تعداد دفعات اجراي آنها ارتباط مستقيم دارد و داراي فلات كارآيي مشخص هستند. اگر جدول زماني رشد شما بي دليل سريع است ، استفاده از اين استراتژي ها به طور موثر مي تواند بسيار وقت گير باشد. به همين دليل ضروري است كه ضمن به حداقل رساندن تلاش ، يك برنامه متعادل براي به حداكثر رساندن كسب پيروي خود تعيين كنيد. اين توازن زمان و تلاش براي هر فرد خاص است و بسته به نوع هدف شما ، كيفيت محتواي شما و روندهاي نامحسوس - رسانه هاي اجتماعي متفاوت است.

استراتژي اينستاگرام 1.80 دلاري Gary V براي رشد برند شما
دقيقاً مانند روش هاي "Like for Like" و "Follow for Follow" كه در بالا توضيح داده شده است ، استراتژي اينستاگرام 1.80 دلاري گري واينرچوك بر روابط متقابل پيش بيني شده است.

چرا به آن استراتژي 1.80 دلاري اينستاگرام گفته مي شود؟

گذاشتن .02 سنت شخصي شما در 9 پست برتر محبوب اينستاگرام براي 10 هشتگ مختلف كه هر روز با مارك يا تجارت شما مرتبط هستند. در پايان ، شما فقط 0.02 خود را ترك نكرده ايد ، بلكه 1.80 دلار كامل افكار آنلاين را در دسته بندي خاص ، طاقچه يا صنعتي كه مي خواهيد بخشي از آن باشيد ، ترك كرده ايد.

در زير يك روند بسيار ساده ، گام به گام نحوه اجراي استراتژي 1.80 دلاري اينستاگرام براي به دست آوردن دنبال كنندگان بيشتر در اينستاگرام آورده شده است. براي توضيح بيشتر در مورد روند كار ، به پست اصلي وبلاگ Gary V مراجعه كنيد: استراتژي 1.80 دلاري Instagram براي رشد تجارت يا نام تجاري خود.
جستجوي هشتگ شناسايي 9 مورد برتر

فالوورهاي اينستاگرام بيشتري دريافت كنيد: تنظيم و اشتراك مطالب
ادغام و به اشتراك گذاري محتوا ، علي رغم بازده نسبتاً كم ، ساده ترين و ساده ترين روش براي به دست آوردن دنبال كنندگان جديد اينستاگرام است. مانند همه روش هاي ديگر كه در اين پست شرح داده شده است ، تنظيم و به اشتراك گذاري محتوا هنگامي كه به طور همزمان با ساير استراتژي ها اجرا شود ، براي رشد پيروان بسيار موثر است.

نحوه كاركرد آن در اينجا آمده است (واقعاً ساده است).
هر زمان كه يك استوري يا پست فيد محبوب اينستاگرام را مشاهده مي كنيد كه در طاقچه شما قرار دارد ، آن را در استوري خود به اشتراك بگذاريد و نويسنده اصلي را برچسب گذاري كنيد. اين نه تنها به پوستر اصلي از قدرداني شما از محتواي آنها اطلاع داده مي شود ، بلكه احتمال تعامل متقابل شما را نيز افزايش مي دهد ، در نتيجه احتمال پيروان پوستر اصلي كه دنبال مي كنند دنبال شما باشند افزايش مي يابد.
استفاده از Bio Instagram براي رشد فالوور IG
اگرچه به طور مستقيم در رشد فالوورهاي اينستاگرام دخيل نيست ، اما بهينه سازي حساب كاربري IG شما يك گام اساسي در ايجاد يك روايت تجاري منسجم است ، و داشتن صداي نام تجاري كاملاً مشخص باعث ايجاد اعتماد در كاربران مي شود ، در نتيجه تعامل كلي با محتواي شما افزايش مي يابد.

يك بيوگرافي خوب در اينستاگرام بايد شامل يك نام تجاري يا شخصي باشد ،
اطلاعات تماس با ايميل ، دسته حساب هاي مرتبط با شبكه هاي اجتماعي و يك آواتار مارك دار. موارد برجسته داستان IG گرچه 100٪ ضروري نيست ، اما قطعاً مفيد است ، به شما امكان مي دهد فيلم ها را در بيوگرافي خود ذخيره كنيد. بسياري از مارك ها از موارد برجسته داستان براي ارائه اطلاعات دقيق تر از محصولات خود يا ارائه يك داستان انساني براي پيشينه خود استفاده مي كنند. مارك هاي تجارت الكترونيكي همچنين بايد يك درخت پيوند به بيو خود اضافه كنند ، بنابراين مشتريان بالقوه بدون نياز به ترك برنامه Instagram ، دسترسي فوري به صفحات و اطلاعات محصول دارند. بهينه سازي بيوگرافي اينستاگرام خود با اين عناصر نه تنها به اعتبار مارك هاي شما كمك مي كند ، بلكه به اعتبار قانوني و آگاهي عمومي آن نيز كمك مي كند. در زير چندين نمونه از مارك هايي آورده شده است كه با موفقيت از bio Instagram خود براي رشد پيروان استفاده كرده اند.
يك زيبايي Instagram سازگار حفظ كنيد
به محض اينكه IG bio شما به درستي بهينه شود ، مرحله بعدي تعيين زيبايي زيبايي اينستاگرام براي خبرمايه شما است. مانند بيوگرافي شما ، زيبايي مداوم اينستاگرام به تعريف بهتر صدا و اعتبار برند شما كمك مي كند. مشابه تبليغات ، حفظ هماهنگي زيبايي در خوراك اينستاگرام براي ايجاد آگاهي از نام تجاري شما و به نوبه خود شمارش كلي پيروان IG شما بسيار مهم است.
زيبايي شناسي اينستاگرام شما با استفاده از دستورالعمل هاي ويرايش ، فيلترها يا تركيب عكس هاي مشابه براي تمام مطالب شما قابل تعريف است. اگر زيبايي شما سازگار و از نظر بصري منحصر به فرد باشد ، كاربران شروع به ارتباط ناخودآگاه سبك با نام تجاري شما مي كنند.

در زير برخي از مارك هاي تجاري زيبايي را مشاهده مي كنيد كه در اين زمينه كاملاً مشهور است.


بهترين زمان ارسال در اينستاگرام را بدانيد
بهترين زمان براي ارسال پست در اينستاگرام زماني است كه مخاطبان شما بيشترين فعاليت را در برنامه دارند. به عنوان مثال ، مردم معمولاً اينستاگرام را در طول روز بررسي مي كنند ، اما آنها فقط وقت دارند كه وقت خود را از كار خارج كنند ، نظر خود را بگذارند يا تصوير را دوست داشته باشند. وقتي مخاطب شما وقت كافي براي تعامل با محتواي شما را دارد ، نه اينكه فقط در آن پيمايش كنيد ، مي خواهيد پست كنيد. اگر يك حساب كاربري در اينستاگرام داريد (كه اگر واقعاً سعي در افزايش مخاطبان داريد) بايد آن را انجام دهيد ، سپس تجزيه و تحليل اينستاگرام شما به شما نشان مي دهد كه مخاطبان شما در چه روزها + بيشترين بار در برنامه فعال هستند. تمام كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه از تجزيه و تحليل خود بازديد كنيد ، روي برگه "مشاهده بيشتر" در بخش پيروان خود كليك كنيد و براي مشاهده داده ها به پايين اسكرول كنيد.


هشتگ ها و برچسب هاي جغرافيايي برتر اينستاگرام را شناسايي كنيد
اين هم براي خبرمايه اصلي شما و هم براي Instagram Stories است. با افزودن هشتگها و مكانهاي پرطرفدار به پست هاي خود ، مي توانيد محتواي خود را توسط افرادي كه حتي شما را دنبال نمي كنند ، مشاهده كنيد. اگر افراد آنچه را مي بينند دوست دارند ، مي توانند نمايه شما را مشاهده كنند و به طور بالقوه به شما فالو كنند. وب سايت هاي مختلفي هشتگ توليدكننده ارائه مي دهند كه مي تواند به شما كمك كند حداكثر 30 هشتگ مرتبط را براي افزودن به پست خود انتخاب كنيد. محبوبيت هشتگ به شدت متزلزل مي شود ، اما ابزار جستجوي اينستاگرام تعداد پست هاي برچسب زده شده با هر هشتگ خاص را در آن زمان نشان مي دهد.

سيستم عامل هاي مورد علاقه شما در شبكه هاي اجتماعي دائما در حال تغيير هستند و اين شما هستيد كه به عنوان سازنده محتوا مي توانيد در بالاي اين تغييرات باقي بمانيد. واقعاً خلاصه مي شود كه به طور مداوم محتواي عالي ايجاد كنيد كه مخاطبان شما آن را دوست دارند - كاري كه شما به هر حال انجام مي دهيد. هيچ يك از اين استراتژي ها براي افزايش جادويي پيروزي يك شبه شما عمل نمي كنند. صرف نظر از كاري كه براي هدايت بازديدها به نمايه خود انجام مي دهيد ، اگر محتواي شما مطابقت نداشته باشد ، تعامل مورد نظر شما اتفاق نمي افتد ، به همين دليل هنوز هم بايد با ابزار ويرايش مناسب محتواي بصري با كيفيت بالا توليد كنيد. از اينستاگرام نهايت استفاده را ببريد و از ويژگي هاي جديد آن استفاده كنيد و متعجب خواهيد شد كه تعداد دنبال كننده هاي شما به چه سرعت رشد مي كند و پسنديدن پست ها رشد مي كند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.