راهكار سير تا پياز افزايش فالوور واقعي
هيچ رازي نيست كه فرصت هاي تجاري به سرعت در اينستاگرام در حال رشد است.
در حقيقت ، تقريباً 90٪ از 1 ميليارد كاربر فعال Instagram ماهانه ، يك حساب كاربري را در سيستم عامل دنبال مي كنند. و گرچه اينستاگرام تعداد فعلي كاربران تجاري خود را گزارش نكرده است ، طبق گزارشات اين پلتفرم بيش از 25 ميليون از اين حساب ها را در اواخر سال 2017 ميزباني كرده است.
در حالي كه اين پلتفرم همچنان به رشد و توسعه ويژگي هاي تعاملي بيشتري از جمله Instagram Stories و Instagram Live ادامه مي دهد ، مشاغل به طور منظم از آن به عنوان ابزاري براي انساني سازي مارك ها ، استخدام كارمندان آينده ، نمايش محصولات و فرهنگ شركت ، جلب رضايت مشتريان و ايجاد مشاغل جديد استفاده مي كنند.
اما معامله در اينجا وجود دارد: تا زماني كه مشهور نباشيد ، جمع كردن افراد زيادي در اينستاگرام بدون كار سخت واقعا دشوار است.
براي افراد يا مشاغل عادي ، رشد افراد روزمره به زمان و توجه نياز دارد.اكنون دسترسي داشته باشيد: 16 الگو رايگان كسب و كار در اينستاگرامخوشبختانه چند كار وجود دارد كه مي توانيد بلافاصله انجام دهيد تا حداقل 1000 فالوور با كيفيت را براي حساب شخصي يا حرفه اي اينستاگرام خود جمع كنيد. اين همه چيز در مورد دانستن اين است كه كجا وقت و تلاش خود را سرمايه گذاري كنيد.
بياييد در مورد چند استراتژي بحث كنيم كه به شما كمك مي كند اين دنبال كنندگان را بدست آوريد ، از ايجاد يك نمايه شايسته دنبال كردن در اينستاگرام ، استفاده از مسابقات تا پايبندي به برند خود. چه در حال جمع آوري 1000 فالوور اول خود باشيد و يا فقط در خواست 1000 نفر ديگر ، به خواندن ادامه دهيد.
راهكار به دست اوردن فالوور هدفمند
نمايه خود را ايجاد و بهينه كنيد.يك خالق محتوا تعيين كنيد.عكاسي و ويرايش بهترين روش ها را دنبال كنيد.يك برنامه منظم براي ارسال پيام تنظيم كنيد.برخي از مطالب خود را تصحيح كنيد.از صداي نام تجاري سازگار و مخصوص پلتفرم استفاده كنيد.زيرنويس هاي جذاب و قابل اشتراك بنويسيد.پست ها را با هشتگ هاي مربوطه بهينه كنيد.1. نمايه خود را ايجاد و بهينه كنيد.اولين موارد اول: مشخصات اينستاگرام خود را به صورت دلخواه درآوريد ، به دنبال كنندگان احتمالي خود بگوييد كه هستيد و به آنها دليل دهيد تا شما را دنبال كنند.
چطور؟ با اطمينان از اينكه نام كاربري شما قابل شناسايي است و به راحتي قابل جستجو است - مانند نام تجاري خود - شروع كنيد. اگر نام كسب و كار شما قبلاً گرفته شده است ، سعي كنيد نام تجاري خود را به عنوان اولين قسمت نام كاربري خود نگه داريد تا افرادي كه به دنبال كسب و كار شما مي گردند بيشتر با شما روبرو شوند. به عنوان مثال ، خط لباس فعال استراليايي لورنا جين از نام كاربريlornajaneactive استفاده مي كند.
تنظيم حساب خودمرحله 1
. اطمينان حاصل كنيد كه نام كامل كسب و كار خود را در قسمت "گزينه ها" در قسمت "نام" اضافه كنيد. براي يافتن "گزينه ها" ، روي سه خط در گوشه سمت راست بالاي برنامه IOS ضربه بزنيد و سپس "تنظيمات" را كه در پايين صفحه كنار چرخ دنده ظاهر مي شود ، بزنيد. اگر از Android استفاده مي كنيد ، روي سه نقطه گوشه ضربه بزنيد. نام يا نام تجاري شما در زير عكس نمايه شما و زير نام كاربري شما در جستجو نشان داده خواهد شد.
مرحله 2. از عمومي بودن نمايه خود اطمينان حاصل كنيد.
براي عمومي كردن نمايه خود ، اينستاگرام را باز كنيد ، "گزينه ها" را باز كنيد و مطمئن شويد "حساب خصوصي" خاموش است.
براي به دست آوردن دنبال كنندگان بيشتر ، حساب اينستاگرام خود را از حالت خصوصي به عمومي تغيير دهيد.
مرحله 3. يك تصوير نمايه را انتخاب كنيد
كه با ساير شبكه هاي اجتماعي شما در مارك تجاري است ، مانند آرم شركت.
مرحله 4. بيوگرافي خود را با اطلاعات جالب ،
عملي و آموزنده در مورد نام تجاري خود پر كنيد. اطلاعاتي از اين دست به شما اجازه مي دهد تا از آنچه شما در مورد آن هستيد مطلع شود و به آنها دليل مي دهد كه شما را دنبال كنند. اينكه چه كسي هستيد و چه كاري انجام دهيد را درج كنيد و حتماً نشانه اي از شخصيت به او بيفزاييد.
در اينجا چند مثال براي الهام بخش آورده شده است:
@ WeWork: "يك زندگي بساز ، نه فقط يك امرار معاش".Oreo: "لحظات بازي از كوكي مورد علاقه شما."CalifiaFarms: "چيزي متفاوت ، چيزي بهتر. بگذاريد به شما نشان دهيم گياهان چه كاري مي توانند انجام دهند."@ Staples: "ما با اتصال افراد ، ايده ها و راه حل ها به تيم ها كمك مي كنيم تا در زندگي كاري جلب رضايت كنند."
مرحله 5. پيوندي را به بيوگرافي خود اضافه كنيد
تا در صورت تمايل افراد به راحتي از Instagram به وب سايت شما بروند. فضاي اختصاص داده شده براي URL ها املاك و مستغلات گرانبها است. هنگامي كه 10 هزار فالوور دريافت مي كنيد ، مي توانيد پيوندهاي صفحه را به سمت بالا به Stories Instagram خود اضافه كنيد. تا آن زمان ، بيو شما تنها مكاني در اينستاگرام است كه مي توانيد پيوند قابل كليك در آن قرار دهيد ، بنابراين از آن عاقلانه استفاده كنيد. توصيه مي كنيم براي كليك كردن بيشتر از پيوند Bitly كوتاه و سفارشي استفاده كنيد.
مرحله 6. سرانجام ، اعلان ها را فعال كنيد تا بتوانيد ببينيد وقتي افراد عكس هاي شما را به اشتراك مي گذارند يا درباره آن نظر مي دهند با اين كار مي توانيد سريعتر با آنها درگير شويد - دقيقاً مانند بسياري از شركت ها در توييتر. براي فعال كردن اعلان ها ، به "گزينه ها" و سپس "تنظيمات اعلان فشار" برويد. براي هر گروه "از همه" را انتخاب كنيد.
يك كلمه به خردمندان: ما توصيه نمي كنيم حساب اينستاگرام خود را به توييتر و فيس بوك پيوند دهيد تا پست هاي اينستاگرام شما به طور خودكار در آن حساب هاي ديگر منتشر شود. انواع پست ها متفاوت است.
2. خالق محتوا را تعيين كنيد.درست مثل اينكه يك نفر (شايد دو نفر) بايد حساب هاي ديگر شبكه هاي اجتماعي شما را مديريت كنند ، فقط يك يا دو نفر بايد حساب اينستاگرام شما را مديريت كنند. در صورت امكان ، كسي را انتخاب كنيد كه تجربه استفاده از حساب شخصي اينستاگرام را داشته باشد و بنابراين پلتفرم را "بدست مي آورد" - و مطمئن باشيد كه آنها با آن كار مي كنند
اكنون تمام ويژگي هاي مفيدي كه اينستاگرام ارائه داده است.
اگر در يك سازمان بزرگ كار مي كنيد ، ممكن است دريابيد كه بسياري از مردم مي خواهند در مورد آنچه ارسال شده است نظر دهند. اين زماني است كه يك درخواست يا سند راهنماي سازمان يافته در دست شما قرار مي گيرد. اين سند بايد به مردم نحوه درخواست ارسال پست در حساب اينستاگرام شما ، زمان ، ارزش پست و دليل آن را اطلاع دهد.
3. عكاسي و ويرايش بهترين روش ها را دنبال كنيد.در اينستاگرام ، ارسال كيفيت مهم است. زياد. دنبال كنندگان توييتر شما ممكن است چند توييت بد را ببخشند ، اما يك عكس بد در اينستاگرام منفي بزرگ است.
خوشبختانه شما براي اينكه يك پوستر خوب در اينستاگرام باشيد نيازي به گذراندن دوره عكاسي نيست - و همچنين مجبور نيستيد هفته ها قبل از شروع تمرين كنيد. اما شما بايد با نكات اساسي عكاسي و برنامه هاي ويرايش عكس آشنا شويد.
بهترين روشهاي عكاسياز آنجا كه اينستاگرام يك برنامه تلفن همراه است ، به احتمال زياد ، بيشتر عكس هايي كه شما به اينستاگرام ارسال مي كنيد در دستگاه تلفن همراه شما گرفته مي شوند. اين فقط اشكالي ندارد ؛ انتظار مي رود در حالي كه برخي از مارك ها از عكس هاي حرفه اي براي عكس هاي اينستاگرام خود استفاده مي كنند ، اكثر آنها از تلفن هاي هوشمند استفاده مي كنند - و به هر حال اين شور و نشاطي است كه اينستاگرام براي آن در نظر گرفته شده است.
در اينجا برخي از موارد برجسته وجود دارد:
هر بار روي يك موضوع تمركز كنيد.فضاي منفي را در آغوش بگيريد.ديدگاه هاي جالبي پيدا كنيد.به دنبال تقارن باشيد.جزئيات كوچك را ضبط كنيد.پيروان خود را بخندانيد.قبل از ارسال عكس ها را ويرايش كنيد.اينستاگرام از قابليت ويرايش اساسي برخوردار است ، اما اغلب اوقات براي ايجاد يك عكس واقعاً عالي مناسب نيستند. قبل از اينكه براي اولين بار در اينستاگرام باز كنيد ، بيشتر عكسهاي شما بايد حداقل از طريق يك يا دو برنامه ويرايش عكس ديگر در تلفن همراه خود داشته باشند.
علاوه بر اين ، ايجاد يك موضوع منسجم اينستاگرام در سراسر فيد خود را در نظر بگيريد ، بنابراين هر كسي كه براي اولين بار به حساب شما مراجعه مي كند مي تواند حس نام تجاري شما را بدست آورد.
4- يك برنامه منظم ارسال پيام تنظيم كنيد.هنگامي كه نمايه خود را ايجاد و بهينه كرديد ، فردي را مجبور به راه اندازي آن مي كند و يك يا دو مورد درباره عكاسي از تلفن و ويرايش عكس مي دانيد ، وقت آن است كه شروع به ارسال پست كنيد.
ايده خوبي است كه قبل از شروع جذب واقعي افراد و كار كردن در اين ليست ، تعداد زيادي پست عالي داشته باشيد - شايد 15 يا تقريباً. به اين ترتيب ، وقتي افراد از نمايه شما بازديد مي كنند ، به جاي فقط تعداد انگشت شماري ، يك صفحه كامل از عكس ها مشاهده مي كنند ، بنابراين آنها مي دانند كه شما به طور منظم محتواي عالي ارسال مي كنيد.
براي شروع ارسال در اينستاگرام ، ابتدا اين الگوي تقويم محتواي رسانه هاي اجتماعي را بارگيري كنيد و برنامه ريزي پست هاي اينستاگرام خود را شروع كنيد. با گذشت زمان ، شما مي خواهيد براي زمانهاي ضروري ، مانند آخر هفته ها يا هنگام تعطيلات ، تعداد زيادي عكس ايجاد كنيد.
هنگام شروع برنامه ريزي براي برنامه ارسال خود ، شخصيت هدف خود را در ذهن داشته باشيد ، زيرا اين امر مي تواند زمان و فركانس ارسال شما را به شدت تغيير دهد - به ويژه اگر مخاطبي را در منطقه زماني ديگر هدف قرار دهيد. (اگر قبلاً چند مورد نداريد ، اين الگوي رايگان را براي ايجاد شخصيت هاي خريدار بارگيري كنيد).
بهينه سازي برنامه شما براي مخاطبان خاص شما ممكن است به زمان و آزمايش نياز داشته باشد.
در اينجا چند مورد از بهترين اقدامات ما آورده شده است:
به نظر مي رسد بهترين زمان ها براي ارسال در اينستاگرام دوشنبه و پنجشنبه در هر زمان به جز ساعت 3:00 تا 4:00 بعد از ظهر در منطقه زماني شخص مورد نظر شما باشد. (براي مخاطبان ايالات متحده ، بهترين شرط شما تركيب مناطق زماني شرقي و مركزي است ، براي مخاطبان مستقر در خارج از ايالات متحده ، از هر منطقه زماني كه مخاطب هدف شما استفاده مي كند استفاده كنيد.)ارسال در ساعت 5:00 صبح CDT از سه شنبه تا جمعه بالاترين ميزان مشاركت را ايجاد مي كند. اين به اين دليل است كه افراد تمايل دارند هنگام بيدار شدن تلفن هاي خود را چك كنند.اگر آخر هفته ها پست مي گذاريد ، سعي كنيد اين كار را حدود ساعت 11:00 صبح ، CDT روز شنبه انجام دهيد.از آنجا كه اينستاگرام در درجه اول برنامه اي براي استفاده در دستگاه هاي تلفن همراه است ، كاربران تمايل دارند هميشه و هر زمان و از شبكه استفاده كنند. طبق مطالعه اخير Pew Research ، اكثر كاربران اينستاگرام ايالات متحده روزانه در اين برنامه هستند ، اگرچه بسياري از كاربران بيشتر در ساعات خارج از كار با مطالب درگير مي شوند تا در طول روز كاري.
برخي از مشاغل همچنين با ارسال پست در ساعت 2:00 بامداد ، 5:00 بعد از ظهر و چهارشنبه ها با ساعت 7:00 با موفقيت روبرو شده اند. با اين موارد آزمايش كنيد تا ببينيد آيا با مخاطبان شما كار مي كنند يا خير.